Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Města ČR – orientace na mapě
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
SEZÓNA 2012/2013. TRÉNINKOVÉ JEDNOTKY  POČET TJ: 109  V MINUTÁCH: 8175  V HODINÁCH: 136,25  V DNECH: 5,67.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Zkvalitnění elektronických služeb Univerzitní knihovny ZČU PhDr.Miloslava Faitová Tematický okruh: E/a.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání výsledků z hlediska akademických pracovníků a z hlediska studentů.
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Informační centrum a Ústřední knihovna MENDELU
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (2) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Doplň do korálků násobky čísla 2
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Informatizace veřejných knihoven Internet a veřejné knihovny jako informační centra měst a obcí PhDr. Ivana Štrossová Okresní knihovna Havlíčkův Brod.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
ROK 2010 ÚLOVKY Z REVÍR Ů MO Č RS JIND Ř ICH Ů V HRADEC Zpráva dle podklad ů J č ÚS.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
KNIHOVNA FAKULTY TĚLESNÉ KULTURY
JARNÍ TERMÍN MATURITNÍ ZKOUŠKY 2012 Signální souhrnné výsledky (tisková konference ) CERMAT
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
1. 2 Obsah Nabídka služeb Číselné údaje Oddělení pro dospělé Studovna Hudební oddělení Oddělení pro děti a mládež Městské informační centrum Knihkupectví,
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Zkušenosti s hodnocením služeb Univerzitní knihovny ZČU v Plzni M.Faitová – Z. Činátlová ZČU v Plzni Sociologické průzkumy v knihovnách a jejich psychologické.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
UNIVERZITNÍ KNIHOVNA ZČU
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU Celkové výsledky 2015.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU
Transkript prezentace:

Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven

Rozdělení uživatelů podle fakult

Hodnocení jednotlivých provozů

Využití více než jedné knihovny  Využívám služeb více než jedné knihovny/studovny ZČU:  Ne, využívám služeb pouze jedné – 942  Ano, využívám služeb více než jedné – 989

Návštěvnost knihovny  návštěvnost knihovny je ohodnocená průměrnou známkou na stupnici 1-6  denně -  několikrát týdně - 2  několikrát měsíčně - 3  několikrát za dané období - 4  alespoň jednou za dané období - 5  vůbec - 6  hodnoceno bylo dle dvou časových období – během semestru a během zkouškového období Během semestru PED - Jungmannova2,2 PED - Veleslavínova2,6 PED - Klat.stud. periodik2,8 Bory - přízemí2,9 Bory - Husova3 EKO - Cheb3,1 Sady Pětatřicátníků3,1 PED - Klat., přízemí3,2 Bory - I. patro3,5 Během zkouškového období Bory - přízemí3,3 PED - Veleslavínova3,4 Sady Pětatřicátníků3,4 Bory - Husova3,5 EKO - Cheb3,5 PED - Jungmannova3,6 PED - Klat., přízemí3,7 PED - Klat.stud. periodik3,7 Bory - I. patro3,9

Otevírací doba (údaje uváděné v %)

Hodnocení jednotlivých služeb ( hodnoceno jako ve škole – uváděna průměrná známka) Bory - I. patro Bory - přízemí Bory - Husova EKO - Cheb PED - Klat., přízemí PED - Klat.stud. periodik PED - Veleslavínova PED - Jungmannova Sady Pětatřic átníků Celkem - UK aktuálnost a úplnost fondů (nové tituly, dostatečný počet výtisků…) 2,52,12,7 2,12,32,93,12,7 dostupnost tištěných odborných časopisů 2,31,9 2,2 1,71,92,52,42,3 studijní prostředí (prostor, světla, studijní místa…) 1,71,92,42,11,71,81,42,12,31,9 technické vybavení (PC, tiskárny, kopírky…) 1,8 32,121,92,4 2,52,1 přístup k internetu v knihovně 1,6 31,721,82,32,42,21,9 informační materiály vydávané knihovnou (tištěné nápovědy, letáky, nástěnky…) 2,12,4 2,72,12,41,92,62,2 celkové hodnocení 1,91,72,52,42,11,922,4 2,2

Hodnocení pracovníků z hlediska osobního přístupu a komunikace (uváděna průměrná známka – hodnoceno jako ve škole)

Hodnocení pracovníků z hlediska úrovně odborných znalostí (uváděna průměrná známka – hodnoceno jako ve škole)

Pořadí využívanosti služeb v jednotlivých provozech Bory - I. patro Bory - přízem í Bory - Husova EKO - Cheb PED - Klat., přízemí PED - Klat.stud. periodik PED – Veleslaví- nova PED – Jungma- nnova Sady Pětatřicátník ů Celk em - UK půjčování knih/dokumentů půjčování dokumentů prostřednictvím MVS kopírování knih/dokumentů skenování knih/dokumentů tisk dokumentů vyhledávání v katalozích vyhledávání v EIZ zjišťování informací za asistence knihovníka prezenční studium (studium ve studovně) psaní seminárních, odborných, vědeckých a dalších prací setkávání se spolužáky, kolegy Počet respondetů

Využití kopírek v jednotlivých provozech  Kopírky umístěné v prostorách Univerzitní knihovny ZČU využívám pro kopírování materiálů, které si půjčuji v knihovně (tj. např. knih, článků z časopisů apod.): Bory - I. patro Bory - přízemí Bory - Husova EKO - Cheb PED - Klat., přízemí PED - Klat.stud. periodik PED - Velesla vínova PED - Jungm annova Sady Pětatřic átníků Celkem - UK výhradně (100% - tj. všechny materiály, které kopíruji na uvedených kopírkách pocházejí z fondu knihovny)14%4,70%9,50%6,10%8,40%12,50%8,30%10,10%25,60%14,10% často (75%)17,50%23,30%36,50%14,60%32,50%37,50%43,80%46,10%29,50%25,70% občas (50%)18,10%18,60%30,20%23,80%25,60%18,80%29,20%28,10%16,50%20,80% někdy (25%)20%16,20%12,70%21,40%21,10%31,20%16,60%9%17%18,90% nikdy (0% - tj. žádný z materiálů, které kopíruji na uvedených kopírkách nepochází z fondu knihovny)30,40%37,20%11,10%34,10%12,40%0%2,10%6,70%11,40%20,50% počet respondetů