VÝSTUPY Z UČENÍ – PREZENTACE VÝSTUPŮ PROJEKTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích INOVACE VÝSTUPŮ, OBSAHU A METOD BAKALÁŘSKÝCH PROGRAMŮ VYSOKÝCH ŠKOL NEUNIVERZITNÍHO TYPU, REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.2.00/
METODIKA VYHODNOCENÍ Počty správně vyplněných dotazníků
METODIKA VYHODNOCENÍ Postup vyhodnocení dotazníkového šetření Sjednocení dotazníků akademických pracovníků z VŠTE a VŠLG Sestavení tabulek četností odpovědí na jednotlivé otázky pro akademické pracovníky, studenty VŠTE a studenty VŠLG Výpočty skupinových průměrů
METODIKA VYHODNOCENÍ Postup vyhodnocení dotazníkového šetření Nalezení významnějších rozdílů mezi skupinami dle zjištěných průměrů Ověření statistické významnosti rozdílů (Kruskal-Wallisův test)
METODIKA VYHODNOCENÍ Výběr skupin pro porovnání Studentské dotazníky pohlaví studovaný obor Dotazníky akademických pracovníků specializace doba působení v terciárním sektoru vzdělávání
ZÍSKANÉ ČETNOSTI - STUDENTI
VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY – STUDENTI VŠTE Číslo otázky Ekonomika podniku 2,74 2,49 1,86 2,46 2,48 2,63 2,40 2,71 2,88 2,27 2,91 2,06 2,61 2,92 Konstrukce staveb 2,49 1,91 1,81 2,27 2,54 2,61 2,48 2,27 2,36 2,42 2,91 2,31 2,81 2,61 Technologie dopravy a přepravy 2,42 2,20 1,76 2,07 2,29 2,60 2,13 2,16 2,04 1,98 2,59 2,39 2,25 2,49 Stavební management 2,56 2,24 2,02 2,07 2,33 2,42 2,34 2,49 2,51 2,23 2,86 2,23 2,75 2,67
VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY – STUDENTI VŠLG Číslo otázky VŠLG2,352,432,382,642,832,862,582,982,792,672,892,592,71 Číslo otázky Technologie dopravy a přepravy 2,42 2,20 1,76 2,07 2,29 2,60 2,13 2,16 2,04 1,98 2,59 2,39 2,25 2,49
ZÍSKANÉ ČETNOSTI – AKAD. PRACOVNÍCI Ekonomické12 Humanitní2 Jazykové5 Technické11
ZÍSKANÉ ČETNOSTI – AKAD. PRACOVNÍCI A10 B12 C8 Kategorie A< 5 let B let C> 10 let
VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE SPECIALIZACE Číslo otázky Ekonomické2,172,672,833,002,753,42 3,082,922,753,753,42 Humanitní2,00 2,502,002,503,50 2,503,003,504,003,50 Jazykové3,602,403,003,20 3,603,20 3,00 3,60 3,80 Technické2,452,302,82 2,642,733,553,002,913,003,73 3,64
VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE SPECIALIZACE Otázka č. 4: Elektronické testování mi usnadňuje evaluační činnost. Otázka č. 7: Používání nových komplexních výukových metod při kontaktní výuce zvyšuje autonomní a autoregulované učení studenta otázka 4otázka 7 Ekonomické2,173,00 Humanitní2,00 Jazykové3,603,20 Technické2,452,82
VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE DOBY PŮSOBENÍ V TERCIÁRNÍM SEKTORU Číslo otázky < 5 let3,002,503,303,003,103,30 3,503,002,903,903,703, let2,252,272,753,002,833,173,422,753,002,923,583,673,50 > 10 let2,252,632,382,632,253,133,633,132,632,883,633,383,25
VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE DOBY PŮSOBENÍ V TERCIÁRNÍM SEKTORU Otázka č. 4: Elektronické testování mi usnadňuje evaluační činnost Otázka č. 6: Projektově orientované studium vede studenty k nabití požadovaných profesních znalostí a úspěšnému dosažení předmětových výstupních kompetencí. otázka 4otázka 6otázka 8 < 5 let3,003,303, let2,252,752,83 > 10 let2,252,382,25
VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE DOBY PŮSOBENÍ V TERCIÁRNÍM SEKTORU Otázka č. 8: Inovované výukové strategie umožňují studentům zvýšení dovedností, znalostí a postojů, především co se týká odborných profesních kompetencí (včetně samotného pocitu uspokojení v jednotlivých hodinách) otázka 4otázka 6otázka 8 < 5 let3,003,303, let2,252,752,83 > 10 let2,252,382,25
Děkuji za pozornost