Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Zpracoval: Rastislav Steranka
Kongresová turistika pro Pardubický kraj Chrudim Spolkový dům Záměr vzniku.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Geografie cestovního ruchu
Ing. Margit Beníčková, Ing. Pavel Vančura
Výsledky z exkluzivního výzkumu pro Ministerstvo pro místní rozvoj „Za co utrácejí turisté v České republice?“ Červen 2007 / Prezentace výsledků výzkumu.
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
CESTOVNÍ RUCH A REKREACE
Institut turismu České republiky
Česká centrála cestovního ruchu
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
ADVISORY Development a cestovní ruch panelová diskuse Real Estate Market 2005.
_ Monitoring návštěvnosti na základě zbytkových signalizačních dat mobilní sítě Markéta Vogelová.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Cestovní ruch a rekreace
Náboženský cestovní ruch- shrnutí
Souhrnné výsledky za duben 2005 – březen 2006 PŘÍJEZDOVÝ CESTOVNÍ RUCH Květen 2006 / Prezentace výsledků výzkumu / STEM/MARK, a.s. Ředitel: Jan Tuček /
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Agentura CzechTourism Destinační značka ČR Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
CESTOVNÍ RUCH 2. Přednáška Vymezení, základní pojmy a podmínky CR
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Management cestovního ruchu
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Materiálně technické předpoklady
Cestovní ruch a rekreace – Česká republika. Význam CR významný faktor české ekonomiky: významný faktor české ekonomiky: 2003: celkové příjmy z CR
Marketingová Strategie Strategie.
REGIONÁLNÍ ANALÝZA CESTOVNÍ RUCH
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Význam odvětví cestovního ruchu pro české hospodářství
Turistická sezona, cestovní ruch a služby ve Středočeském kraji Ing. Miloš Petera, hejtman Středočeského kraje.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Číslo materiálu klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | czso.cz1/12 JAK SE DAŘÍ CESTOVNÍMU RUCHU V ČESKÉ REPUBLICE? Pavel Vančura Tisková konference,
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Cestovní ruch a rekreace
Historie lázeňství Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Značka „Českosaské Švýcarsko
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
ZÁKLADNÍ KLASIFIKAČNÍ SCHÉMA TURISMU
ČLENĚNÍ CESTOVNÍHO RUCHU
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism

1.Vyhodnocení letošní turistické sezóny z pohledu domácího CR 2.Vývoj útrat Čechů v ČR a v zahraničí v posledních letech 3.CzechTourism zdroj informací o cestovním ruchu pro novináře Obsah prezentace

Vyhodnocení letošní turistické sezóny z pohledu domácího CR

Trendy v DCR 1.Obecně méně dovolených, ale vyšší výdaje – ubytování v hotelech a penzionech vyšších kategorií 2.Češi volí několik cest během roku spíše kratšího charakteru, především víkendy a prodloužené víkendy 3.Více jezdí senioři buď sami nebo se svými vnoučaty 4.Prim hraje poznávací dovolená, na vzestupu aktivní dovolená (trend cykloturistika, kolečkové brusle – turisté očekávají speciální služby např. úložny kol, energetičtější jídlo apod.)

5.Mezi Čechy jsou oblíbeny také víkendové pobyty v lázeňských centrech – wellness programy (lázně, i když jsou pro dovolenou dražší záležitostí, se velmi rychle přizpůsobují trhu a vydávají poukázky, které slouží jako dárky k narozeninám či dary k větším oslavám) Oblíbenost krajů dlouhodobě – Jihočeský a Středočeský – (Pražané na svých chatách a chalupách) V zimě Královéhradecký a Liberecký za příznivých sněhových podmínek

CzechTourism a současná kampaň na podporu DCR Aktuálně: probíhá kampaň na podporu turistiky v českých regionech – hlavní motiv – podpora podnikatelů, kteří provozují zajímavou aktivitu v regionu, současně byl spuštěn i plánovač tras jak pro cestu automobilem, tak pro cykloturistikuwww.kudyznudy.cz Cíl: zviditelnit portál i v podzimních měsících a prodloužit tak sezónu a zvýšit příjem českých podnikatelů Formy: billboardy na hlavních tazích, rozhlas – regionální a celostátní rádia, tisk, vnější plochy tramvají v Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, Plzni a Liberci

Vývoj výdajů Čechů v ČR a v zahraničí

Průměrný výdaj na 1 cestu v ČR Nárůst v roce 2006 oproti roku 2003 o 27 % (z Kč na Kč), u kratších cest o 8 % Celkové výdaje Čechů v mld. Kč v ČR a v zahraničí (kratší, delší, služební cesty a jednodenní výlety) rokvýdaje celkemz toho: v ČRv zahraničí ,093,283, ,779,177, ,886,979, ,188,082,0 Zdroj: CzechTourism, ČNB, ČSÚ

CzechTourism zdroj informací pro novináře Zahraniční turisté v ČR Češi a jejich cesty po českých krajích Aktivity v propagaci České republiky jako turistické destinace v zahraničí a na domácím trhu CR Kongresový a incentivní cestovní ruch Lázeňský cestovní ruch

Kontakt CzechTourism Vinohradská 46, P.O.Box Praha 2 Tel.: