BĚŽÍ, BĚŽÍ, NEPOLEŽÍ, NEMÁ VŮZ ANI SÁNĚ, PŘECE NIKDY NEUSTANE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
URČOVÁNÍ ČASU Prvouka 1. a 2. ročník Gabriela Mikulková 2011.
Advertisements

ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
Konverzace Které sporty hrajeme v každém ročním období?
NJ - konverzace Určování času.
ZLOMKY Kateřina Švajdová Miroslava Možná U1ST, 4. ročník.
India fashion Simona Turecká. SÁRÍ SARI Klepněte pro úpravu formátu textu osnovy  Druhá úroveň Třetí úroveň  Čtvrtá úroveň osnovy Pátá úroveň.
Telling Time Write out each of the following time expressions in words. Vzor: 5:25 Je pět hodin a dvacet pět minut. *Taken from Lesson 7, pg. 89, ex. 7.
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Kolik to stojí?.
Hodiny a režim dne pro první třídu.
VY_32_INOVACE_ 05_ Lidé a čas Určování času (SADA ČÍSLO 2)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Desetinná čísla 2.část.
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Lekce 4 čas.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Znalostio zlomcích.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Souhrnné opakování desetinná čísla
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_586_5TR_CJ Autor: Mgr. Leona Szabó 1.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
* Číselné výrazy Matematika – 8. ročník *
Zdroj obrazového materiálu www. images.google.com
* Výrazy s proměnnými Matematika – 8. ročník *
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
2 Czech 100 Czech for Travelers Czech for Travelers Lesson 14 – Revision December 4, 2008.
Kolja 4. Song presentations #2 A-La L11 nová slova.
Zlomky – 5. ročník VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
Pozor, čárka I..
2 Czech 100 Czech for Travelers Czech for Travelers Lesson 13 – L4 - Exercise November 20, 2008.
What Time Is It? – Part 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Matematika 3. ročník Zpracovala Iva Bartáková
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 1. Ročník - hodiny Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
ČAS – TIME (čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá + minuty)
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND4 Vytvořeno:12.
U příkladů, kde se vyskytují procenta, rozlišujeme tři základní veličiny: - základ (100%)... z - procentovou část... č - počet procent... p První dvě.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Elektronické učební materiály – I. stupeň Český jazyk
Převeď zlomky do základního tvaru:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_19_ URČOVÁNÍ ČASU
Sada 1 MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Sada 1 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_32_INOVACE_17_PRVOUKA
ANOTACE Materiál je určen pro žáky 4. ročníku, je určen k procvičování učiva. Materiál obsahuje prezentaci s učivem o zlomcích. Doplněno řešením. Žáci.
Pracovní listy HODINY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
AUTOR: Mgr. Dobroslava Martínková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M3_12_Dělení
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Výpočty celku a části celku zadané zlomkem
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_26
Číslo DUM: VY_32_INOVACE_M2_10
Čeština: 1. lekce Czech language: 1st lesson
* Zlomky Matematika – 7. ročník *.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Zdeňka.
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.26_Cas Datum: 12.
Transkript prezentace:

BĚŽÍ, BĚŽÍ, NEPOLEŽÍ, NEMÁ VŮZ ANI SÁNĚ, PŘECE NIKDY NEUSTANE.

CELÁ ČTVRT TŘIČTVRTĚ PŮL ŘEKNĚTE HODINKY, KOLIK TO DĚLÁ? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 ČTVRT TŘIČTVRTĚ PŮL 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 ŘEKNĚTE HODINKY, KOLIK TO DĚLÁ? CELÁ

CELÁ HODINA JEDNA HODINA DVĚ HODINY PĚT HODIN DESET HODIN 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 JEDNA HODINA DVĚ HODINY 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 PĚT HODIN DESET HODIN

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

ČTVRT HODINY ČTVRT NA PĚT ČTVRT NA DVĚ ČTVRT NA OSM ČTVRT NA JEDENÁCT 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 ČTVRT NA PĚT ČTVRT NA DVĚ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 ČTVRT NA JEDENÁCT ČTVRT NA OSM

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

PŮL HODINY PŮL DRUHÉ PŮL OSMÉ PŮL TŘETÍ PŮL DEVÁTÉ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 PŮL DRUHÉ PŮL OSMÉ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 PŮL TŘETÍ PŮL DEVÁTÉ

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

TŘIČTVRTĚ HODINY TŘIČTVRTĚ NA DVĚ TŘIČTVRTĚ NA SEDM 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 TŘIČTVRTĚ NA DVĚ TŘIČTVRTĚ NA SEDM 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11 TŘIČTVRTĚ NA DVANÁCT TŘIČTVRTĚ NA ŠEST

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 11

http://www.projektprvouka.cz/