„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Advertisements

Datové a webové služby katastru nemovitostí uživatelům GIS
Podpora terénních prací v projektu NIKM - národní inventarizace kontaminovaných míst, automatizace úloh Roman Bukáček, Jiří Chroust, Petr Pala, Jiří Zvolánek,
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Prémiová automatická objednávka
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
 Proč se ceny stejného výrobku liší  Prodej prostřednictvím internetu  Akce obchodních řetězců  Na co si dát pozor Zdroj: Petr Klínský a spol., Finanční.
Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
MODELY DISKRÉTNÍ VOLBY 3. cvičení
MĚSTSKÝ ROK INFORMATIKY GIS – současnost a budoucnost mapových služeb města Plzně gis.plzen-city.cz Václav Kučera Správa GIS, Správa informačních.
Hromadná korespondence
Google Maps v našich aplikacích Lukáš Zeman
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Hromadná korespondence
ProAssist® komplexní systém řízení asistenčních služeb
Česká spořitelna – banka pro franchising!
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Geomarketing v adresné distribuci
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Kam může směřovat další vývoj eGovernmentu v ČR? Ondřej Felix, VP SPISu Pavel Kalášek, VP SPISu eGovernment – , Praha.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Hromadná korespondence, makro
APPN, o.s. Agentura pro neslyšící. Agenda: 1) Kdo jsme 2) Jaký je náš cíl 3) Naše projekty.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Vodorovné odvolací údaje
Korespondence a hromadná korespondence Microsoft Office Word 2007 Microsoft Office Word 2010 MSeg 1.
Hromadná korespondence
Textový procesor (MS Word)
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Přehled
Mgr. Rostislav Krušinský VĚDECKÁ KNIHOVNA V OLOMOUCI Služba EOD - Elektronické knihy na objednávku.
S námi víte na beton,kde jsou vaše auta Oborové řešení O2 Car Control.
Projekt INKO.
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Proces slučování bankovních a nebankovních úvěrových registrů v České.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Licencované a volně šířené programy, autorské právo.
Věrnostní klub - ČEDOK.
Realizační tým ICZ duben 2005
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 PORTÁL VEŘEJNÉ SPRÁVY PŘEDSTAVENÍ II. ETAPY PROJEKTU Ing. Břetislav Moc IBM Česká republika spol.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
MS Word Hromadná korespondence v MS Word 2007.
Očkovací centra Avenier (nejsou jen pro cestovatele) Mirka Kohoutková Obchodní a marketingová manažerka Praha Avenier, a.s., Bidláky 20, 639.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
CRM a jeho možné využití
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Komunikace Aplikací VEMA G1 s Microsoft Windows Martin Šustr.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
2K PROJECT, spol. s r.o. Slavíčkova 1a Brno, CZ Tel Helpdesk: Informační systém pro podporu marketingových.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
© KAM po Česku.  200 ks oboustranných materiálů (A3)  50 ks oboustranných materiálu (A4)  200 ks vizitek IC  2 samolepky s QR kódem  200 ks lístkových.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
FINANČNÍ GRAMOTNOST ZBOŽÍ, OBCHOD, SLUŽBY ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Bankopojištění (bank-assurance) Markéta Suchomelová.
„Prezentace práce jednotlivých týmů a jejich členů“ Prezentace a komunikace informací – 4SA426.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu: Střední zdravotnická škola ÚO – šablony Registračn í č í slo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Š ablona: III/2.
Název společnosti Produkty a služby
Good Morning Campaign Příloha č. 4: Vyhodnocení marketingové kampaně
Letecká informační služba pro GA 2017
ŠABOLONA OBCHODNÍHO DOPISU
KURÝR (terminál Klecany-Zdibsko)
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Moderní platební nástroje
On-line vyjadřování k existenci sítí
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Výstava BETON a 23. listopadu 2017
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
ABRA FlexiBee Developers Day 2015 Integrace Flexibee - ABRA G3
Transkript prezentace:

„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci

Je nějaký snadný způsob jak opět přilákat klienta na nejbližší pobočku?

Usnadněme mu to mapou.

Co si pod individualizovanou mapou představit?

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Proč zvyšují individualizované mapy úspěch? mapy přitahují pozornost mapy obsahují užitečné informace každá mapa je přizpůsobena pro adresáta řešení je novinkou pro použití v direct mailingu

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Jaké výhody individualizované mapy v DM přinášejí? nárůst conversion rate a úspěšnosti direct mailingu mailingy s personalizovanými mapami vedou adresáta přímo k místu prodeje rychlá aplikace do direct mailingu i ingu veškerá autorská práva k mapám jsou ošetřena /LOCR/ generování údajů v mapách probíhá z mapových podkladů NAVTEQ

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Jak se tyto výhody projeví? zvýšením pozornosti adresátů zvýšením responze zvýšením prodejů a zisků

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy poziční mapy různé druhy map aplikace ikony nebo loga

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy trasovací mapy vytvoření jedné nebo více tras start a cíl mohou být s různými logy volba barvy trasy

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy trasovací mapy verze pro pěší i motoristy doplňkové informace k délce a dojezdovému času: „Jen pět minut pěšky z Vašeho domu…“ „Za 15 minut jste autem u nás.“

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Dostupné druhy Náhledové mapy s detailem

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Jak na přípravu v několika krocích? 1/ kompletní adresní údaje příjemců (provedeme homologaci adres před zpracováním) 2/ databáze adresních bodů zájmu 3/ pozici zpřesní doplňkové údaje v GPS nebo JTSK 4/ volba grafiky „špendlíku“ z dostupné nabídky nebo vytvoření individuální podoby s logem 5/ stanovení velikosti mapy v závislosti na prostoru v dopise / e- mailu

Pro koho jsou individualizované mapy nejvhodnější? banky a finanční instituce pojišťovny TELCO věrnostní programy zastoupení a showroomy automobilek obchodní řetězce servisní a sběrná střediska kamenné prodejny e-shopů INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY

Použití v praxi v personalizovaných dokumentech: Dopisy y Inzeráty Poukazy Obálky časopisů

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Aktualizace klientských údajů pozvánka k návštěvě pobočky pro doplnění a aktualizaci kontaktních údajů u starších účtů

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Aktivace služby nabídka elektronické správy všech pojištění klienta prostřednictvím nové aplikace.

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Vydavatel věrnostních karet LYONESS tip na nejbližší obchody se zvýhodněnou nabídkou držitelům karet

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: TOYTOTA Švédsko pozvánka motoristům do nejbližšího showroomu automobilky

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: T-MOBILE zvyšuje responzi mailingů integrací map s navigací do nejbližšího obchodu

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Arvato Bertelsman a DHL naviguje zákazníky na nejbližší balíkovnu

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Union Investment direct mailing naviguje klienty na konkrétní kontaktní osobu

INDIVIDUALIZOVANÉ MAPY Realizace: Ringier Publishing trasovací mapa slouží k upoutání pozornosti na adresu nejbližšího dealera automobilky

Díky za pozornost a vzpomeňte si že někdy stačí: „Jen 5 minut pěšky z Vašeho domova…“ Drahomír Viktorin 5P Agency, spol. s r.o.