Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DLOUHODOBÉ KONTRAKTY PRO VELKÉ ZÁKAZNÍKY Společný seminář SVSE a Skupiny ČEZ 15. května 2008 Praha ČEZ Prodej, s.r.o. generální ředitel ČEZ Prodej, s.r.o.
Advertisements

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
ÚVOD DO MARKETINGU.
Projekt na podporu malých a středních podnikatelů
Konference HR ŽIVĚ Vzděláváním k vyšší výkonnosti Kdy je vhodný čas pro spolupráci s poradenskou společností Irena Grimová, Training & Development Head.
managementu znalostí podle
Time management.
Vyjednávání Jaroslav Bartoň.
Pracovněprávní vztahy v organizaci
Nabídka personálních služeb
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Ilja Hron Výsledek (úspěch?) LidéPodmínkyZáměr 2.
Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Fáze Vstup. Pavla Kotyzová
Informační systémy podnikové systémy CRM
Význam informací v podnikání
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Podpora kulturních a kreativních průmyslů z úrovně města Jakub Rybář, Tereza Chrástová Kancelář strategie města Brna Nová scéna Národního divadla Praha.
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Obrana proti působení stresu a budování vlastního sebevědomí
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
1 Brno, Ing. Petr Fajmon Dopady liberalizace a legislativních změn na JMP,a.s.
Zkušenosti se soutěžním dialogem ve Velké Británii z poslední doby Jonathan Davey, Partner, Addleshaw Goddard
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
LÉČIVÉ KOUPELE Přidejte se a začněte prodávat. Jak to funguje??? Koupíte produkty za zlomek ceny, prodáte je za vyšší cenu. (samozřejmě dostanete informace)
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky.
1. Projektový management I. ÚVOD II. PROJEKT III. PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ IV. PROJEKTOVÝ TÝM Přednáška č. 1: Projektový management.
Komunikace s rodiči.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategie prodeje textilního zboží
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Prezentační dovednosti Michal Kindl. CÍL ŠKOLENÍ/PREZENTACE Seznámit se základními prezentačními dovednostmi, technikami a postupy používanými při tvorbě.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS Jitka Navrátilová

Psaní právních dokumentů
aneb Assessment Centre a Development Centre
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza interkulturního obchodního jednání mezi Čechy a Japonci Autor.
PODPORA UČITELE Individuální projekt národní Garant projektu: Odbor 22 MŠMT.
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
České Budějovice, červen 2016
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Nábor a výběr zaměstnanců
Ministerstvo obrany Inspekce ministra obrany
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS
INTERAKCE KOMUNIKACE PEDAGOGICKÁ KOMUNIKACE
Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
Vzdělávaní a stanovení cílů ÚOS
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Informační systémy podnikové systémy CRM
Transkript prezentace:

Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí plánovat prodejní den, pracovat s databází, jejich prodejní aktivita a efektivita je nízká?..mají špatnou analýzu a málo zjišťují, co přesně klient chce, potřebuje, neumí se dobře ptát? …se soustředí na pouhý popis nabídky a méně pracují s výhodami a konkrétním přínosem pro zákazníka? …neumí si říct o prodej, nabídku, kontrakt,váhají s uzavřením prodeje?..s každým klientem jednají stejně a méně přihlíží k typu zákazníka a jeho potřebám?

Téma“...s každým klientem jednají stejně a méně přihlíží k typu zákazníka a jeho potřebám?“ – návrh:..s každým klientem jednají stejně a méně přihlíží k typu zákazníka a jeho potřebám? Trénink TYPOLOGIE ZÁKAZNÍKA Co se naučí: - poznávat různé typy klientů - pozná sám svůj způsob uvažování = svůj vlastní typ a své preference v jednání - rozeznat zákazníka podle jeho typických projevů v komunikaci -použít správný argument blízký myšlení a uvažování typu určeného zákazníka Konečný efekt: - OZ již v rámci přípravy bude schopen mít odpovídající formu prezentace a argumentace své prodejní nabídky - pomůže mu v prodejním rozhovoru pracovat s konkrétními argumenty u daného zákazníka - bude se mu častěji dařit přesvědčit klienta pro nákup produktu - více prodá, prosadí

Téma“…prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi?“ …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? Trénink VYJEDNÁVACÍ DOVEDNOSTI Co se naučí: - základy prodejního vyjednávání – stanovení cílů jednání - osvojí si techniky SMART cílů, práce se SWOT analýzou - bude znát základní typy vyjednávání - metodické přípravě na obchodní jednání -- konkrétní reakci na klienta v různé fázi jednání - efektivnímu vedení prodejního jednání Konečný efekt: - OZ bude chodit za klientem s připravenou prodejní strategií, bude připraven na jednání s několika variantami, které bude umět správně a ve vhodný čas použít v jednání -bude schopen obhájit cenu před klientem - více se prosadí prodejně u většího počtu zákazníků - omezí prodej ve slevách, navýší prodeje

Téma „…mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně?“ …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? Trénink AKVIZIČNÍ ČINNOST OBCHODNÍKA – PRÁCE S NOVÝM A STÁVAJÍCÍM KLIENTEM Co se naučí: - základy akvizičního prodeje - techniky komunikace s potenciálním zákazníkem v prvotním kontaktu - telefonní akvizice - postup - Account management aneb jak řídit byznys se standardním klientem a dále jej rozvíjet Konečný efekt: - OZ bude zvládat akviziční činnost na denní bázi = bude umět plánovat své akvizice, - bude schopen realizovat dostatečné množství akvizic, které mu zajistí plnění prodejních plánů - bude umět hledat zdroje pro rozvoj svého byznysu ve svěřené oblasti či produktovém portftoliu - cíleně bude pracovat i s klienty standardními tak, aby dále i u nich rozvíjel obchod

Téma …“neumí plánovat prodejní den, pracovat s databází, jejich prodejní aktivita a efektivita je nízká?“ …neumí plánovat prodejní den, pracovat s databází, jejich prodejní aktivita a efektivita je nízká? Trénink TIME MANAGEMENT OBCHODNÍKA Co se naučí: - technikám správného plánování svého času = kdy a jak si plánovat konkrétní činnosti - metodice správného rozdělení databáze klientů z pohledu klíčových ukazatelů -- technikám kvalitní práce s databází klientů a správnému plánování prodejních tras či návštěv u různých typů zákazníků Konečný efekt: - OZ bude umět efektivně plánovat své prodejní dny podle kritérií typu obratu, velikosti, potenciálu klienta - bude eliminovat aktivity s nepřímou vazbou na jeho prodejní plán a aktivity, které jsou jen ztrátou času - zvýší v čase svoji prodejní produktivitu

Téma „..mají špatnou analýzu a málo zjišťují, co přesně klient chce, potřebuje, neumí se dobře ptát?“..mají špatnou analýzu a málo zjišťují, co přesně klient chce, potřebuje, neumí se dobře ptát? Trénink ZJIŠŤOVÁNÍ POTŘEB- ANALÝZA KLIENTA Co se naučí: - praktickým technikám správného vedení zjišťování potřeb u zákazníka v prodejním dialogu - pracovat aktivně s kladením dotazů při analýze klienta - ověřovat si tvrzení a informace od zákazníka správným používáním dotazování se, ověřování, parafrázování v rozhovoru s e zákazníkem - správnému používání otevřených a uzavřených otázek Konečný efekt: - OZ bude klást adekvátní otázky v e fázi analýzy potřeb zákazníka - tím se dříve dostane k identifikaci potřeb zákazníka a dříve bude moci nabídnout efektivní způsob řešení klientovi - OZ se stane obchodníkem – konzultantem = prodejcem, který vykrývá potřeby zákazníka a hledá společně s ním vhodná řešení

Téma „…se soustředí na pouhý popis nabídky a méně pracují s výhodami a konkrétním přínosem pro zákazníka? …se soustředí na pouhý popis nabídky a méně pracují s výhodami a konkrétním přínosem pro zákazníka? Trénink PREZENTACE PRODUKTU Co se naučí: - technika správné prezentace produktu u klienta - ovládání verbálních a neverbálních technik prezentace u klienta - technice propojování vlastností a výhod nabízeného produktu s jeho konkrétními přínosy Konečný efekt: - OZ bude umět u zákazníka více zdůraznit ve své prezentaci výhody a zejména konkrétní přínosy své nabídky - OZ bude propojovat potřeby zákazníka ve své prezentaci s patřičnými výhodami a přínosy nabídky - OZ bude ovládat vědomě svoji verbální a neverbální formu prezentace - více prodá, bude efektivnější

Téma „…se soustředí na pouhý popis nabídky a méně pracují s výhodami a konkrétním přínosem pro zákazníka? …neumí si říct o prodej, nabídku, kontrakt,váhají s uzavřením prodeje? Trénink UZAVÍRACÍ TECHNIKY PRODEJE Co se naučí: - technikám praktického používání 5 technik uzavírání prodeje u zákazníka - aplikaci techniky tzv. “síly mlčení“ - efektivnímu uzavírání prodeje ve správnou chvíli Konečný efekt: - OZ si včas řekne o prodej, smlouvu, nabídku -- OZ se nebude bát říci si o obchod - OZ přestane otálet s konečným návrhem a zavčas bude uzavírat prodejní prezentaci návrhem klientovi - OZ více prodá u více klientů