Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Zájmena a pády Adjust the pronouns between slash marks to fit the context. Remember to use the correct case. Vzor: Pozdravuj od /já/ rodiče. Pozdravuj.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Kolja 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol? RL8 nová slova.
Sídliště Dukla - Pardubice

Kolja 2 Otázky a film. Konverzace: Máte nějaký nový nábytek.
Způsobové slovesa Conjugate the infinitives in the following sentences to fit the context. Vzor: (smět) číst ten časopis? Smím číst ten časopis? *Taken.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Song Presentations. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Modální slovesa a jejich opisné tvary
Ten, ta, to II Fill in the blanks with the appropriate forms of ten. Vzor: Proč potřebuješ ___ knihy? Proč potřebuješ ty knihy? *Taken from Review Lesson.
Dvouděložné rostliny.
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Kolja 9.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST II
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Constructions with by Rewrite the following sentences using by constructions. Do not change the aspect. Vzor: Chci hrát tenis. Chtěl/Chtěla bych hrát tenis.
Proč je důležité studovat Principy
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vytvořila Nikola Bajerová. První závod se uskutečnil v roce 1836 Na Chlumeckém panství Oktaviána Kinského. Díky aktivitě knížete Františka Lichtenštejského.
Rozkazovací způsob Imperatives Rewrite the following sentences in the imperative. Vzor: Koupíš si dražší šaty? Kup si dražší šaty! *Taken from Review Lesson.
Konverzace: Který měsíc se vám líbí a proč?. Kolja 3 Otázky a film.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Budoucí a minulý čas II Rewrite the following sentences in the past and future. Use the perfective if possible. Vzor: Začíná překládat román. Začal překládat.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.

Song Presentation. RL10 nová slova Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Konverzace: Kam pojedete v létě?. Kolja 3 Otázky a film.
Konverzace: Jsi dnes unaven/a? Proč?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Dopravní značky Zde si vyzkoušíte zda si aspoň kapku pamatujete dopravní značky. Zkuste to bez pomoci rodičů, sourozenců či internetu. Zde najdete jen.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Technické kreslení.
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3

Budoucí a minulý čas Rewrite the following sentences in the past and future. Use the perfective if possible. Vzor: Začíná překládat román. Začal překládat.
PSYCHICKÁ ZÁTĚŽ PŘEHLED REAKCÍ. ŠKÁLY PRO POSUZOVÁNÍ ZPŮSOB: 0 = NENÍ TO MŮJ ZPŮSOB REAGOVÁNÍ 1 = OBČAS TAK REAGUJI 2 = ČASTO REAGUJI TÍMTO ZPŮSOBEM 3.
Conjugating Verbs Make sentences out of the following word groups. Omit personal pronouns. Use only the present tense. Vzor: /překládat/ vaši hru. (já)
OSTROV CUKROVÍ Vytvořila: Marie Anna Kurková START.
Konverzace: Popište někoho!. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Transkript prezentace:

Konverzace Máte psa nebo k očku?

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

RL1 ex1 1. Večer/procházet se/. (já)

RL1 ex1 1. Večer se procházím. 2. Za to mi děkovat /nemuset/. (oni)

RL1 ex1 1. Večer se procházím. 2. Za to mi děkovat nemusí. 3. Co /chtít/ dělat? (ty)

RL1 ex1 1. Večer se procházím. 2. Za to mi děkovat nemusí. 3. Co chceš dělat? 4. Kdy /večeřet/? (vy)

RL1 ex1 1. Večer se procházím. 2. Za to mi děkovat nemusí. 3. Co chceš dělat? 4. Kdy večeříte? 5. Ještě /nejít/. (on)

RL1 ex1 1. Večer se procházím. 2. Za to mi děkovat nemusí. 3. Co chceš dělat? 4. Kdy večeříte? 5. Ještě nejde. 6. Kdy /jíst/? (oni)

RL1 ex1 1. Večer se procházím. 2. Za to mi děkovat nemusí. 3. Co chceš dělat? 4. Kdy večeříte? 5. Ještě nejde. 6. Kdy jedí? 7. Asi /obědvat/ doma. (ony)

RL1 ex1 7. Asi obědvají doma. 8. Už /jít/ spát? (ty)

RL1 ex1 7. Asi obědvají doma. 8. Už jdeš spát? 9. Čemu /učit se/? (oni)

RL1 ex1 7. Asi obědvají doma. 8. Už jdeš spát? 9. Čemu se učí? 10. /spát/ dobře. (já)

RL1 ex1 7. Asi obědvají doma. 8. Už jdeš spát? 9. Čemu se učí? 10. Spím dobře. 11. Vždycky /chodit/ pěšky? (vy)

RL1 ex1 7. Asi obědvají doma. 8. Už jdeš spát? 9. Čemu se učí? 10. Spím dobře. 11. Vždycky chodíte pěšky? 12. Teď dost /číst/. (my)

RL1 ex1 12. Teď dost čteme. 13. /sedět/ vpředu. (oni)

RL1 ex1 12. Teď dost čteme. 13. Sedí vpředu. 14. /cestovat/ všude. (on)

RL1 ex1 12. Teď dost čteme. 13. Sedí vpředu. 14. Cestuje všude. 15. /nekončit/ včas. (my)

RL1 ex1 12. Teď dost čteme. 13. Sedí vpředu. 14. Cestuje všude. 15. Nekončíme včas.

RL2 ex2 1. Chci vám ukázat svou kancelář.

RL2 ex2 1. Chtěl/Chtěla bych vám ukázat svou kancelář. 2. Snídám rád.

RL2 ex2 1. Chtěl/Chtěla bych vám ukázat svou kancelář. 2. Rád bych snídal. 3. Budou se na nás zlobit.

RL2 ex2 1. Chtěl/Chtěla bych vám ukázat svou kancelář. 2. Rád bych snídal. 3. Zlobili by se na nás. 4. Půjde se projít.

RL2 ex2 1. Chtěl/Chtěla bych vám ukázat svou kancelář. 2. Rád bych snídal. 3. Zlobili by se na nás. 4. Šel/Šla by se projít. 5. Proč bydlí tam?

RL2 ex2 1. Chtěl/Chtěla bych vám ukázat svou kancelář. 2. Rád bych snídal. 3. Zlobili by se na nás. 4. Šel/Šla by se projít. 5. Proč by tam bydlel/bydlela/bydleli/bydlely? 6. Teď si přečtu noviny.

RL2 ex2 6. Teď bych si přečetl/přečetla noviny. 7. Zůstanete tady ještě chvíli?

RL2 ex2 6. Teď bych si přečetl/přečetla noviny. 7. Zůstal/zůstala/zůstali/zůstaly byste tady ještě chvíli? 8. Co budete dělat dopoledne?

RL2 ex2 6. Teď bych si přečetl/přečetla noviny. 7. Zůstal/zůstala/zůstali/zůstaly byste tady ještě chvíli? 8. Co byste dělal/dělala/dělali/dělaly dopoledne? 9. Mám mlčet?

RL2 ex2 6. Teď bych si přečetl/přečetla noviny. 7. Zůstal/zůstala/zůstali/zůstaly byste tady ještě chvíli? 8. Co byste dělal/dělala/dělali/dělaly dopoledne? 9. Měl/měla bych mlčet? 10. Umíte to použít?

RL2 ex2 10. Uměl/uměla/uměli/uměly byste to použít? 11. Smím se na něco zeptat?

RL2 ex2 10. Uměl/uměla/uměli/uměly byste to použít? 11. Směl/směla bych se na něco zeptat? 12. Můžete to koupit levněji?

RL2 ex2 10. Uměl/uměla/uměli/uměly byste to použít? 11. Směl/směla bych se na něco zeptat? 12. Mohl/mohla/mohli/mohly byste to koupit levněji? 13. Nechci víc o tom slyšet.

RL2 ex2 10. Uměl/uměla/uměli/uměly byste to použít? 11. Směl/směla bych se na něco zeptat? 12. Mohl/mohla/mohli/mohly byste to koupit levněji? 13. Nechtěl/nechtěla bych víc o tom slyšet. 14. To ovšem nevíme.

RL2 ex2 10. Uměl/uměla/uměli/uměly byste to použít? 11. Směl/směla bych se na něco zeptat? 12. Mohl/mohla/mohli/mohly byste to koupit levněji? 13. Nechtěl/nechtěla bych víc o tom slyšet. 14. To bychom ovšem nevěděli/nevěděly. 15. Takhle určitě nikam nedojdeš.

RL2 ex2 15. Takhle bys určitě nikam nedošel/nedošla. 16. Má žízeň?

RL2 ex2 15. Takhle bys určitě nikam nedošel/nedošla. 16. Měl/měla by žízeň? 17. Neřeknu jim to.

RL2 ex2 15. Takhle bys určitě nikam nedošel/nedošla. 16. Měl/měla by žízeň? 17. Neřekl/neřekla bych jim to. 18. Určitě se vrátí.

RL2 ex2 15. Takhle bys určitě nikam nedošel/nedošla. 16. Měl/měla by žízeň? 17. Neřekl/neřekla bych jim to. 18. Určitě by se vrátil/vrátila/vrátili/vrátily. 19. Chce se mi něco vypít.

RL2 ex2 15. Takhle bys určitě nikam nedošel/nedošla. 16. Měl/měla by žízeň? 17. Neřekl/neřekla bych jim to. 18. Určitě by se vrátil/vrátila/vrátili/vrátily. 19. Chtělo by se mi něco vypít. 20. Nebudu se smát.

RL2 ex2 15. Takhle bys určitě nikam nedošel/nedošla. 16. Měl/měla by žízeň? 17. Neřekl/neřekla bych jim to. 18. Určitě by se vrátil/vrátila/vrátili/vrátily. 19. Chtělo by se mi něco vypít. 20. Nesmál/nesmála bych se. 21. Rádi ti pomůžeme.

RL2 ex2 21. Rádi bychom ti pomohli. 22. Zdá se, že ano.

RL2 ex2 21. Rádi bychom ti pomohli. 22. Zdalo by se, že ano. 23. O čem si povídají?

RL2 ex2 21. Rádi bychom ti pomohli. 22. Zdalo by se, že ano. 23. O čem by si povídali/povídaly? 24. Jak to vysvětlíme?

RL2 ex2 21. Rádi bychom ti pomohli. 22. Zdalo by se, že ano. 23. O čem by si povídali/povídaly? 24. Jak bychom to vysvětlili/vysvětlily? 25. Lehne si k půlnoci.

RL2 ex2 21. Rádi bychom ti pomohli. 22. Zdalo by se, že ano. 23. O čem by si povídali/povídaly? 24. Jak bychom to vysvětlili/vysvětlily? 25. Lehl/lehla by si k půlnoci. 26. Co leží nahoře?

RL2 ex2 21. Rádi bychom ti pomohli. 22. Zdalo by se, že ano. 23. O čem by si povídali/povídaly? 24. Jak bychom to vysvětlili/vysvětlily? 25. Lehl/lehla by si k půlnoci. 26. Co by leželo nahoře? 27. Co si přejete?

RL2 ex2 27. Co byste si přál/přála/přáli/přály? 28. Nerozumím jim.

RL2 ex2 27. Co byste si přál/přála/přáli/přály? 28. Nerozuměl/nerozuměla bych jim. 29. Nikdy nevezmu své slovo zpátky.

RL2 ex2 27. Co byste si přál/přála/přáli/přály? 28. Nerozuměl/nerozuměla bych jim. 29. Nikdy bych nevzal/nevzala své slovo zpátky. 30. Už se připravujeme na zkoušky.

RL2 ex2 27. Co byste si přál/přála/přáli/přály? 28. Nerozuměl/nerozuměla bych jim. 29. Nikdy bych nevzal/nevzala své slovo zpátky. 30. Už bychom se připravovali/připravovaly na zkoušky.