Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Matematika a její aplikace
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
Kdo chce být milionářem ?
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem procentové části. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají procentové části.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 3
Slovní úlohy se zlomky a procenty
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Za předpokladu použití psacích potřeb
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Fyzika 6. ročník Hmotnost Anotace
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Převody jednotek Jednotky hmotnosti.
Téma: Násobení desetinného čísla celým číslem Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_091.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Anotace Prezentace, přinášející slovní úlohy k procvičení početních operací s desetinnými čísly. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou,
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Jednotky času - procvičování
Měření fyzikálních veličin – Měření hmotnosti
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
AnotacePrezentace, která se zabývá výpočtem základu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vypočítávají základ. Speciální vzdělávací.
Úrokový počet Prezentace_13 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Úrokový počet
SLOVNÍ ÚLOHY – JEDNOTKY HMOTNOSTI A OBJEMU
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Vzájemná poloha dvou kružnic
Jednotky hmotnosti 5. ročník
Rozdělovací počet Prezentace_14
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
Jednotky základní Prezentace_19
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
13..
Výukový materiál pro 6.ročník
Téma Dělení desetinných čísel 10 a 100 Anotace Výpočty dělení desetinných čísel 10 a 100 Autor Mgr. Martina Mašterová Jazykčeština Očekávaný výstup Žák.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Hana Dvořáčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_46_HMOTNOST
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_04 Hmotnost
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Hmotnost a její jednotka
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
Transkript prezentace:

Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova VY_32_INOVACE_12_03_M Téma Jednotky hmotnosti Anotace Převody jednotek hmotnosti Autor Mgr. Martina Mašterová Jazyk čeština Očekávaný výstup Žák si upevňuje převody jednotek hmotnosti Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova Kilogram, gram, metrický cent, tuna Druh učebního materiálu Prezentace Power Point Druh interaktivity Vzdělávání žáků prostřednictvím digitálních technologií. Cílová skupina Žák Stupeň a typ vzdělávání 1. stupeň , 2. období Typická věková skupina 11-12 let Celková velikost 119 kB

JEDNOTKY HMOTNOSTI VY_32_INOVACE_12_03_M

ÚVOD • Základní jednotka je – 1 kilogram – 1 kg • První definice kilogramu pocházela z roku 1875 • Název je odvozen z latinského kořene grámma, plus předpona soustavy SI kilo. • Základní jednotka je – 1 kilogram – 1 kg • Vedlejší jednotky: 1 gram – 1 g 1 tuna – 1 t • V běžných situacích se můžeme setkat ještě s dalšími jednotkami: 1 dekagram – 1 dkg 1 metrický cent – 1 q ( jeden metrák)

Doplňte: Převádění: 1 dkg = 10 g 1 q = 100 kg 1 kg = 100 dkg 1 t = 10 q 1 000 g = 1 kg Doplňte: kg 8 11 g 4000 2500 t 8 35 kg 6000 15 000

Převáděj na dané jednotky a pověz, co může mít takovou hmotnost. d) 19 000 kg = ___ t 89 t = ___ kg 3 600 kg = __ t ___ kg 25 t 23 kg = _____ kg a) 5 000 g = ___ kg 22 g = ___ kg 7 630 g = ___ kg 9 kg 70 g = ___ kg e) 8 000 g = ___ kg 892 g = ___ kg 3 730 g = ___ kg 9 t 80 kg = _____ kg b) 28 000 kg = ___ t 9 t = ___ kg 5 100 kg = __ t ___ kg 7 t 55 kg = ___ kg f) 900 dkg = ___ g 450 q = ___ t 65 q = ___ kg 78 dkg = ___ g c) 400 dkg = ___ g 50 q = ___ t 5 q = ___ kg 9 dkg = ___ g

SLOVNÍ ÚLOHA 1 Rodina Nováková si objednovala 2 pytle mrkve, Štrausovi 5 pytlů a Kubánkovi 8 pytlů. 1 pytel = 20 kg. Přivezli celkem 250 kg mrkve. Bude to stačit ? Pokud ne, kolik bude ještě potřeba objednat ? Počítej: Novákovi Zemanovi Honcovi Celkem Objednávka

SLOVNÍ ÚLOHA 2 ______________________________________________ Po návštěvě zoo si Jirka zapamatoval: slon váží asi tři a půl tuny, statný medvěd má asi 400 kg. Bizon má o 200 kg více než medvěd, zebra o 260 kg méně než medvěd. Antilopa pak váží asi čtvrtinu toho co medvěd. Spočítáš, kolik kg které zvíře váží? Výsledky zapiš do tabulky. ______________________________________________ _______________________ slon medvěd bizon zebra antilopa

SLOVNÍ ÚLOHA 3 SLOVNÍ ÚLOHA 4 Zákazník si kupuje 10 dkg šunky, 20 dkg salámu a 30 dkg sýru. Přepočítej jeho nákup na gramy. Za 100 gramů šunky se platí 12 Kč, za 100 gramů salámu se platí 14 Kč, za 100 gramů sýru se platí 18 Kč. Kolik korun zaplatil za svůj nákup? Proveď zápis a zkoušku. ____________________________________________________________________________________________________________________________________ SLOVNÍ ÚLOHA 4 Novákovi si objednali na zimu 3 q brambor, 40 q uhlí a 5000 dkg dřeva. Kolik kilogramů to dohromady činí? Proveď zápis. ____________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________