NESEPARUJ SE SEPARUJ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
Advertisements

NESEPARUJ SE! SEPARUJ! SEPARÁCI Z NÁDRAŽKY. NESEPARUJ SE! SEPARUJ! SEPARÁCI Z NÁDRAŽKY.
Projekt KIC pro nakládání s odpady
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Ing. Michaela Bačáková EAV, z. s. p. o., Jiráskova 65, Jihlava web:
Energetické využití odpadů v Moravskoslezském kraji
VY_32_INOVACE_Př.4.15-Třídění odpadu-prezentace
I odpady označené č. 7 Je-li jeden kontejner, dáváme sklo bez ohledu na barvu. Vratné zálohované sklo vracejte zpět do obchodu.
MÁ TO SMYSL.TŘIDTE ODPAD!
Kampaň za třídění odpadů v jižních Čechách. Kampaň, která si klade za cíl naučit obyvatele třídit (příp. efektivněji třídit) odpad Iniciátor- Jihočeský.
Ekologie Třídění odpadů.
NESEPARUJ SE!!! SEPARUJ!!! ZŠ Vyškov Letní pole.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Změní „černobylské“ děti postavení k třídění odpadu?
Fond Vysočiny Realizované grantové programy v oblasti odpadového hospodářství a připravované pro rok 2008 garantem odbor životního prostředí Krajský úřad.
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
OZP-komplet.pptGEOtest Brno a.s.1 Vlivy na životní prostředí Znečištění ovzduší Znečištění povrchových a podzemních vod Znečištění půdy Vliv nebezpečných.
Odpadové hospodářství Královéhradecký kraj
Odpady ( environmentální příručka – 5.ročník )
CESTA ODPADŮ Start: město Horšovský Týn.
Třídění a způsoby nakládání s komunálním odpadem
Učebnice str ročník TĚŽEBNÍ PRŮMYSL
Jeseník – jednička ve třídění odpadů a úspory energie
Současný systém managementu skládkování v MSK
1. Minimalizace 2. Třídění a recyklace 3. Odstraňování Vypořádávání se s odpady zpět znovu 2.
ODPADOVÉ HOSPODÁŘSTVÍ
Složka sady EUIII/2 č. 13 VY_32_INOVACE_Rv_7. Název: Ekologie – Člověk a zdraví (odpadky) Autor: Šárka Vodrlintová Předmět(oblast): Člověk a zdraví – Rv.
Jak je to s odpady ?.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Sběr nápojových kartonů Pokud se ve vaší obci nápojové kartony sbírají, odhazujte je do kontejnerů nebo pytlů označených touto oranžovou nálepkou.
Téma: ODPAD A RECYKLACE Motto: Recyklace - má to smysl?
Proč se zabývat odpady?. Obec § Legislativa EU, stát Hygienické odstranění odpadu Spokojenost občana (voliče) Proč Za co Výběr poplatky od občanů Snižovat.
Zelený ParDoubek 2008.
Problematika odpadového hospodářství Povinnosti obce při nakládání s komunálním odpadem (KO), podle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Aktuální informace v odpadovém hospodářství v Libereckém kraji „Aktuální informace v odpadovém hospodářství v Libereckém kraji“ Radim Zika
Recyklohraní u nás ve škole Jsme malá školička, do které chodí 25 žáků. Probíhají u nás různé soutěže- sběr baterií, elektrozařízení, ale třídíme také.
SBĚRNÝ DVŮR ČESKÁ TŘEBOVÁ
DEN ZEMĚ TEST.
RECYKLACE TERMOPLASTŮ, TERMOSETŮ A PRYŽÍ
HYPOTÉZY. V obci je dostatek kontejnerů na tříděný odpad.
Název Třídění odpadů   Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo 10
Finanční podpora v oblasti odpadového hospodářství Královéhradeckého kraje.
Liberec Ing. Ida Svobodová Aktivity projektu Intenzifikace tříděného sběru v Libereckém kraji pro rok 2008.
TŘÍDĚNÍ ODPADU Vypracovala: Brychtová Markéta, SP/TE Učo:123831
Recyklace VUT FCH 2 DOPLNĚK RECYKLACE TERMOPLASTŮ, TERMOSETŮ A PRYŽÍ RNDr. Ladislav Pospíšil, CSc
Barbora Látalová, Tomáš Pavlík,
Recyklační hra.
Recyklace Umíte vysvětlit význam tohoto slova? -nakládání s odpadem, které vede k jeho dalšímu využití - jde o opakované (cyklické) uvedení materiálu.
SBĚRNÝ DVŮR ODPADŮ TŘANOVICE Základní škola v Dobré kolektiv žáků 8. ročníku.
Váš partner ve službách V Olomouci odpadyzeleňkomunikaceosvětlení.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Dana Motyčková ČísloVY_32_Inovace_3322 NázevTřídění odpadu Téma hodinySuroviny. ekologie PředmětPrvouka.
HANTÁLY a.s. řeší otázku třídění a likvidace biologicky rozložitelného komunálního odpadu ( BRKO) již od roku Společně s Dobrovolným svazkem obcí.
Nadpis Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_06_Prvouka_18_3. ročník_Třídění odpadů Autor: Mgr. Jana Burdzová Použití:
Proč třídit bioodpad Prezentace pro Zastupitelstvo města Valašské Meziříčí
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Novosedlice – návrh pilotního plánu změny hospodaření s odpadem Lokalita – ulice Bystřická a Sokolská Termín realizace: duben 2016 – prosinec 2016.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_14.
1 2 3 Drmaly č. 1 (u vjezdu do Lesní školky), stanoviště pro: 1ks papír, 1ks plast, 1ks sklo Drmaly č. 2 (nad návsí), stanoviště pro:1ks papír, 1ks plast,
LÍBILA BY SE VÁM NAŠE ZEMĚ V TÉTO PODOBĚ?!
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Svatopluk Bradáč
Recyklace v našem městě Recycling in our town
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Změna způsobu separace na Jesenicku
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_17_Třídění odpadu_1
Otestujte své vědomosti o odpadech test má 30 otázek, zelená značí správnou odpověď, červená špatnou odpověď, odpovědi jsou odlišené i zvukově.
Člověk a jeho svět Chování v přírodě.
Transkript prezentace:

NESEPARUJ SE SEPARUJ

CESTA ODPADU 1.ÚKOL

Barevné sklo Bílé sklo Plast Papír Kov Nápojový karton Elektro šrot Bioodpad Směsný odpad Nebezpečný odpad

Zhodnocení úkolu 1. úkol Vypracovaný po exkurzi na sběrném dvoře

Průzkum o třídění odpadu. 3. úkol

Mezi další úkoly soutěže Neseparuj se, Separuj Mezi další úkoly soutěže Neseparuj se, Separuj! patřilo také vypracování dotazníku o třídění odpadu. Sestavili a rozdali jsme lidem z celého okresu Vyškova dotazníky. Celkem se nám podařilo rozdat 161 dotazníků, ze kterých jsme nakonec vypracovali závěrečnou práci o 8 bodech.

Náš vypracovaný dokument na ukázku

Kontejnerová hnízda - X úkol Nejprve jsme chodili po Vyškově a počítali počet kontejnerů. Pak jsme rozlišili barvami druhy kontejnerů. Kontejnery jsou od sebe průměrně 300-400 metrů. Ve Vyškově je rovnoměrný počet všech druhů kontejnerů. Místo odkud je ke kontejneru nejdál, je ulice Pustiměřská, je to kolem 900 metrů

Skládka Kozlany od roku 1994 nepropustné dno s izolací, systém odvodu skládkových a povrchových vod, účinný odplyňovací systém 37 000 t odpadů 12 ha plánovaná doba skládkování je 30 let 1998 II. Etapa – 293 000 m3 2008 byla vybudována III.etapa skládky 230 000 m3

Odplynění skládky 2002 realizován projekt odplynění skládky Plyn je z celého systému nasáván čerpací stanicí. Od roku 2007 je plyn využíván na kogenerační jednotce za účelem výroby elektrické energie.

Kompostárna do 1000 t/rok  kompostování otevřené v trojúhelníkových zakládkách  548 t/rok  548 t/rok – kompost

Vypracovali: Michaela Bergerová Dominika Ševčíková Jaroslav Pospíšil Matěj Bačovský Radim Pešák