TÓN V TÓNU Inovace 2007.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1.Význam kosmetického účinku šamponu
Advertisements

Rádi bychom Vám představili jedinečnou novinku na trhu s krmivem pro psy. Rádi bychom Vám představili jedinečnou novinku na trhu s krmivem pro psy.
SUPERACRYL PLUS DURACRYL PLUS
Drahokamy Iva Strejčková 9.B..
Solární systémy pro aktivní topení
DPC GmbH & Co. KG Tenkovrstvé práškové laky Essenbach / Altheim.
NEOMEZENÝ SYSTÉM PROMĚNY SYSTÉM VYTVOŘEN PRO ZMĚNU, KTERÁ PŘINÁŠÍ NĚCO ZCELA NOVÉHO. Je navržen tak, aby splnil přání každé ženy, která touží po ulehčení.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Produkty ILLUMINATING
Vyživující řada, vytvořená speciálně pro vlasy suché a bez života. Díky nejnovější technologii, která se zabývá péčí o vlasy suché a bez života, se účinek.
Šamponová lázeň proti lupům BAIN EXFOLIANT 42 dní bez lupů. VYHRAJTE SVŮJ BOJ S LUPY!!! Očištění, odstranení a hydratace: celková obnova vlasové pokožky.
ZESVĚTLENÍ AŽ O 7 TÓNŮ - NOVÉ SLOŽENÍ Maximálně přesný pro docílení neuvěřitelně jednotných výsledků Maximální flexibilita v poměru míchání Maximálně.
Unikátní JOHNSON´S® Baby Koupel pro celé tělo i vlásky 500 ml
Digitální učební materiál
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Profesionální barvy ALFAPARF MILANO jsou ideální podporou pro služby nejlepších kadeřníků a koloristů, poskytující nekonečný výběr odstínů a odlesků. Color.
COLOR PROTECTION. Zdroj: Nielsen Research pro UNIPRO 2009 italský trh TRH S VÝROBKY NA OCHRANU BARVY 45% žen si barví vlasy a 24% žen má ve vlasech melírované.
HISTORIE Společnost ALFAPARF MILANO byla první společnost, která si uvědomila, že je zapotřebí zpomalovat proces stárnutí vlasů. INSPIRACE V současné.
KONCEPT Nová generace péče o vlasovou pokožku, která navrací krásu Vašim vlasům. Krása vlasů začíná u kořínků – pro dosažení silných a zdravých vlasů.
Mikroskopická identifikace optického zjasňovacího prostředku Autor: Giliana Taraskaeva Vedoucí pracé: Ing. Ludmila Fridrichová, Ph.D.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
MÓDA ZAČÍNÁ U ZDRAVÝCH VLASŮ VLASY OSLABENÉ A CHEMICKY NAMÁHANÉ
VY_32_INOVACE_4.2.IVT4N,1,2.08/Če Gymn á zium, Český Tě ší n, př í spěvkov á organizace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je.
Úpravy krmiv.
Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školy Soukromá.
Rozdělení dekorace porcelánu podle nanášení na glazuru a pod glazuru
Novinky- péče o vlasy.
Rozptyl světla Rayleighův rozptyl Miroslav Blabla 9.A.
Zjasnění Hydratování Revitalizování Tři kroky ke krásné pleti Zjasnění Hydratování Revitalizování Zjasňující, revitalizující, hydratační maska.
Žena a sport.
OPALOVÁNÍ JE SLUNCE NEBEZPEČNÉ? Ne, ultrafialové záření je vždy stejné. Filtrace záření se změnila, protože došlo k narušení ozónové vrstvy z důvodu neblahého.
Tání grafy.
Barva Jak vybrat barvy.
Voňavé čerstvé květiny, a něžná péče olejů v šampónech TianDe.
Rozlišujeme dva základní
VY_32_INOVACE_E3-02 POČÍTAČOVÝ TISK AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU: POČÍTAČOVÝ TISK Časová náročnost:
Základní pojmy grafiky
SPIRIT s. r. o. „… každý pokus má svou cestu“ 1/2011.
Atlas psů Iveta Nováková 8.A rok 2008.
Materiál používaný při dekorování keramiky
Henna?. Co je henna? je keřík do výšky 2m (Lawsoniainermis) s malými, zelenými, vonnými lístky Lawsonia Inermis, Lawsonia Alba a Lawsonia Spinoza – známé.
KOSMETIKA.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Moření Změna přirozené barvy dřeva barvícími kapalinami nebo parami. Málo výrazné dřevo se přibarvuje na tmavší odstín nebo se napodobují vzácnější druhy.
VY_52_INOVACE_ZB03_1364TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám  Číslo projektuCZ.1.07/ /  Číslo projektu:Rozvoj.
50 ZAMĚSTNANCŮ VE VÝROBĚ 200 SPOLUPRACUJÍCÍCH SPOLEČNOSTÍ V ITÁLII 70 ZEMÍ CELOSVĚTOVĚ 15 MILIONŮ TUB V ROCE 2013.
Média s vodou nemísitelná
Rastrová grafika (bitmapová) Obrázek poskládaný z pixelů Televize, monitory, fotoaparáty Kvalitu ovlivňuje barevná hloubka a rozlišení Barevná hloubka.
KRÉMOVÝ ZESVĚTLUJÍCÍ SYSTÉM VIACOLORE ODSTRANĚNÍ UMĚLÝCH PIGMENTŮ PRODUKTY KOMPAKTNÍ ZESVĚTLUJÍCÍ SYSTÉM.
Média s vodou nemísitelná
UOMO PÁNSKÁ ŘADA.
Nelíčený půvab nové linie přípravků pro péči o pleť obličeje je úchvatný…
Make-up kolekce podzim/zima 2011/12 Make-up kolekce podzim/zima 2011/2012.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_12_INOVACE_OV50 Název školy.
OROFLUIDO COLOUR ELIXIR PERFEKTNÍ BARVA. PERFEK ZÁŽITEK. OROFLUIDO COLOUR ELIXÍR PERMANENTNÍ BARVY OBASHUJÍ OROFLUIDO OLEJE: ARGANOVÝ OLEJ, LNĚNÝ OLEJ,
SOTHYS make-up kolekce jaro/léto Make-up trendy TRENDYTRENDY PODLENELLY RODIPODLENELLY RODI Barvy květin na rtech a nehtech Lehké opálení, velice.
Ve snaze o krásu vítězí… řada Snail Secret TianDe V kosmetických salonech krásy 5-minutové služby hlemýžďů stoji 100 dolarů.
Kontext MAKE-UP KOLEKCE LÍČENÍ JARO/LÉTO 2016 VINTAGE SPORT. Otevřete dokořán dveře a svou mysl lehkosti a jednoduchosti! V jemné atmosféře se objevuje.
Sezonní profesionální obličejové ošetření jaro/léto 2012 s pomerančovými a grapefruitovými výtažky.
Sensations orientales. Tělový rituál inspirovaný orientálními rituály.
Regenerační přípravky II.
Ivča Lukšová Petra Pichová © 2009
Vedení vody v rostlinách
Média s vodou nemísitelná
Rastrová grafika Základní termíny – prezentace barev, barevné modely.
gelová konzistence zaručuje delší kontaktní čas
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VYS_32_INOVACE_485_Chemické a fyzikální vlastnosti vlasů NÁZEV ŠKOLY
PRO MELÍROVANÉ HNĚDÉ, BLOND & STŘÍBRNÉ VLASY
Transkript prezentace:

TÓN V TÓNU Inovace 2007

BARVÍCÍ KRÉMY NA SALONU - ROZDÍLY KDY NABÍDNOUT BARVU TÓN V TÓNU pro všechny klienty na salonu, když požadují barvu bez obsahu amoniaku dodání módních tónů, zvýšení lesku a intenzity přirozených vlasů krytí šedivých vlasů (60-100%) dodání tónu vlasům melírovaným nebo zesvětleným sluníčkem vyrovnání vybledlých ploch permanentní barvy barevné sjednocení délek vlasů a odrostů při dobarvování permanentní barvou oživení barvy vlasů po trvalé nebo vyrovnání oživení barvy a lesku poškozených a unavených vlasů

NOVÁ BARVA TÓN V TÓNU

INSPIRACE Zkuste chvíli snít o drahých látkách… O jejich intenzivních barvách, úchvatnosti a jemnosti na dotek… Přemýšleli jste někdy, jak skvělé by to bylo, kdyby i barvící krém na vlasy mohl zaručit stejné vlastnosti (intenzitu, paletu nádherných odstínů) po stejně dlouhou dobu ? OBJECTIVE: to show the world from which we inspired to create the new tone on tone color

ALFAPARF Milano objevila stejný vztah mezi textilními vlákny a vlákny vlasů… OBJECTIVE: to give a visual proof of the relationship between the world of fabric and the world of hair as a premise of the presentation of the new tone on tone color, whose formula is based on the secrets of natural fabric dyes …díky této paralelní podobě ALFAPARF Milán odhalila tajemství, která zaručují látkám životnost, lesk a dlouhotrvající barvu a aplikovala tyto znalosti ve světě vlasů.

Z TAJEMSTVÍ PŘÍRODNÍCH TEXTILNÍCH BARVIV VYCHÁZÍ Prêt-À-Porter barva inspirovaná módou města Milán OBJECTIVE: to present the new brand NOTE - Some explanations about the logo: Evolution Tone on Tone Color: to increase distribution/usage of all our color services- related products into the strong salon base of “Evolution of the Color”, all the brands linked to the color area will be firmed Evolution, as a guarantee of the high quality of the product. Color Wear is the first brand signed Evolution. All the coming launches will follow the same strategy. 2. Pret-a-Porter Color inspired by Milano Moda: Color Wear is an easy to wear color as the pret-a-porter fashion and it is addressed to a younger target. It also confirm a strong connection between ALFAPARF Milano and italian fashion, from which it takes inspiration to feed its creativity.

VÝJIMEČNÉ VLASTNOSTI SLOŽENÍ intenzivní a zářivé odlesky neporovnatelně delší stálost lesklé, opečované a hebké vlasy na dotek SLOŽENÍ OBJECTIVE: to focus on the main plus of Color Wear, that distinguishes Color Wear from his competitors

Textilní látky se barví PŘÍRODNÍMI EXTRAKTY Z ROSTLIN, Jak se barví látky a co zaručuje tak intenzivní a lesklé barvy? Jak se docílí toho, že barva zůstane tak intenzivní i po několikanásobném vyprání? OBJECTIVE of the slides 17-19: to show what are the secrets that guarantee to fabrics intense, luminous and long lasting colors, to understand how Color Wear formula has been created. Textilní látky se barví PŘÍRODNÍMI EXTRAKTY Z ROSTLIN, pomocí kterých se docílí intenzivních a lesklých barev.

Textilní barviva odolávají několikanásobnému vyprání díky fixačním složkám, které přilnou na vlákno a díky tomu se ve vodě nerozpustí. OBJECTIVE: to show, also through paper documents, the technique to fix the color to fabrics Složení Color Wear se řídí stejnými pravidly: ZABARVIT – extrakty z rostlin, které obsahují barviva DOCÍLIT STÁLOST BARVY – přírodní fixační složky

DALŠÍ VÝHODY SLOŽENÍ BARVA KRÉMU jiná pro každý odstín VŮNĚ směs květů vanilky a konvalinky TEXTURA maximální pohodlí během aplikace (práce se štětcem nebo pomocí lahvičky) OBJECTIVE: to show the other plus linked to the formula. 1)The creams have been created with different colors to pleasure the sight and to make more pleasant the application of the product 2) The perfume of Color Wear has been studied to give pleasure to the hairdresser and to the client.

PRODUKTY TUBA: 60 g AKTIVÁTOR: 1 000 ml OBJECTIVE: to show the packaging and product. TUBA: 60 g AKTIVÁTOR: 1 000 ml

43 neobyčejných Prêt-à-Porter odstínů BAREVNÁ ŠKÁLA 43 neobyčejných Prêt-à-Porter odstínů 13 MÓDNÍCH ODSTÍNŮ: 6 hnědých 2 mahagonové 4 intenzivní červené 4 měděné 4 zlaté 3 béžové - nabízí klientům celou řadu módních variant 13 TECHNICKÝCH ODSTÍNŮ: 8 přírodních – 100% krytí šedých vlasů 5 popelavých – ideální pro neutralizaci oranžových a žlutých tónů po melírování a pro krytí šedých vlasů u mužů OBJECTIVE: to talk about the color chart through an easy to understand interpretation. Fashion colors have been studied thinking on the coolest colors, in order to offer to the client maximized image conultation. Technical colors have been studied for the most particular situation as the covering of grey hair or the tonalization of the hair after a decolorizing service. Strategic colors have been thinked to make Color Wear more flexible and answer to those clients asking a softer color, closer to the results of Dolcecolor in intensity. Some of the locks of the chart have an asterisk that means that those tonalities is present in Evolution color chart too. Color wear’s shades have been studied to have the same reflection of Evolution. This is because many technical service (for example the covering of the re-growth or level-out faded areas) can be made using the permanent color (on the re-growth) with a tone on tone (on the lenghts); having the same reflections guarantee a uniform and highly professional color result. 4 STRATEGICKÉ ODSTÍNY: 3 intenzifikátory – pro docílení vysoce intenzivních barevných odstínů, maximální rozmanitost výsledků 1 bílá – pro docílení jemnějších a lehčích odstínů, dodání lesku přírodním i poškozeným vlasům

1:2 60 g barvy + 120 ml aktivátoru 1:1 60g barvy + 60 ml aktivátoru Vlastnosti Poměr míchání Doba působení bez zdroje tepla Doba působení se zdrojem tepla 60% krytí šedých vlasů 1:2 60 g barvy + 120 ml aktivátoru 20-25 min. 10-15 min. 100% krytí šedých vlasů (míchat s přírodním odstínem) 1:1 60g barvy + 60 ml aktivátoru 30-40 min. 15-20 min. ALTERNATIVY: Odlesky + oživení 1:2 30 g barvy + 30 g intenzifikátoru + 120 ml aktivátoru Ztmavování + odlesky + sytost 1:1 60 g barvy + 60 ml aktivátoru Jemné odlesky 1:2 30 g barvy + 30 g bílé + 120 ml aktivátoru Zintenzivnění barvy po trvalé, rovnání, restrukturalzaci 1:2 60 g barvy + 120 ml aktivátoru - Dodání lesku 1:2 60 g bílé + 120 ml aktivátoru OBJECTIVE: to show the differences between DOLCECOLOR and COLOR WEAR, in order to be able to answer to the Dolcecolor users

COLOR WEAR vs KONKURENCE COLOR WEAR vs COLOR TOUCH (Wella): stálost: + 30% výsledek barvení: více jednotný stav vlasů: méně zásadité + šetrnější vůči vlasům COLOR WEAR vs RICHESSE DIACOLOR (L´Oreal): výsledek barvení: vyšší intenzita a lesk, lepší krytí OBJECTIVE: to show the point of strenght of Color Wear in comparison with the main competitors. Color Wear performance in comparison with main tone on tone color on the market allows us to say that Colorwear is the best tone on tone of the market

JEAN´S COLOR Zářící, dočasné tónování vlasů, založené na rostlinných barvivech a lesku! Bez obsahu amoniaku, pH 3,5, bez potřeby vyvíječe. Pro vytváření intenzivních barev na odbarvených vlasech. Zlepšuje barevný tón na předem barvených vlasech. Odstíny barvených vlasů budou intenzivnější. Dostupné odstíny: Deep Red, Magenta, Pink, Chili Red, Purple Balení: 250 ml Nasaďte si rukavice a vmáčkněte pumpičkou dostatečné množství barvy do nekovové misky. Štětcem nebo hřebenem naneste produkt přímo na ručníkem vysušené, před-zesvětlené vlasy (nebo na celou hlavu). Nechte působit 10-15 minut bez tepla. Důkladně oplachujte, až voda zůstane čistá. Umyjte šamponem.