PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolu za vzděláním Název operačního programu:  Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo a název oblasti podpory: Rovné příležitosti.
Advertisements

Školní rok 2011/2012. Školní poradenské pracoviště tvoří:  školní psycholožka  výchovné poradkyně  školní metodičky prevence.
Pololetní zhodnocení průběhu projektu Chci zůstat ve škole, reg. č. CZ.1.07/1.2.33/ za období září 2013 – leden 2014.
Základní škola Mikulov, Valtická č. 3,
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
TÝMOVÁ SBOROVNA LEKTOŘI: Mgr. Tomáš Habart, Mgr. Adéla Lábusová
MULTIKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŠANCE PRO EVROPU. PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI PODÁNO 29.
Školní poradenské pracoviště
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
Kdo jsme? Jsme sportovní soukromá škola, která, přestože má sportovní zaměření, je otevřená všem, kteří chtějí kvalitní základní.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ SE SVP
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Školní poradenské pracoviště
Poradenství v kontextu inkluzivního vzdělávání
Podpůrná a vyrovnávací opatření v inkluzivní škole
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
CZ.1.07/1.2.17/ Základní informace o projektu  Rozpočet projektu: ,- Kč (žádné spolufinancování)  Příjemce projektu: ZŠ a MŠ Brno,
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Odevzdáno 23 dotazníků Struktura posluchačů: - 19 základní školy, 2 střední školy, 2 speciální školy a zařízení - 11 začínajících výchovných poradců -
Koncepce poradenských služeb poskytovaných ve škole
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
P-CENTRUM, SPOLEK CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE Nabídka služeb
Škola pro všechny EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA K DOLŮM V PRAZE 12.
ASISTENT PEDAGOGA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE CHRASTAVA. ZÁKLADNÍ ŠKOLA CHRASTAVA, náměstí 1.máje 228, okres Liberec – příspěvková organizace 25 tříd, 590 žáků.
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
Občanské sdružení rodičů a přátel dětí s handicapem ORION Adresa: Centrum ORION Panská 1493 Rychnov nad Kněžnou Telefon:
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Středisko výchovné péče Dobrá Vyhlídka , Vyhlídka 1, Šumperk.
Hotel ATRIUM Otrokovice 25. června 2014 Projekt „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“, reg: č.: CZ.1.07/1.1.00/ , je.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
ZŠ Přerov, Boženy Němcové 16 Školní poradenské pracoviště Mgr. Ilona Bočinská ředitelka školy
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Centra podpory integrace & Speciálně poradenské centrum aplikovaných pohybových aktivit Čísla projektů: CZ.1.07/1.2.00/ CZ.1.07/1.2.00/ Časový.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI, PROBLEMATIKA PÉČE O NADANÉ ŽÁKY Projekt v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Projekt Rozvoj školských poradenských pracovišť v číslech Analýza měsíčních výkazů o činnosti školních psychologů/speciálních pedagogů a pracovníků Poradenské.
Inkluzivní vzdělávání a podpora dětí a žáků ohrožených školním neúspěchem.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
Metodická schůzka RŠPP – VIP II Dr. Anna Kucharská, Ph.D.
ŠPP - ŠKOLNÍ ROK 2015/2016. ČLENOVÉ ŠPP  Výchovné poradkyně Ing. Milada Chamillová, Mgr. Pavlína Chovancová  Metodičky prevence Ing. Jana Josefíková,
Bezpečné klima na školách konference k projektu Kraje Vysočina 2017
Šablony OP VVV a podpora nadání
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Projekt Podpora žáků s SVP
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Tisková konference Štrasburk dva roky poté
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Š A B L O N Y II.
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Školní vzdělávací program
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY

PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI NÁŠ PROJEKT ZÍSKAL , 98 KČ ZAHÁJENÍ PROJEKTU: ÚNOR 2012 UKONČENÍ PROJEKTU: LEDEN 2015 – 36 MĚSÍCŮ

OBSAH PROJEKTU PROBLEMATIKA INKLUZÍVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY PROSTŘEDNICTVÍM PORADENSKÉHO PRACOVIŠTĚ PRACOVIŠTĚ SDRUŽUJE PRÁCI ŠKOLNÍ PSYCHOLOŽKY, ASISTENTEK PEDAGOGA, VÝCHOVNÝCH PORADKYŇ 1., 2.STUPNĚ, METODIKA PREVENCE A SPECIÁLNÍ PEDAGOŽKY SPOLUPRÁCE PRACOVIŠTĚ S TŘÍDNÍMI UČITELI, OSTATNÍMI PEDAGOGY A RODIČI ŽÁKŮ, VYŽADUJÍCÍCH PÉČI PRACOVIŠTĚ ZABEZPEČENÍ MATERIÁLNÍHO VYBAVENÍ PRACOVIŠTĚ VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ V PROBLEMATICE INKLUZE

CÍLOVÉ SKUPINY ŽÁCI ŠKOLY, VZDĚLÁVAJÍCÍ SE V RÁMCI ŠVP ZV BRÁNA DO ŽIVOTA ŽÁCI INTEGROVANÍ, ZOHLEDŇOVANÍ, TALENTOVANÍ A MINORIT PEDAGOGOVÉ RODIČE ŽÁKŮ, ZAČLENĚNÝCH DO PROJEKTU

PŘÍNOS PRO CÍLOVÉ SKUPINY ŽÁCI PODPORA ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI FORMOU ASISTENCE V HODINÁCH A INDIVIDUÁLNÍ PŘÍPRAVY NA VYUČOVÁNÍ POMOC ŽÁKŮM MINORIT V OSVOJENÍ A PROCVIČENÍ ČEŠTINY POMOC ŠKOLNÍHO PSYCHOLOGA FORMOU INDIVIDUÁLNÍCH KONZULTACÍ S ŽÁKY I RODIČI, ORGANIZOVÁNÍM PODPŮRNÝCH SKUPIN, INTERVENČNÍCH PROGRAMŮ VE TŘÍDÁCH PODPORA TALENTOVANÝCH ŽÁKŮ FORMOU MIMOŠKOLNÍCH AKTIVIT – KROUŽKŮ PRO NADANÉ DĚTI BUDOVÁNÍ POZITIVNÍHO TŘÍDNÍHO KLIMATU PROSTŘEDNICTVÍM ADAPTAČNÍCH POBYTŮ ŽÁKŮ 1., 6.TŘÍD

PŘÍNOS PRO CÍLOVÉ SKUPINY UČITELÉ DALŠÍ PROFESNÍ RŮST PEDAGOGŮ SE ZAMĚŘENÍM NA INKLUZÍVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ, EFEKTIVNÍ SPOLUPRÁCI ŠKOLY A RODINY, PROBLEMATIKU NEŽÁDOUCÍCH SOCIOPATOLOGICKÝCH JEVŮ, ŘEŠENÍ KRIZOVÝCH SITUACÍ A KLIMATU ŠKOLY ROZVOJ TÝMOVÉ SPOLUPRÁCE PEDAGOGŮ ZKVALITNĚNÍ PROSTŘEDÍ – VYBUDOVÁNÍ OPTIMÁLNÍCH PODMÍNEK PRO PRÁCI ŠKOLSKÉHO PORADENSKÉHO PRACOVIŠTĚ

PŘÍNOS PRO CÍLOVÉ SKUPINY RODIČE BEZPLATNÉ VYUŽÍVÁNÍ SLUŽEB PRACOVIŠTĚ PRO INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE MOŽNOST NÁVŠTĚVY TÉMATICKY ZAMĚŘENÝCH BESED PRO RODIČE MOŽNOST KONZULTACE PROBLEMATIKY ŠKOLNÍ ZRALOSTI, LATERITY MOŽNOST ÚČASTI NA ADAPTAČNÍM POBYTU ŽÁKŮ 1.TŘÍD – SEZNÁMENÍ SE S TŘÍDNÍ UČITELKOU, KOLEKTIVEM TŘÍDY MOŽNOST SPOLUPRÁCE S ASISTENTKAMI PEDAGOGA PŘI PŘÍPRAVĚ DĚTÍ NA VYUČOVÁNÍ

KLÍČOVÉ AKTIVITY PROJEKTU KA01 – VYTVOŘENÍ ŠKOLNÍHO PORADENSKÉHO PRACOVIŠTĚ CÍL: VYTVOŘENÍ TÝMU ODBORNÍKŮ, KTEŘÍ BUDOU SYNERGICKY PŮSOBIT NA ZAČLEŇOVÁNÍ INTEGROVANÝCH ŽÁKŮ DO BĚŽNÉHO TŘÍDNÍHO KOLEKTIVU VYBUDOVÁNÍ ODBORNÉHO PRACOVIŠTĚ: PRACOVIŠTĚ PSYCHOLOGA, TERAPEUTICKÁ MÍSTNOST, PRACOVIŠTĚ ASISTENTEK PEDAGOGA VYBAVENÍ PRACOVIŠTĚ ODBORNOU LITERATUROU, RELAXAČNÍMI POMŮCKAMI

KLÍČOVÉ AKTIVITY PROJEKTU KA02 – ADAPTAČNÍ POBYTY ŽÁKŮ 1., 6. TŘÍD 3 DENNÍ ADAPTAČNÍ POBYTY ŽÁKŮ 6. TŘÍD S TŘÍDNÍMI UČITELI A ČLENY PORADENSKÉHO PRACOVIŠTĚ 1 DENNÍ ADAPTAČNÍ POBYTY ŽÁKŮ 1. TŘÍD S TŘÍDNÍMI UČITELI, RODIČI A ČLENY PORADENSKÉHO PRACOVIŠTĚ VYPRACOVÁNÍ ZÁVĚREČNÉ ZPRÁVY S NÁVRHY DALŠÍCH MOŽNOSTÍ PRÁCE TŘÍDNÍHO UČITELE SE TŘÍDOU V RÁMCI TŘÍDNICKÝCH HODIN, KOMUNITNÍCH KRUHŮ A PODPŮRNÝCH PROGRAMŮ SE ŠKOLNÍ PSYCHOLOŽKOU

KLÍČOVÉ AKTIVITY PROJEKTU KA03 – VZDĚLÁVÁNÍ PEDAGOGŮ TÝMOVÁ SBOROVNA PRÁCE S INTEGROVANÝMI ŽÁKY, TVORBA INDIVIDUÁLNÍCH PLÁNŮ, JAK PRACOVAT S DĚTMI MINORIT, SE SOCIOKULTURNĚ ZNEVÝHODNĚNÉHO PROSTŘEDÍ A DĚTMI TALENTOVANÝMI JAK ŘEŠIT PROBLEMATIKU ŠIKANY A AGRESIVITU DĚTÍ, JAK ZVLÁDAT DĚTI S LMD JAK NEVYHOŘET, JAK BUDOVAT POZITIVNÍ KLIMA ŠKOLY

KLÍČOVÉ AKTIVITY PROJEKTU KA04 – KROUŽEK PRO MIMOŘÁDNĚ NADANÉ DĚTI ZAMĚŘENÍ NA POKUSNICTVÍ V OBLASTI PŘÍRODOVĚDNÝCH PŘEDMĚTŮ A ROZVÍJENÍ LOGIKY POMOCÍ HLAVOLAMŮ A DESKOVÝCH HER 1 DENNÍ EXKURZE DO PŘÍRODY, VLASTIVĚDNÝCH MUZEÍ, ZOOLOGICKÝCH ZAHRAD, NÁVŠTĚVA TÉMATICKY ZAMĚŘENÝCH VÝSTAV KROUŽEK BUDOU MIMO NADANÝCH DĚTÍ NAVŠTĚVOVAT I OSTATNÍ ZÁJEMCI V RÁMCI INKLUZÍVNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ

DĚKUJEME ZA POZORNOST