VÝSTUPY Z UČENÍ – PREZENTACE VÝSTUPŮ PROJEKTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích INOVACE VÝSTUPŮ, OBSAHU A METOD BAKALÁŘSKÝCH PROGRAMŮ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Energie.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Analýza dotazníků projektu National Teams of ECVET Experts
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Integrace a podpora studentů se specifickými vzdělávacími potřebami na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Afrika – státy a hlavní města
AUTOEVALUACE ACADEMIA MERCURII NÁCHOD ZAMĚŘENÍ NA OBLASTI: Průběh vzdělávání – výuka, výsledky ( metody, náročnost, rozvoj klíčových kompetencí, umístění.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola PF Hradec.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
EKONOMICK É INFORMACE pro jedn á n í Předsednictva RV Š
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
ROK 2010 ÚLOVKY Z REVÍR Ů MO Č RS JIND Ř ICH Ů V HRADEC Zpráva dle podklad ů J č ÚS.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Celá čísla Dělení.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Sčítání, odčítání do sta
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
Úkoly nejen pro holky.
PÍSEMNÉ ODČÍTÁNÍ Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_623_5TR_M Autor: Mgr.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
Znaky dělitelnosti.
Matematika a její aplikace
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

VÝSTUPY Z UČENÍ – PREZENTACE VÝSTUPŮ PROJEKTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích INOVACE VÝSTUPŮ, OBSAHU A METOD BAKALÁŘSKÝCH PROGRAMŮ VYSOKÝCH ŠKOL NEUNIVERZITNÍHO TYPU, REGISTRAČNÍ ČÍSLO: CZ.1.07/2.2.00/

METODIKA VYHODNOCENÍ Počty správně vyplněných dotazníků

METODIKA VYHODNOCENÍ Postup vyhodnocení dotazníkového šetření Sjednocení dotazníků akademických pracovníků z VŠTE a VŠLG Sestavení tabulek četností odpovědí na jednotlivé otázky pro akademické pracovníky, studenty VŠTE a studenty VŠLG Výpočty skupinových průměrů

METODIKA VYHODNOCENÍ Postup vyhodnocení dotazníkového šetření Nalezení významnějších rozdílů mezi skupinami dle zjištěných průměrů Ověření statistické významnosti rozdílů (Kruskal-Wallisův test)

METODIKA VYHODNOCENÍ Výběr skupin pro porovnání Studentské dotazníky pohlaví studovaný obor Dotazníky akademických pracovníků specializace doba působení v terciárním sektoru vzdělávání

ZÍSKANÉ ČETNOSTI - STUDENTI

VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY – STUDENTI VŠTE Číslo otázky Ekonomika podniku 2,74 2,49 1,86 2,46 2,48 2,63 2,40 2,71 2,88 2,27 2,91 2,06 2,61 2,92 Konstrukce staveb 2,49 1,91 1,81 2,27 2,54 2,61 2,48 2,27 2,36 2,42 2,91 2,31 2,81 2,61 Technologie dopravy a přepravy 2,42 2,20 1,76 2,07 2,29 2,60 2,13 2,16 2,04 1,98 2,59 2,39 2,25 2,49 Stavební management 2,56 2,24 2,02 2,07 2,33 2,42 2,34 2,49 2,51 2,23 2,86 2,23 2,75 2,67

VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY – STUDENTI VŠLG Číslo otázky VŠLG2,352,432,382,642,832,862,582,982,792,672,892,592,71 Číslo otázky Technologie dopravy a přepravy 2,42 2,20 1,76 2,07 2,29 2,60 2,13 2,16 2,04 1,98 2,59 2,39 2,25 2,49

ZÍSKANÉ ČETNOSTI – AKAD. PRACOVNÍCI Ekonomické12 Humanitní2 Jazykové5 Technické11

ZÍSKANÉ ČETNOSTI – AKAD. PRACOVNÍCI A10 B12 C8 Kategorie A< 5 let B let C> 10 let

VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE SPECIALIZACE Číslo otázky Ekonomické2,172,672,833,002,753,42 3,082,922,753,753,42 Humanitní2,00 2,502,002,503,50 2,503,003,504,003,50 Jazykové3,602,403,003,20 3,603,20 3,00 3,60 3,80 Technické2,452,302,82 2,642,733,553,002,913,003,73 3,64

VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE SPECIALIZACE Otázka č. 4: Elektronické testování mi usnadňuje evaluační činnost. Otázka č. 7: Používání nových komplexních výukových metod při kontaktní výuce zvyšuje autonomní a autoregulované učení studenta otázka 4otázka 7 Ekonomické2,173,00 Humanitní2,00 Jazykové3,603,20 Technické2,452,82

VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE DOBY PŮSOBENÍ V TERCIÁRNÍM SEKTORU Číslo otázky < 5 let3,002,503,303,003,103,30 3,503,002,903,903,703, let2,252,272,753,002,833,173,422,753,002,923,583,673,50 > 10 let2,252,632,382,632,253,133,633,132,632,883,633,383,25

VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE DOBY PŮSOBENÍ V TERCIÁRNÍM SEKTORU Otázka č. 4: Elektronické testování mi usnadňuje evaluační činnost Otázka č. 6: Projektově orientované studium vede studenty k nabití požadovaných profesních znalostí a úspěšnému dosažení předmětových výstupních kompetencí. otázka 4otázka 6otázka 8 < 5 let3,003,303, let2,252,752,83 > 10 let2,252,382,25

VYPOČÍTANÉ PRŮMĚRY DLE DOBY PŮSOBENÍ V TERCIÁRNÍM SEKTORU Otázka č. 8: Inovované výukové strategie umožňují studentům zvýšení dovedností, znalostí a postojů, především co se týká odborných profesních kompetencí (včetně samotného pocitu uspokojení v jednotlivých hodinách) otázka 4otázka 6otázka 8 < 5 let3,003,303, let2,252,752,83 > 10 let2,252,382,25

Děkuji za pozornost