Otázky jsou vybrány z DUM č: 11 - 14 VY_32_INOVACE_15_Opakování III.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Romantismus v hudbě jihoevropských a severských skladatelů
Advertisements

zpracovaný v rámci projektu
Romantismus v hudbě ruských skladatelů
Impresionismus v českých zemích
Hudební klasicismus v tvorbě českých autorů
Renesanční hudba VY_32_INOVACE_04_Renesančni hudba.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
ZŠ A MŠ BOHUMÍN TŘ. DR. E. Beneše 456 okres Karviná, příspěvková organizace Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA.
ANTONÍN DVOŘÁK OBČANSKÁ VÝCHOVA 6. ROČNÍK
VY_32_INOVACE_05_Opakování I Otázka číslo 1: Vážná hudba je : A) Označení pro evropskou hudební tradici a hudební formy z níOznačení pro evropskou hudební.
Studijní obor: Sociální činnost
HV-1 Hudební výchova DUM č. 11 Prima – kvarta osmiletého studia
Opakování III Otázky jsou vybrány z DUM č
Romantismus v hudbě skladatelů z českých zemí
Otázky jsou vybrány z DUM č
Barokní hudba v Evropě VY_32_INOVACE_06_Barokní hudba v Evropě.
Romantismus v hudbě německých skladatelů
VY_32_INOVACE_02_Vývoj populární hudby.  HISTORIE HARFY SE ZAČÍNÁ PSÁT JIŽ VE STARÉM EGYPTĚ ASI 3000 př.n.l.  DO EVROPY SE DOSTÁVAJÍ ZÁSLUHOU KELTŮ.
Z franc. romantique = jako v románu
Hudební skladatelé ovlivnění impresionismem
Klasicismus v evropské hudbě
Fagot Eva Michalisková.
Autor: Mgr. Helena Kremsová, ZŠ Masarykova, Ostrov
ČESKÝ HUDEBNÍ ROMANTISMUS
Otázky jsou vybrány z DUM č VY_32_INOVACE_25_Opakování.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
BEDŘICH SMETANA Významné osobnosti
Tematická oblast: Dějiny hudebního umění
Richard Wagner –
Poznáte hudební velikány ? – 2. díl Prověřte si své hudební znalosti vážné hudby ! Sestavil – 4/2012 – Ztišit ! Nejprve klepněte na očíslovaný.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Vzdělávací oblast: Umění a kultura
Otázky jsou vybrány z DUM č: VY_32_INOVACE_20_Opakování IV.
VY_32_INOVACE_3D Autor: Kateřina Vyčichlová Projekt Škola do života CZ.1.07/1.4.00/ Dějepis, 8. třída ZŠ Základní škola Kutná Hora, Kremnická.
Název: VY_32_inovace_HV6789_03 Oblast: Hudební výchova Stručná anotace: Materiál je určen k seznámení žáků s rysy romantické hudby a v druhé části se zaměřuje.
Maturitní předmět: Dějepis
Otázky jsou vybrány z DUM č
VY_32_INOVACE_40_Opakování IV
W. A. MOZART geniální hudební skladatel
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_Hudební výchova – 8. ročník TÉMA: Romantismus.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr.Petra Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_1_28_Bedřich Smetana Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Šablona Identifikátor školy: Jméno autora: Pavlína DoleželováDatum vytvoření: Vzdělávací obor, téma: Dějepis – realismus, umělecký.
NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_3C_19_ Hudební romantismus.
Romantismus v Čechách a v Rusku VYTVOŘIL PETR MELICHAR.
Nejvýznamnější pražská divadla období národního obrození a romantismu NO – 1770–1848 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Michal.
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/13 Název materiálu: Hudba v období romantismu Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Leon Hahn NÁZEV:VY_32_INOVACE_10:Hudební výchova 9.ročník TÉMA: Český hudební romantismus.
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_06 Autor: Mgr. Eva Damborská Anotace: Učební text pro ZŠ – Periodizace dějin evropské hudby - žáci se naučí etapy dějin evropské.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Test ověřující znalosti z HV
Romantismus v hudbě AUTOR: Mgr. Aleš Skála
ŠABLONA III/2 REALISMUS V 19. STOLETÍ Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Dějiny hudby a její osobnosti
VY_32_INOVACE_59_romantismus Autor projektu: Mgr. Renata Holanová
Název školy: Základní škola Netvořice
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/15
Hudba na jevišti Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_12_HUDBA NA JEVIŠTI Téma: HUDEBNÍ.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Výtvarné umění – kvíz Portréty skladadelů – kvíz Test Poslech POJMY
STŘEDNÍ ŠKOLA PEDAGOGICKÁ, HOTELNICTVÍ A SLUŽEB
Významní skladatelia romantizmu
CESTA Z PRAVĚKU 9. část ROMANTISMUS ICT 2 –
Opera AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_27_09_HV6_Skála
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Transkript prezentace:

Otázky jsou vybrány z DUM č: VY_32_INOVACE_15_Opakování III

Otázka číslo 1: Romantismus v hudbě se zrodil a rozvíjel nejvíce : A) v německých zemíchv německých zemích B) v Ruskuv Rusku C) ve Franciive Francii

Otázka číslo 2 : Autorem romantické opery Čarostřelec je : A) Carl Maria von WeberCarl Maria von Weber B) Johannes BrahmsJohannes Brahms C) Richard WagnerRichard Wagner

Otázka číslo 3 : Na obrázku vidíte autora oper Bludný holanďan, Tristan a Izolda. Je to ? A) Robert SchunmannRobert Schunmann B) Richard WagnerRichard Wagner C) Franz SchubertFranz Schubert

Otázka číslo 4 : Nejznámější italský hudební skladatel romantismu je : A) G. A. RossiniG. A. Rossini B) G. VerdiG. Verdi C) A. VivaldiA. Vivaldi

Otázka číslo 5 : Polský hudební skladatel romantismu se jmenoval: A) Jean SibeliusJean Sibelius B) Frederyk ChopinFrederyk Chopin C) Edvard GriegEdvard Grieg

Otázka číslo 6: Zakladatelem ruské klasické hudby byl : A) M. I. GlinkaM. I. Glinka B) M. A. BalakirevM. A. Balakirev C) M. P. MusorgskijM. P. Musorgskij

Otázka číslo 7: Nejvýznamnějším ruským hudebním skladatelem byl : A) A. BorodinA. Borodin B) P. I. ČajkovskijP. I. Čajkovskij C) N. A. Rimskij- Korsakov N. A. Rimskij- Korsakov

Otázka číslo 8 : Vrcholným projevem obrozeneckých tendencí v hudbě se v duchu romantismu jevila především : A) česká operačeská opera B) symfonická báseňsymfonická báseň C) lidová píseňlidová píseň

Otázka číslo 9 : Nejhranější český hudební skladatel ve světě je : A) B. SmetanaB. Smetana B) Z. FibichZ. Fibich C) A. DvořákA. Dvořák

Otázka číslo 10 : V ukázce slyšíte symfonickou báseň ? A) A. Dvořák - VltavaA. Dvořák - Vltava B) B. Smetana - Vltava B. Smetana - Vltava C) Z. Fibich - ŠárkaZ. Fibich - Šárka

Autor : Trýzna Stanislav Školní rok : 2010/2011 Určeno pro : devátý ročník Předmět: hudební výchova Téma : DUM č. 11 – 14 Způsob použití ve výuce: přezkoušení znalostí Konec