PYRAMIDA Opakování ČR 1. část.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

AZ kvíz Chemické opakování
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
CZ KVÍZ.
HORNINY A NEROSTY Přírodověda 5. ročník Gabriela Mikulková 2013.
Název školy Adresa školy Číslo projektu Číslo materiálu v sadě Předmět Anglický jazyk Téma (název prezentace) Opakovací hra – slovíčka At home – 4. ročník.
Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
AZ KVÍZ Starověké Řecko.
A-Z kvíz Chemické opakování
Elektrický obvod a jeho části
AZ kvíz Lomené výrazy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
EKO KVÍZ.
Blasenspiel Stell Fragen für Anfänger
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
AZ KVÍZ NÁZVOSLOVÍ OXIDŮ Hra Návod.
A Ω KVÍZ Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
CZ 1. kolo 6.ročník KVÍZ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PYRAMIDA Práce a energie
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako doplněk k výuce regionální geografie. Studenti se rozdělí na stejně početné skupiny, přičemž.

Hra – riskuj – Objem a povrch krychle a kvádru – 2
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Soutěž pro dvě družstva
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ATMOSFÉRA Podnebné pásy prima.

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra k zopakování a procvičení učiva ( Test znalostí) Podobnost Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
PYRAMIDA Celá čísla.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí. Písemné dělení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
04/2012STROPY1 VY_32_INOVACE_514 Anotace: Materiál je vytvořen pro žáky 2. ročníku odborného vzdělávání s výučním listem oboru tesař. Je určen k zábavnému.
PYRAMIDA Jaderná fyzika
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
ČR leží v mírném p. p. střídají se 4 roční období
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Přírodní podmínky V české kotlině.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Transkript prezentace:

PYRAMIDA Opakování ČR 1. část

Pravidla hry Hru hrají dva hráči. Hru zahajuje hráč, který vyhraje hru: kámen nůžky papír. Hráč vybere políčko s číslem od 1 do 28 z hracího pole. Po kliknutí na vybrané políčko (pomocí ikonky „ruky“, nikoliv šipky) se otevře soutěžní otázka. Při kliknutí na pole Řešení se objeví správná odpověď. Při kliknutí na pole Zpět se vrátí zpět na hlavní hrací pole. Kdo odpoví správně na otázku klikne na příslušné pole postranní tabulky v barvě hráče. V případě nesprávné odpovědi dostává možnost druhý hráč. Pokud odmítne odpovědět, rozhoduje o přidělení hracího políčka hra kámen nůžky papír Otázky volí hráč vždy střídavě. Ve hře vítězí hráč, kterému se podaří nejrychleji propojit všechny tři strany trojúhelníku, nebo má vyšší počet získaných polí při odkrytí všech otázek.

1 2 1 2 1 3 4 3 4 5 6 5 6 2 3 7 8 7 8 9 10 4 5 6 9 10 11 12 11 12 7 8 9 10 13 14 13 14 15 16 15 16 11 12 13 14 15 17 18 17 18 19 20 19 20 16 17 18 19 20 21 21 22 21 22 23 24 23 24 22 23 24 25 26 27 28 25 26 25 26 27 28 27 28

1. S jakým státem máme nejdelší státní hranici ŘEŠENÍ Německo ZPĚT

2. Napiš přesné datum vzniku Československé republiky ( tzv. 1 2. Napiš přesné datum vzniku Československé republiky ( tzv. 1. republiky ) ŘEŠENÍ 28.10. 1918 ZPĚT

3. Jakou má rozlohu ČR ŘEŠENÍ Cca 78 000 km2 ZPĚT

4. Jaký je počet obyvatel ČR ŘEŠENÍ Cca 10,5 mil. ZPĚT

5. Napiš celek v kterém se nachází Ústí nad Labem ŘEŠENÍ České středohoří ZPĚT

ZPĚT 6. Jaké 2 hlavní vrásnění utvářely povrch ČR a které bylo starší ŘEŠENÍ Alpínské, hercynské - starší ZPĚT

7. Kde se těží kaolin ŘEŠENÍ Plzeňsko, Karlovarsko ZPĚT

ZPĚT 8. Jaké počasí přináší v zimě polární mořský vzduch ŘEŠENÍ Oteplení se sněhem nebo deštěm ZPĚT

9. Jaké počasí přináší v létě polární mořský vzduch ŘEŠENÍ Ochlazení s deštěm ZPĚT

10. Jaké pohoří vytváří nejtypičtější srážkový stín v ČR ŘEŠENÍ Krušné hory ZPĚT

11. Jaký půdní typ převažuje v ČR Kambizemě ( hnědé lesní půdy) ŘEŠENÍ Kambizemě ( hnědé lesní půdy) ZPĚT

12. Proč ubylo tolik lidí po II. SV v ČR Odsun sudetských Němců ŘEŠENÍ Odsun sudetských Němců ZPĚT

13. Jaká skupina lidí nejvíce narůstá v ČR ŘEŠENÍ poproduktivní ZPĚT

14. Kdy se z města stane velkoměsto ŘEŠENÍ Když dosáhne 100 000 obyvatel ZPĚT

ZPĚT 15. Co to znamená, když řekneme, že ČR je tranzitní země ŘEŠENÍ Leží na křižovatce cest ZPĚT

16. Napiš přesné datum vzniku České republiky ŘEŠENÍ 1.1. 1993 ZPĚT

17. Kde se těží černé uhlí ŘEŠENÍ Ostravsko ZPĚT

18. Jaké počasí přináší v zimě polární kontinentální vzduch ŘEŠENÍ Suchý mráz ZPĚT

19. Jaké počasí přináší v létě polární kontinentální vzduch ŘEŠENÍ Suché horko ZPĚT

20. Napiš nejsušší místo ČR ŘEŠENÍ Žatecko, Lounsko ZPĚT

21. Podle čeho určujeme půdní druhy ŘEŠENÍ Podle zrnitosti ZPĚT

ZPĚT 22. Kdy se z města stane světové velkoměsto ŘEŠENÍ Když dosáhne 1 miliónu obyvatel ZPĚT

ZPĚT 23. Co to je poměrná výška oblasti ŘEŠENÍ Výškový rozdíl nejvyššího a nejnižšího bodu oblasti ZPĚT

Uměle vytvořená vodní nádrž 24. Vysvětli pojem rybník ŘEŠENÍ Uměle vytvořená vodní nádrž ZPĚT

Množství vody, které proteče korytem za jednotku času 25. Vysvětli pojem průtok ŘEŠENÍ Množství vody, které proteče korytem za jednotku času ZPĚT

Území z něhož odtéká voda do moře 26. Co je to úmoří ŘEŠENÍ Území z něhož odtéká voda do moře ZPĚT

27. Jak říkáme tvaru reliéfu, který se nachází ve výšce 299 m.n.m. ŘEŠENÍ vysočina ZPĚT

28. Co je to přirozený úbytek Víc lidí zemře, než se narodí ŘEŠENÍ Víc lidí zemře, než se narodí ZPĚT