Elektrotechnika (26 – 41 – M / 01) Výpočetní a komunikační technika Automatizace a elektronické systémy v dopravě.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola, Trutnov, Školní 101
Advertisements

Střední průmyslová škola elektrotechnická, V Úžlabině 320, Praha10
Moderní studijní obory SPŠ
„P ř írodov ě dné a technické vzd ě lávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Kroužky pořádané SPŠ, Ústí nad Labem, Resslova 5, p. o.
Aplikace elektronických obvodů v Multisimu
VOŠ, SŠ, COP Sezimovo Ústí Inovovaný vzdělávací program na VOŠ Nový vzdělávací program na VOŠ Vyšší odborná škola, Střední škola, Centrum odborné přípravy,
STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ PLZEŇ
ÚVOD DO AUTOMATIZACE.
Témata projektů X13PMT Laboratorní (automatizované) pracoviště pro měření charakteristik fotovoltaických článků Zadavatel: prof. Benda (Ing. Macháček)
VOŠ, SPŠ, SOŠ ŘEMESEL A SLUŽEB,
LabVIEW Teoretická část
Tato prezentace byla vytvořena
Provoz a ekonomika dopravy
1 – bAu = 0 => bAu = 1 => b = 1/Au
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
1/11 Návrh diskrétních analogových soustav Semestrální práce Michal Šesták ZS 2007/2008 České vysoké učení technické v Praze Fakulta.
Strojírenství zaměření Automatizační a robotizační systémy
Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno – P8
Elektrotechnika (26 – 41 – M / 01) Výpočetní a komunikační technika Automatizace a elektronické systémy v dopravě Výpočetní a komunikační technika Automatizace.
Obor informační technologie
Masná 18, Praha 1 z pohledu studentů školy
 zaměření: Silniční vozidla  Tento obor je zařazen mezi technické obory  Je určen pro chlapce i dívky, kteří se zajímají o automobily, jejich konstrukci,
B V M T část 2. Mikrovlnná technika 1.
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě (ESD)
Tematická oblast Autor Ročník Obor Anotace.
Požadavky na programy Programové Měřící Systémy Sběr datZpracováníPrezentace systémy – uzavřené (omezená množina funkcí, nelze jednoduchým způsobem rozšiřovat.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Aktivizující prvky při výuce F na ZŠ
Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Písek, Karla Čapka 402 Střední průmyslová škola Vyšší odborná škola Bankovní institut vysoká škola, a.s.
VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA Sezimovo Ústí
Prezentace pro projektovou výuku na DIDI2
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Elektronika B7507 Specializace v pedagogice
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
VY_32_INOVACE_6C-11 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Určení rezonance v RLC obvodu Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
Cvičení z techniky a technického vzdělávání
Číslicový generátor Praktická zkouška z odborných předmětů 2008 Vyšší odborná škola a střední průmyslová škola elektrotechnická Olomouc M/004 Slaboproudá.
Tato prezentace byla vytvořena
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,
Tato prezentace byla vytvořena
a střední průmyslová škola dopravní
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
Role fakulty dopravní na trhu práce spolupráce s praxí kam směřujeme
Evropský projekt vzdělávání pedagogických pracovníků Střední odborná škola a střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338.
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
Studijní obor AUTOMATIZACE a ŘÍDICÍ TECHNIKA Bc.Ing. Bc. a navazujícího Ing. studijního programu Chemické a procesní inženýrství PROČ? Automatizace a řídicí.
Výuka oboru DE. O bor O bor Dopravní elektroinženýrství a autoelektronika Odborná zaměření: Automobilová elektronika Elektrická trakce Sdělovací a zabezpečovací.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Vysokofrekvenční předzesilovače.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
ELEKTRICKÉ MĚŘENÍ MĚŘENÍ ELEKTRICKÉHO PROUDU.
Podrobnosti na KVS – doc. Manlig, Ing. Zelený, Ing. Vavruška
elektrotechnických měření
Digitální učební materiál
Číslicová technika.
rozhlasových přístrojů
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY: S0Š Net Office, spol. s r.o, Orlová Lutyně
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Projekt - K620 Řízení a modelování silniční dopravy
Silnoproudá elektrotechnika
Krajský metodický kabinet ELEKTROTECHNIKY
UNIVERZITA PARDUBICE Dopravní fakulta Jana Pernera
Silnoproudá elektrotechnika
Výukové a výzkumné centrum v dopravě
Aplikovaná elektronika
Transkript prezentace:

Elektrotechnika (26 – 41 – M / 01) Výpočetní a komunikační technika Automatizace a elektronické systémy v dopravě

Proč elektrotechnika na dopravní VOŠ SPŠ Masná 18, Praha 1 elektronické systémy v dopravní technice výpočetní technika v dopravní technice automatizační prostředky v dopravní technice výuku elektrotechniky směřujeme k aplikacím elektrotechniky  v železniční  automobilové  letecké dopravní technice

Výuka elektrotechniky na naší škole Teoretická příprava Prohlubovaní teoretických poznatků  v elektrotechnické laboratoři  v programovém vybavení  během praxe ve školních dílnách  při externí praxi v podnicích s dopravním zaměřením

Elektrotechnická laboratoř - měření

Elektrotechnická laboratoř - přístroje

Výuka programového vybavení MultiSIM a LabView

Návrh elektronických obvodů a zapojení v MultiSIM simulujících vlastnosti polovodičových součástek RLC obvody napájecí zdroje rezonanční obvody filtry, oscilátory analogové obvody digitální obvody předzesilovače NF zesilovače VF zesilovače logické obvody stavovou analýzu

Pásmová propust

Zobrazení průběhů integračního RC obvodu

Jednostupňový zesilovač

LabVIEW Laboratory Virtual Instruments Engineering Workbench Laboratorní pracoviště virtuálních přístrojů a simulace technických procesů

Porovnání dvou čísel a zobrazení výsledku LED diodami

Ověření vztahu (x + y) 3 = x 3 + 3x 2 y + 3xy 2 + y 3

Házení kostkou s pravděpodobností hodu zvoleného čísla

Trojznakový autoblok na železnici

Praxe ve školních dílnách

Ukázka výukových materiálů v předmětu zabezpečovací technika

Paralelní kolejový obvod

Primární parametry kolejových obvodů

Traťové informační body

Silniční zabezpečovací technika

Konfliktní body křižovatky

Příklad vyvažované smyčky EZS 1k

Anténní systém automatického pozemního VKV zaměřovače

A mnoho dalších poznatků a dovedností pro Vaše kvalitní uplatnění na trhu práce…