COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vektorová grafika Říjen Ing. J. Šanovec.
Advertisements

MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Olomouc, únor 2012.
Microsoft Word 2010 I. Spuštění aplikace Wordu Popis prostředí Základní editace textu VY_32_INOVACE_52_MS_Word_ I.
Zoner Callisto 4 II. Pracovní prostředí editoru Úpravy objektů Křivky Text Vkládání obrázku Barevná výplň VY_32_INOVACE_60_Zoner_Callisto4_II.
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
VY_32_INOVACE_59_Zoner_Callisto4_I. Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2011/2012 Určeno pro : šestý ročník Předmět: informatika Téma : základní orientace.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Modul 2 AutoCAD. Vytvoření zaobleného obdélníka  do příkazového řádku napíšete příkaz obdélník a stiskněte ENTER  dále zadejte do volbu A pro zaoblení.
X EXEL.
Efekty - 2 kontura, čočka, oříznutí, deformace, stín, rastry
1. Seznámení 2. Objekty a nástroje
COREL DRAW Efekty - 1 Úprava textu obálkou Přechody mezi objekty
COREL DRAW SEZNÁMENÍ Úvod, seznámení se se systémem Pracovní plocha
Manažerská grafika: Program č.3 Jaroslav LosSB 272.
Vzhled prezentace - šablony
Vektorový grafický editor Zoner Callisto
Zoner Callisto.
Power Point– pracujeme se snímky
Téma: CorelDRAW - Textové objekty - 7. díl
Počítačová grafika (základy práce ve vektorovém kreslicím programu)
Excel – editace ( formát ) buněk
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
INKSCAPE Vektorová grafika.
Gymnázium, Žamberk, Nádražní 48 Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ Inovace ve vzdělávání na naší škole Název: Základy práce ve vektorovém editoru Autor:
Rudolf Pečinka, 4.C.  Obor informatiky používající počítače k:  Vytvoření umělých grafických objektů  Úpravě zobrazitelných a prostorových informací.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Vkládání kreslených útvarů
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
VEKTOROVÁ GRAFIKA ZONER CALLISTO.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Malování.
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA PROGRAMY A NÁSTROJE PRO PRÁCI S VEKTOROVOU GRAFIKOU 3 ING. BOHUSLAVA VITEKEROVÁ IKT MS Office
Počítačová grafika Cvičení.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – posun, rotace, vlastnosti.
POWER POINT 2 Vzhled prezentace - formátování
Word – Tabulky a Grafika ve Wordu
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/6.
1 Prezentace - Úvod Ing, Jiří Hejhal. 2 Moudrost Nestačí jenom být dobrý. Musí se to dát vědět.
Základy práce na PC Ing. Jan Roubíček. Práce s okny VY_32_INOVACE_10_1_02_AP.
Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK 3. Tabulkové procesory Učební obor: Kadeřník, Kuchař-číšník Ročník: 2.
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Počítačová grafika Zoner Callisto – tabulky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
CorelDRAW – práce s textem (16). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
Vektorové tutoriály Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
CorelDRAW – vizitka (20). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 6 Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS WORD 2010 – Vizitky Co se všechno naučíme??? Tvorba vizitky pomocí.
Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
Počítačová grafika Zoner Callisto geometrické tvary I. část
Malování - nástroje grafického editoru
Kreslíme vektorovou grafiku (2)
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Transkript prezentace:

COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY Práce s textem Manipulace s objekty Úpravy objektů Tvarování, obrys, výplň

Práce s textem Text řetězcový (umělecký) Text odstavcový Pro přidávání jednotlivých řádků textu Text odstavcový Pro přidávání rozsáhlých bloků textu

Řetězcový text Umělecký text - upravitelný vzhled Slouží k přidávání řádků textu V okně nástrojů zvolíme Nástroj Text Ve vlastnostech nastavíme typ a velikost Klepneme na stránku kresby a píšeme

Odstavcový text Slouží k přidávání rozsáhlých bloků textu V okně nástrojů zvolíme Nástroj Text Ve vlastnostech nastavíme typ a velikost Klepneme na levý horní roh textu a táhneme k pravému dolnímu rohu

Úpravy textu Vybereme text Nástrojem Výběr Změna tvaru, protahování, otáčení (po kliknutí nebo dvojkliknutí) Změna barvy levé t. m. - výplň, pravé t.m. - obrys Typ písma, sklon, velikost - Panel vlastností Další úpravy Panel vlastností > Upravit text

Výběr objektů Výběr objektu Výběr více objektů Výběr skrytého objektu Nástroj Výběr Klepneme na objekt - objeví se vymezující rámeček Výběr více objektů Klepání se stisknutou klávesou Shift Nebo tažením myši přes všechny objekty Výběr skrytého objektu Klepneme se stisknutou klávesou Alt

Manipulace s objekty Přesun Kopírování uchopení a tažení objektu myší klávesa Tab mění zobrazení Kopírování vybrat objekt klepnout na Úpravy >

Tvarování objektů - 1 Změna elipsy na oblouk nebo výseč táhneme uzel v horní části kurzor uvnitř elipsy - výseč kurzor vně elipsy - oblouk Převedení na křivku tlačítko Převést na křivky na Panelu Vlastností

Tvarování objektů - 2 Zaoblení rohů obdélníku Tvarování křivky táhneme uzel v rohu obdélníku nebo táhneme jezdcem v Panelu Vlastností Tvarování křivky přetahováním uzlů Tvarování mnohoúhelníku - hvězdy

Obrys a výplň Vybereme objekt nástrojem Výběr na paletě barev barva obrysu - pravé tlačítko myši barva výplně - levé tlačítko myši nástroj Výplň spojitá výplň přechodová výplň vzorová výplň texturová výplň