Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Web Michal Žůrek Jak se na něj dívám já..
Advertisements

Webové rozhraní pro datové úložiště
F ORMULÁŘE V A CCESSU. K ČEMU JSOU FORMULÁŘE UŽITEČNÉ Formuláře slouží především k jednoduchému způsobu zobrazení a úpravě dat. Je možne zobrazovat hodnoty.
IKT PHP PHP Tvorba formuláře - 10 Mgr. Josef Nožička
HTML5 Co je nového?. Technologický balíček HTML5 Správně by měl být označován jako nová verze technologií HTML5, CSS3 a ES5, protože v sobě zahrnuje:
Organisation for Economic Cooperation and Development OECD iLibrary.
Formuláře jsou důležitou součástí stránek, slouží:  k přihlašování k některým stránkám (eshopy, bakaláři, diskuze na webu apod.)  k odeslání údajů do.
D ATABÁZE N VID D ATABÁZE N VID N OVÁ SPECIALIZOVANÁ ONLINE SLUŽBA SPOLEČNOSTI O VID PRO OŠETŘOVATELSTVÍ A DALŠÍ NELÉKAŘSKÉ ZDRAVOTNICKÉ.
Vzdělávací technologie Wonderware Historian Clients QUERY.
Martin Adam Švadlenka. Úvod Téma Desková aplikace Zadání Vytvořit funkční deskovou aplikaci, která by dokázala spustit hru Lodě, podobnou těm které známe.
Databáze Sestavy.
Tvorba stránek pomocí RS Joomla Jan Roček, Roman Valenta, Jan Zrůbecký, Michal Vajdl, Tomáš Vojtek.
Adobe Dreamweaver CS4 Ing. Martin Dosedla.
Informační systém pro správu dokumentů a fotografií
Tvorba webových aplikací
Tomáš Dlouhý – prezentace Y13ANW - Redakční systém WNC Tomáš Dlouhý Y13ANW – První prezentace
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
PHP – Základy programování
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Tomáš Janda
Hromadná korespondence
ARL klient Stručný přehled funkcí Klient – jiný přístup k datům v systému  Umožňuje používat i další pole v záznamu - Je nezbytný v případě.
Tvorba webové hry v prostředí java
Jakub Ježek 2IT. -> cílem bylo vytvořit online hru piškvorky v php a mysql.
Návrh a tvorba WWW Cvičení 7 PHP & Oracle - Bezpečnost.
Elektronická žákovská knížka Autor: Matěj Liederhaus Vedoucí projektu: Klára Císařová.
Macromedia Dreamweaver Software pro editaci kódu Bohuslav Čech3MA381.
AJAX nejmodernější webová technologie… seminář pro učitele ZŠ a SŠ Mgr. Marek Osuchowski Ostravská univerzita © 2011.
Elektronický registr oznámení Zpracoval(a): Mgr. František Rudecký
Kolaborativní hra MAREK DOKSANSKÝ, JAN TEPLÝ NUR - ČVUT
Provedení autorizované Ověření provedení autorizovanékonverze Úvodní kurz k problematice datových schránek eGON centrum HOLEŠOV provedení autorizované.
Tvorba videoserveru Zdeněk Špulák. Obsah co je to videoserver cíle projektu použité technologie a programy použité kodeky splnění cílů závěr.
- nejrozsáhlejší online hra na světě
IDEA Web Systém 5.0 Pavel Bezstarosti IDEA spol. s r.o
PORTÁL E-LEARNINGOVÝCH KURZŮ Internetová adresa (LMS eDoceo)
Databáze Formuláře VY_32_INOVACE_7B18. Formuláře Umožňují zobrazit data z tabulek uživatelsky vhodným způsobem Mohou být zobrazena data z více tabulek.
Webové služby pro komunikaci s informačním systémem eQuip Martin Širajch.
Anopress: nová grafika, nové možnosti Mgr. Daniela Uhrová září 2010.
Inzerce sběratelských předmětů Jan Matějka 4.B 2013/2014.
Geoinformatika Presentace diplomové práce Využití mapového serveru ArcIMS pro dynamické generování statistických map v prostředí WWW Vedoucí práce : Ing.
TVORBA WEBOVÝCH APLIKACÍ S VYUŽITÍM OPEN SOURCE CMS Autor: Lukáš Dubina Vedoucí práce: PaedDr. Petr Pexa Jihočeská Univerzita České Budějovice 2010 Prezentace.
INTERNETOVÉ ŘEŠENÍ ÚZEMNÍHO PLÁNU MĚSTA NÁMĚŠŤ NAD OSLAVOU Vedoucí práce: doc. RNDr. Vít Voženílek, CSc. Univerzita Palackého v Olomouci Přírodovědecká.
AVT projekt Ondřej Janošík. Základní informace Zadání projektu – SQL SELECT generátor Proč právě tento projekt? Úvod do problematiky – SQL (select)
Tvorba WWW prezentace pro autonomního robota Bakalářská práce , Brno Autor: Jan Zálešák Vedoucí práce: Ing. Jiří Lýsek Ph.D.
Dynamická webová aplikace Autor:Ondřej Soukup Třída:I3.
INFORMAČNÍ SYSTÉM GEOLOGICKÝCH SBÍREK
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
VZ Zajištění podpory procesů a materiálně technického zázemí pro jednání pracovních skupin Informační systém Národní soustavy kvalifikací Návod na obsluhu.
Jakub Ježek 2IT Piškvorky. Cílem projektu -> cílem bylo vytvořit online hru piškvorky v php a mysql.
Jakub Dražan, Václav Dobeš, Petr de Gier, Veronika Černohorská Zadavatel: Ondřej Macek.
Seminář k výběrovému řízení 2017 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví.
Vytvoření jednoduchého databázového dotazu Access (7)
Aktivita „Návštěvy škol“ ICT podpora Seminář Praha 27. května 2010.
Redakční systém pro web nezávislých herních vývojářů
Aplikace pro správu a archivaci účtenek
Prezentace výsledku projektu k předmětu OSP
školák Piš a sdílej své sešity, jednoduše, rychle, v pohodě.
Webová aplikace pro správu sportovního oddílu
Veřejná databáze Českého statistického úřadu
MĚSTSKÉ HROMADNÉ DOPRAVY
Vytvoření IS pro správu místností v prostředí WWW
Informační a komunikační technologie
ANOPRESS Databáze TAM TAM
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Postup pro přihlašování do ukázkového testovacího rozhraní
IMF eLibrary Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Katalog sociálních služeb BENCHMARKING v katalogu sociálních služeb SocialniSluzbyUK.cz Projekt „Katalog sociálních služeb, zkvalitnění jejich.
EBSCO Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
Základní informace - Ovládání systému
Praktický modul - zadání
Transkript prezentace:

Daniel Mikeš, I4.E Vedoucí práce: Lukáš Masopust

Zadání Vytvořit tahovou hru ve webovém prostředí. Použité technologie:  HTML  PHP  MySQL  JavaScript

Hra je pro 2-4 hráče. Není potřeba nic instalovat. Jednoduché ovládání. Statistiky hráčů. Hra je založena především na jazyce JavaScript. Charakteristika hry

Rozdělení Přihlašovací sekce Registrace Průvodce pro začátečníky Tvorba vlastních map Samotná hra (hra více hráčů)

Registrace  Hesla jsou kódována metodou MD5. Přihlášení  Po přihlášení se zobrazí statistiky hráčů. Výběr herní mapy  Po přihlášení se zobrazí mapy pro aktuální počet hráčů. Sekce Přihlašování

Sekce Generování map Formulář  Po odeslání formuláře se vytvoří šablona herní mapy. Paleta terénu: Výběr terénu, který chceme umístit. Mapa: Po kliknutí na jednotlivé pole se zobrazí vybraný terén

Sekce Hry Herní plán  Čtení z databáze a generování pomocí PHP, různé terény. Tvorba jednotek  Generování HTML tagů pomocí Javascriptu. Přesun jednotek  Zajištěno přes „Drag and Drop“, což je funkce knihoven script.aculo.us.

Ukázka

Dotazy Děkuji za pozornost