52. Ročník slavností chmele v Žatci

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktivity města Chrudim v oblasti podpory rozvoje cestovního ruchu
Advertisements

23. – Představení 2. ročníku veletrhu Chytré bydlení Šetrné budovy Smart technologie Poradenské centrum Odborný seminář Šetrné budovy Odborný.
Medializace a popularizace ve vědě a odborné činnosti Tomáš Doseděl
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Mistrovství České republiky ve Freestyle Frisbee.
Pivní a vinné slavnosti 2014
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Klientská prezentace Anna Tomanová 3.ročník bc
SRDCE NA DLANI 2005 Řada charitativních koncertů na pomoc Fondu Ohrožených Dětí.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
ST LUCIA ČESKO – NĚMECKÉ CENTRUM PROVOZNÍ ŘÁD. Zřizovatelem KC je společnost B O H E M I A S, s.r.o. Tento provozní řád vydává vedení společnosti za účelem.
Zapojení Pedagogické fakulty MU do činnosti Evropské agentury pro podporu speciálního vzdělávání Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
4. a 5. Září 2009.
Pravidla publicity projektu
Historie, současnost a budoucnost akce
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
Historie, současnost a budoucnost akce. Dočesná v Žatci, slavnost chmele a piva je tradičně vrcholnou akcí královského města, které v roce 2004 oslavilo.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Město Náchod, Masarykovo náměstí 40, Náchod, Snižme společně náklady na energie pro Vaše domácnosti. 1. krokNa.
Pomáháme neziskovkám Významný projekt Olomouckého kraje
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
BULLETIN 174. Žofínské fórum Setkání primátorů a starostů měst a obcí ČR 16. prosince 2014.

HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
Jsme  Webový portál+ herní servery  Návštěvnost i přes 4900/den (statistiky toplist)  Na našich serverech se hraje jedna z nejoblíbenější internetových.
Věrnostní program 2011 Národní památkový ústav a Plzeňský Prazdroj
Nabídka reklamních ploch
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Destinace Dolní Poohří
21. – LÁZEŇSKÉ DIVADLO LUHAČOVICE. DIVADELNÍ LUHAČOVICE kulturně-vzdělávací akce na konci léta pod záštitou hejtmana Zlínského kraje pořadatel.
Cesta do Sluneční zahrady Charitativní večer pro děti s handicapem sobota 17:00 – 21:00.
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
PUBLICITA PROJEKTU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
LEGISLATIVNÍ RÁMEC A LIMITY (POH kraje) :   snížit maximální množství biologicky rozložitelných komunálních odpadů (BRKO) ukládaných na skládky tak,
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
OSOBNOSTI AUTOGRAMIÁDY KOSMETIKA ZÁBAVA KULTURA OSOBNÍ ROZVOJ PŘEDNÁŠKY MÉDIA.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
Lomnice nad Popelkou Liberec Lomnice nad Popelkou Představení města Lomnice a památky Program regenerace Lomnické zkušenosti.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
Praha – hl- město ČR Praha je největší a nejvíce obydlené město České republiky Patří mezi nekrásnější města světa Je sídlem prezidenta, vlády a parlamentu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193, Tel.: , Tel.řed./fax: ,
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Aktivity na podporu středního odborného školství v JMK
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Nabídka partnerství na konferenci NEUROVĚDA VE VZDĚLÁVÁNÍ 2018 V
PROJEKT "START" - speciální nabídka pro podnikatele
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
SOBOTA OD 11 HODIN.
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
Výstava BETON a 23. listopadu 2017
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
SVČ Fokus Nový Jičín Červen 2019 KROUŽKY A KURZY 2019/2020
Zkušenosti měst v prevenci kriminality
Transkript prezentace:

52. Ročník slavností chmele v Žatci 4. a 5. září 2009 v Žatci

Historie akce „Žatecká Dočesná“ Tato akce vznikla původně jako oslava dočesání posledního chmelového štoku, a v průběhu let doznávala mnoha proměn. V dnešní podobě se těžištěm oslav a zábavy stalo centrální náměstí Svobody, kde je před radnicí umístěno hlavní pódium, na kterém se po oba dny střídají zábavné pořady především hudebních žánrů. Nedílnou součástí jsou chmelové a pivní soutěže, mezi nejoblíbenější patří ruční česání chmele a tanec s korbelem piva na hlavě. Výjimečnost programu umocňuje historická divadelní scénka, jejímž vyvrcholením je korunování krále chmele chmelovým věncem, volba královny chmele a strhnutí posledního štoku v nejmenší chmelnici na světě, která se nachází přímo na žateckém náměstí. Speciální programy jsou na další scéně. Na dětské scéně do podvečera probíhají pásma soutěží, písniček a her, do kterých se děti zapojují a mají možnost vyhrát zajímavé věcné ceny. Ve večerních hodinách na tomto pódiu probíhá rockový program převážně amatérských skupin, doplněný o vystoupení jedné či dvou rockových hvězd. Třetí scénu tvoří pódium s programem zaměřeným na folkovou a country muziku.

Účast na „Žatecké Dočesné“ Na žatecké Dočesné se představují pivovary z celé České republiky, ale i ze zahraničí. S ohledem na skutečnost, že akcí podobného charakteru se v ČR koná několik, snažíme se posunout slavnosti do roviny neformálního setkání pivovarů, především těch, které vaří pivo ze žateckého chmele. Lokace do centra města na náměstí Svobody, Hošťálkova a Žižkova, autobusového nádraží, včetně přilehlých ulic umožňuje značnou návštěvnost více jak 50 000 lidí. Tradičně se zde představuje 15 až 25 pivovarů, prezentujících kolem 45 druhů piv. Po několik let je také organizována odborná degustace, která se stala prestižní záležitostí přihlášených pivovarů a svým rozsahem a významem patří mezi 5 nejvýznamnějších degustací v České republice a její výsledky jsou mezi pivovary velmi ceněny. Pravidelně se jí zúčastní kolem 20 pivovarů se 50 druhy vzorků. Celkově se této soutěže účastní 120 degustátorů z řad laické i a odborné veřejnosti. Koná se ve Chmelařském institutu pod vedením poroty, složené z odborníků na pivo a chmel, výsledky jsou druhý den prezentovány široké veřejnosti na hlavním pódiu a ve všech médiích. Mezi zajímavé doprovodné akce náleží tradiční výstava drobného zvířectva, burza pivních etiket, volejbalový turnaj, a v posledních letech aktivity občanského sdružení Chrám chmele a piva a recesní expozice Muzea Homolupulů s nejstarším pivařem Lojzou Lupulínem v husitské baště.

Ohlédnutí za posledními ročníky „Žatecké Dočesné“ V programu “Žatecké Dočesné 2005 -2008” mimo jiné vystoupili : Karel Gott, Vladimír Hron, Vláďa Mišík, Honza Vyčítal, Michal Nesvadba, Karel Černoch, Marie Rottrová, Vlastimil Horváth, Bára Basiková, Dan Bárta, Leoš Mareš, Ivo Jahelka, Jakub Třasák. Dále pak skupiny Verona, Žatečanka, Cocotte Minute, Alphaville, Visací zámek, -123 Minut, Pumpa, Nezmaři, Katapult, Neřež, 100 °C, La Grupa, Lochness, Tři Sestry Revival Banda, Radim Hladík a Blue Effect, Pražský Výběr 2, Rangers, Greenhorns, František Nedvěd a Druhé podání, Le Monde, J.A.R., Monkey Business, Hrací skříň Praha, Neřež, Petr Kalandra Revival, Laura a její tygři, Touch, Děda Mládek Illegal Band. Ivan Hlas a K Nezaplacení, Švihadlo, Nightwish Revival, Beautiful Cafilery, Lenka Filipová, Michal Pavlíček, Věra Martinová, Maduar, G-point Hunters, Anna K, Roman Dragoun, Ondřej Havelka, Jaroslav Uhlíř, Horkýže Slíže, Škvor a mnoho dalších. Kompletní aktuální program k nahlédnutí na www.docesna.cz nebo www.divadlozatec.cz

Náhled na oboustranný leták akce „Žatecké Dočesné“ Možnost umístění černobílého, nebo barevného loga v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky . Celkový náklad 20.000 ks o velikosti skládanky A3

na Vaše stránky po dobu 1.roku Náhled na webovou stránku „Žatecké Dočesné“ www.docesna.cz Možnost umístění reklamy s odkazem na Vaše stránky po dobu 1.roku

Náhled na plakát akce „Žatecká Dočesná 2008“ Zde je možné umístit barevné logo za názvem pořadu a pod čarou na plakátech formátu A2 v množství 5 000 ks, které jsou vylepeny v okruhu cca 200 Km

Náhled na loga a návštěvníky „Žatecké Dočesné“

Náhled na prezentační stánky „Žatecké Dočesné“ Možnost umístění prezentačních a prodejních stánků v prostorách akce

Náhled videospotu na „LCD“ obrazovce a loga na „Žatecké Dočesné“ Možnost zobrazení statického loga nebo zvukového videospotu v délce max. 30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia, v rámci reklamního bloku.

Potenciál projektu „Žatecké Dočesné“ Díky vysoké úspěšnosti předešlých ročníků a historické tradici se dostává do povědomí stále širšího okruhu veřejnosti. Rostoucí úroveň projektu = zvyšování návštěvnosti S vývojem projektu stoupající požadavky v rozpočtové oblasti Žatecká Dočesná je jedna ze stěžejních akcí roku 2009 Zvyšování úrovně = vzrůstající zájem mediálních prostředků - 51. ročníku se účastnilo více jak 66 partnerů projektu. Akci mediálně podpořily regionální rádia, tisk a televize. Účast širokého spektra malých, středních a velkých pivovarů - Žánrová různorodost programu zasahuje nejširší vrstvy návštěvníků

Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě 10 000 Kč. ( partner Dočesné 2009 ) získá možnost umístění ČERNOBÍLÉHO LOGA na souhrnném panelu umístěném na hlavní scéně   - získá možnost umístění ČERNOBÍLÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností. Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ ( podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na email: loga@divadlozatec.cz ) získá možnost umístění ČERNOBÍLÉHO LOGA v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Žatecké Dočesné 2009 s celkovým nákladem 20 000 ks o velikosti skládanky A3 moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí každý den 3 x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě 20 000 Kč. ( partner Dočesné 2009 ) získá možnost umístění dodaného BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a BAREVNÉHO LOGA, odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností. Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ ( podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na email: loga@divadlozatec.cz )   získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Žatecké Dočesné 2009 s celkovým nákladem 20 000 ks a o velikosti skládanky A3 získá možnost zobrazení statického loga Vaší firmy na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia. V rozsahu společného zobrazení se čtyřmi partnery akce na jedné grafické obrazovce a opakování jedenkrát za 2 hodiny. (cca pátek 4x, sobota 8x) moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí každý den 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě 30 000 Kč. ( partner Dočesné 2009 ) získá možnost umístění dodaného BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a umístění BAREVNÉHO LOGA, odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností. Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná 2009“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na email: loga@divadlozatec.cz )   získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA na celorepublikových plakátech formátu A2 v množství 5 000 ks. zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku (cca 7500 ks.) - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem 20.000 ks o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení statického loga nebo zvukového videospotu v délce max.30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia, v rámci reklamního bloku s ostatními partnery moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí každý den 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě 50 000 Kč. ( partner Dočesné 2009 ) - získá možnost umístění dodaného BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a umístění BAREVNÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností. Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na email: loga@divadlozatec.cz )   - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem pořadu a pod čarou na plakátech formátu A2 v množství 5 000 ks. - zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku (cca 7500 ks.) získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem pořadu a pod čarou v programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem 20.000 ks a o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení statického loga, nebo zvukového videospotu v délce max. 30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia, v rámci reklamního bloku s ostatními partnery a navíc minimálně 3x při vystoupení vybraného interpreta moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí každý den 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009 moderátoři seznámí diváky s činností společnosti před začátkem Vámi vybraného pořadu

Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě 90 000 Kč. ( partner Dočesné 2009 ) - získá možnost umístění dodaného BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a umístění BAREVNÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností. Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na email: loga@divadlozatec.cz )   získá možnost POJMENOVÁNÍ SCÉNY NÁZVEM SPOLEČNOSTI a umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem scény na celostátním plakátu formátu A2 na Dočesnou 2009 s nákladem 5.000 ks - zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku ( cca 7500 ks. ) získá možnost POJMENOVÁNÍ SCÉNY NÁZVEM SPOLEČNOSTI a umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem scény na programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem 20.000 ks o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení statického loga, nebo zvukového videospotu v délce max. 30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia. - získá možnost komerčního rozhovoru se zástupci společnosti moderátorem akce na pódiu hlavní scény moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě 120 000 Kč. (partner HLAVNÍ scény Dočesné 2009) - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce, možnost umístění BAREVNÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností. Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na email: loga@divadlozatec.cz )   získá možnost POJMENOVÁNÍ HLAVNÍ SCÉNY NÁZVEM SPOLEČNOSTI a umístění barevného loga za názvem scény na celostátním plakátu formátu A2 na Dočesnou 2009 s nákladem 5.000 ks - zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku (cca 7500 ks.) získá možnost POJMENOVÁNÍ HLAVNÍ SCÉNY NÁZVEM SPOLEČNOSTI a umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem scény na programových letácích určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem 20.000 ks o velikosti skládanky A3 - získá možnost zobrazení STATICKÉHO LOGA, NEBO ZVUKOVÉHO VIDEOSPOTU v délce max. 30 sec. na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia. získá možnost komerčního rozhovoru se zástupci společnosti moderátorem akce na pódiu na nám. Svobody - moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí 3x v průběhu programu návštěvníky se všemi partnery Dočesné 2009

Nabídka spolupráce – prezentace společnosti v hodnotě 200 000 Kč. (GENERÁLNÍ partner Dočesné 2009) - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA na pódiích akce a možnost umístění BAREVNÉHO LOGA a odkazu v INTERNETU na počáteční stránce „www.docesna.cz“ s vysokou návštěvností. Odkaz bude směrován na stránky Vaší společnosti po dobu jednoho roku do další akce „Žatecká Dočesná“ (podklady pro umístění na web stránky, logo a odkaz posílejte prosím na email: loga@divadlozatec.cz )   - získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem akce Dočesná 2009 na celostátním plakátu formátu A2 na Dočesnou 2009 s nákladem 5.000 ks - zobrazení černobílého loga v reklamním banneru k Dočesné v Žateckém Týdeníku (cca 7500 ks.) získá možnost umístění BAREVNÉHO LOGA za názvem akce Dočesná 2009 na hlavní stránce programových letáčků určených pro informační centra, cestovní kanceláře, městské úřady, firmy a návštěvníky Dočesné 2009 s celkovým nákladem 20.000 ks a o velikosti skládanky A3 získá možnost zobrazení STATICKÉHO LOGA, NEBO ZVUKOVÉHO VIDEOSPOTU na velkoplošné LED obrazovce, která bude umístěna v prostoru hlavního pódia. - získá možnost komerčního rozhovoru se zástupci společnosti moderátorem akce na pódiu hlavní scény - moderátoři na jednotlivých pódiích seznámí 8x v průběhu programu návštěvníky se generálním partnerem Dočesné 2009 - získá možnost umístění prodejních a promo stánků v prostorách akce

Nabídka spolupráce – další formy - soutěže na pódiích o ceny a produkty Vaší společnosti, ankety, inzeráty a hlasovací lístky na programových letácích Aktuální informace o programu akce a o partnerech budou zveřejňovány na stránkách divadla Žatec www.divadlozatec.cz nebo na stránkách www.docesna.cz     Společnost dodá pro spolupráci, reklamu na akci: materiály, na pódia ( loga, bannery, plachty, prapory, stojany ) osobně v městském divadle v Žatci proti podpisu, nebo je možné zaslat poštou. podklady pro reklamu Vašich INTERNETOVÝCH STRÁNEK ( logo, odkaz ) prosím posílejte elektronickou poštou na email: „loga@divadlozatec.cz“ možnost umístění prodejních a promo stánků v prostorách akce  Další informace Vám ochotně sdělíme při osobní schůzce, nebo na níže uvedených kontaktech.

Kontakty: Městské Divadlo Žatec Dvořákova 27 438 01 Žatec Tel.: 415 710 519 WEB: www.docesna.cz www.divadlozatec.cz Obchodní Manager Richard Vondrášek Mobil: 602 968 177 e-mail: rv@divadlozatec.cz Promo Manager Karel Fiala Mobil: 608 942 182 e-mail: fiala@centrum.cz Ředitel Mgr. Martin Veselý Mobil: 723 474 459 e-mail: futro@seznam.cz