GORDIC ® + CA = vaše cesta ke zvýšení kvality a efektivity služeb DRMS FORUM Ing. Jakub Fiala vedoucí týmu CA Technologies programátor, analytik Pomáháme modernizovat veřejnou správu aneb Service Desk pro každého
GORDIC ® : tvůrce a dodavatel flexibilního software a poskytování komplexní podpory jeho uživatelům v oblasti státní správy, samosprávy a bankovnictví. Vývoj programů Zpracování analýz Komplexní podpora Řízení projektů Školení Systémová integrace Audit Bezpečnost DRMS FORUM
Vysoký počet uživatelů – nutnost: zavedení systému řízení jakosti (ISO) řízení kvality poskytovaných služeb (ITIL, SLA) DRMS FORUM
koncepce řešení DRMS FORUM
koncepce řešení DRMS FORUM
DRMS FORUM Platinový partner CA Technologies P L A T I N U M
DRMS FORUM přes 30 úspěšných certifikací - ve všech oblastech - ITIL certifikace, ISO apod.
Specializace na následující oblasti Service Desk Manager Identity Manager Role & Compliance Manager Willy DRMS FORUM
Service Desk (a další..) vycházíme z Out-of-box plníme přání zákazníka integrujeme vlastní moduly DRMS FORUM
aneb proč zvolit právě nás... DRMS FORUM Konkurenční výhoda integrace stávajících systémů GORDIC ® moduly (pluginy) silná metodika vývoj zákaznických požadavků
DRMS FORUM GSP – služba na požádání 1/4
DRMS FORUM GSP – služba na požádání 2/4 – přínosy - jednotný komunikační kanál s dodavatelem GORDIC® produktů - jednotný zdroj informací pro GORDIC® produkty - fulltextové vyhledávání dle jednotlivých kategorií - silné reportování založené na tvorbě vlastních reportů - podpora šablon, notifikací - řešení procesů v rámci ITIL - aktuální informace, novinky týkající se GORDIC® produktů
DRMS FORUM GSP – služba na požádání 3/4 – přínosy - sledování historie transakcí - identifikace problémů, požadavků, námětů apod. - webová aplikace – tenký klient, snadné a intuitivní ovládání - možná rozšiřitelnost dle přání zákazníka (dle dohody) - G-pomocník jako průvodce pro práci s aplikací
DRMS FORUM GSP – služba na požádání 4/4 – co přinese nová verze - Service Desk pro každého - vlastní konfigurační databáze - definice vlastního workflow - víceúrovňové schvalování - možnost definice vlastních oblastí řešení
Service Desk manager – metodická podpora 1/3 DRMS FORUM
Service Desk manager – metodická podpora 2/3 DRMS FORUM
Service Desk manager – metodická podpora 3/3 DRMS FORUM
Děkuji za pozornost Ing. Jakub Fiala Ing. Jakub Fiala DRMS FORUM