VY_42_INOVACE_112_Pythagorova věta v prostoru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stereometrie - Vzdálenosti, odchylky
Advertisements

Pythagorova věta a její odvození
POZNÁMKY ve formátu PDF
Pythagorova věta – slovní úlohy
Goniometrické funkce Sinus Nutný doprovodný komentář učitele.
Goniometrické funkce Sinus ostrého úhlu
Měrná tepelná kapacita procvičení © Petr Špína 2011
Užití Pythagorovy věty – 5. část
Matematika – 8.ročník Pythagorova věta
Užití Pythagorovy věty – 1. část
Užití Pythagorovy věty – 4. část
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Kolmé hranoly, jejich objem a povrch
PYTHAGOROVA VĚTA příklady
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Pythagorova věta užití v prostoru
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Poznámky pro výuku Předmět: Matematika Autor: Lucie Strouhalová
Povrch krychle a kvádru
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Pythagorova věta v prostoru
Jehlan – povrch, objem, výpočty
síť, objem, povrch opakování
VY_42_INOVACE_113_SHODNOST GEOMETRICKÝCH ÚTVARŮ
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
VY_42_INOVACE_102_DRUHÁ MOCNINA Jméno autora VMIng. Miroslava Lačná Datum vytvoření VMsrpen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_88_POROVNÁVÁNÍ ZLOMKŮ Jméno autora VMIng. Miroslava Lačná Datum vytvoření VMčervenec 2011 Ročník použití VM7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Zkvalitnění výuky přírodovědných předmětů s cílem zvyšování motivace
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Za předpokladu použití psacích potřeb.
Základní škola praktická a základní škola speciální
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
VY_42_INOVACE_109_PYTHAGOROVA VĚTA Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika Anotace.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_763.
VY_42_INOVACE_368_DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
VY_42_INOVACE_420_STŘEDOVÁ SOUMĚRNOST 2 Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM prosinec 2012 Ročník použití VM 7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_386_NEJMENŠÍ SPOLEČNÝ NÁSOBEK, NEJVĚTŠÍ SPOLEČNÝ DĚLITEL
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Pythagorova věta autor.
VY_42_INOVACE_415_KRUŽNICE, KRUH
* Pythagorova věta Matematika – 8. ročník *
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
VY_42_INOVACE_405_VĚTA SUS Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Pythagorova věta v prostoru
VY_42_INOVACE_401_STŘEDNÍ PŘÍČKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_116_KRUŽNICE,KRUH Jméno autora VMIng. M. Lačná Datum vytvoření VMlistopad 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_409_ROVNOBĚŽNÍKY Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM květen 2012 Ročník použití VM 7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_115_STŘEDOVÁ, OSOVÁ SOUMĚRNOST
VY_42_INOVACE_87_ZÁKLADNÍ TVAR ZLOMKU Jméno autora VMIng. Miroslava Lačná Datum vytvoření VMčerven 2011 Ročník použití VM7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
VY_42_INOVACE_111_PYTHAGOROVA VĚTA 2. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
VY_42_INOVACE_110_PYTHAGOROVA VĚTA V ROVINĚ 1. ČÁST Jméno autora VMM. Lačná Datum vytvoření VMříjen 2011 Ročník použití VM8. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Pythagorova věta Matematika 8.ročník ZŠ Řešené příklady II.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Neznámá ze vzorce. Vypočtěte výšku c kvádru o objemu V = 300 cm 3, když a = 3 cm, b = 2 cm a = 5 cm, b = 10 cm a = 4 cm, b = 5 cm a = 6 cm, b = 2 cm délky.
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Tělesa –čtyřboký hranol
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Povrch krychle a kvádru.
Tělesa – povrch kvádru Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
POVRCH A OBJEM KRYCHLE A KVÁDRU
Pythagorova věta v prostoru – tělesová úhlopříčka krychle a kvádru
Povrch krychle.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Transkript prezentace:

VY_42_INOVACE_112_Pythagorova věta v prostoru Jméno autora VM M. Lačná Datum vytvoření VM říjen 2011 Ročník použití VM 8. ročník Vzdělávací oblast/obor matematika Anotace VM Pythagorova věta v prostoru, tělesové úhlopříčky, stěnové úhlopříčky, procvičení - příklady

PYTHAGOROVA VĚTA V PROSTORU Tělesová úhlopříčka u Stěnová úhlopříčka Narýsuj do krychle tělesové úhlopříčky stěnové úhlopříčky. Zapiš jejich počet.

Vypočti délku tělesové úhlopříčky krychle, je-li dáno: a = 20 cm = 202 + 202 = 400 + 400 = 800 = 28,3 cm u2 = 202 + 28,32 u = 34,7 cm

Narýsuj tělesové úhlopříčky a stěnové úhlopříčky kvádru.

Vypočti tělesovou úhlopříčku kvádru, je-li dáno: a = 15 cm, b = 50 cm, c = 30 cm. = 152 + 502 = 52,2 cm u2 = 52,22 + 302 u = 60,2 cm