Základní škola Sedmikráska, o.p.s. Bezručova 293, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm ČESKÁ REPUBLIKA Tvorba mapy ČR Autor: Mgr. Pavel Sedlák Vytvořeno: září 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Krmítko z kartonu od mléka
Advertisements

Zvířátka u krmelce - koláž
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Hádanky z ochrany přírody II VY_32_INOVACE_14 Sada 6
Hádanky z ochrany přírody IV VY_32_INOVACE_16 Sada 6
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Člověk a příroda Zeměpis Česká republika Hádanky z ochrany přírody VI VY_32_INOVACE_18 Sada 6 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Temperová malba Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
ČESKÁ REPUBLIKA Opakování učiva o ČR Kraje, pohoří, vodstvo
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_3.15 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi II. PowerPoint - animace Typ: DUM - kombinovaný.
ŘÍMSKÝ KALENDÁŘ Základní škola Sedmikráska, o.p.s. Projekt Sedmikráska
Obrázek s motýly Autor: Mgr. Helena Uhříková Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: počáteční a konečné písmeno,
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
EU ICT2/1/1/8 Člověk a svět práce - 4.,5. ročník Téma: Barevné deštníčky – práce s papírem Průřezová témata: enviromentální výchova,mediální výchova,
Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Základní škola, Most, J. A. Komenského 474, p.o Most Digitální učební materiál vytvořen.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Tisk z koláže
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Akrylová malba „alla prima“
VÝTVARNÉ TECHNIKY Enkaustika Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Figurální malba pomocí projekce
Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
Základní škola Sedmikráska, o.p.s. Bezručova 293, Rožnov pod Radhoštěm STAROVĚKÉ STAVITELSTVÍ Autor: Mgr. Jana Valchářová Vytvořeno: červen 2013.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
NEŽIVÁ PŘÍRODA – LÁTKY A VLASTNOSTI
VY_32_INOVACE_04_Malování ve Windows Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Výrobek - kytara Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Nicol Stavělová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
NÁZEV:. VY_32_INOVACE_02 ČÍSLO PROJEKTU:. CZ / /
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – matematické výrazy Typ: DUM.
Objektová tvorba - asambláž
PČ_015_Práce s papírem – korálky
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
VY_32_INOVACE_7C20 Předloha snímku Jana Vosáhlová.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST – „Spolu to dokážeme“ Registrační číslo CZ.1.07/1.400/ Číslo materiálu:
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Papírořez Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Akční malba Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Malba akrylovými barvami
Podzimní věnec.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
Krmítko pro ptáčky - koláž
Prostorové květiny Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
EU ICT2/1/1/19 Člověk a svět práce – 4.,5. ročník Téma : Textilní koláž - práce ve skupině, práce s textilem Průřezová témata: enviromentální výchova,
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Zimní 3D obrázek Autor: Mgr. Petra Zdráhalová Škola: Základní škola Fryšták, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
PČ_010_Práce s papírem – baňka na stromeček
Batika Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
PČ_008_Práce z přírodnin – ježek
Loutka z papírové ruličky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Luňáčková. Dostupné z Metodického portálu
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: David Kranz Název prezentace (DUMu): 9. Výroba ryteckého kladívka Název sady: Rytecké techniky pro zdobení zbraní.
Úpravy fotografií v Adobe Lightroom II.
Déjà - vu Tematická oblast
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Úpravy fotografií v Adobe Lightroom II.
Návrhové skici-použití výtvarných technik
Barevné prostory v Adobe Photoshop
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_11_Jižní Čechy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Transkript prezentace:

Základní škola Sedmikráska, o.p.s. Bezručova 293, Rožnov pod Radhoštěm ČESKÁ REPUBLIKA Tvorba mapy ČR Autor: Mgr. Pavel Sedlák Vytvořeno: září 2013 Název: VY_32_INOVACE_VL_04_ČESKÁ REPUBLIKA 4. – 5. ročník Projekt Sedmikráska CZ.1.07/1.4.00/

KOLÁŽ Koláž je výtvarná technika, při které vzniká obraz nalepováním různých materiálů. Může se jednat o lepení papíru, přírodnin, fotografií, textilu a jiných materiálů na plochu. Mapa ČR Technika

Jako téma jsme si zvolili probírané učivo 4. ročníku o krajině a povrchu České republiky. Motivace: Prohlížení a srovnávání různých map České republiky (historických, současných, regionálních apod.) - Jaké barvy převládají v různých částech České republiky? - Jaké barvy můžeme pozorovat v příhraničních částech ČR? - Co vám připomíná tvar ČR? Mapa ČR Motivace

Prvním krokem je přichystání potřebných pomůcek a pracovního materiálu: - tvrdý papír velikosti A3 - různě barevné přírodniny (čočka, káva, seno, piliny, apod.) Mapa ČR Pomůcky a materiál

1. Na papír velikosti A3 si obkreslíme tvar České republiky. 2. Postupně nanášíme lepidlo na různé části plochy dle povrchu České republiky na základě barevné podobnosti s předlohou mapy ČR. 3. Polepenou plochu pokrýváme co nejhustěji přírodninami. 4. Na závěr celou mapu vystřihneme a zhodnotíme, jak se nám práce dařila. Mapa ČR Postup

Otázky k zodpovězení: Jak se vám práce dařila? Se kterým přírodní materiálem se vám nejlépe pracovalo? Co bylo naopak obtížné? Který materiál se vám na papír nedařilo přilepit úplně lehce? Pomohla vám tato výtvarná činnost osvojit si lépe znalost povrchu ČR? Které učivo byste si rádi zkusili zpracovat touto technikou? Mapa ČR Závěrečná debata

 Veškeré použité obrázky a fotografie byly pořízeny přímo ve výuce.  Mapa ze str. 3 byla využita pouze pro srovnání a pro ilustraci, jak povrch ČR vypadá. Stěžejním výukovým materiálem byla mapa zobrazena v učebnici vlastivědy.