Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Připravenost České televize na vysílání v HD
Advertisements

IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
HODNOCENÍ VEŘEJNÉ SLUŽBY 1. pololetí 2013
Skupinové kurzy snižování nadváhy
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
Obecní vysílání. ZD Žatčany přijímá od vlastníků půdy objednávky na brambory a krmnou řepu do 14. února na tel. čísle , nebo osobně v kanceláři.
Vánoční zvyky a tradice
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Objektivní faktory.
Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval: Mgr. Pavel Drobil, Náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval:
Milan Šmíd - Tisková konference UPC UPC European Television Survey české detaily Co ještě ukázal panevropský televizní průzkum UPC?
Staří páni Vyhodnocení sezóny 2010 Trocha statistiky Celkem bylo odehráno 28 zápasů (vloni 27) Mezi a jsme vynechali pouze 1 pátek).
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Prezentace Klubových výletů Jsme sdružení pořádající výlety od roku Jsou určené především fanouškům Městské hromadné dopravy, avšak i ostatní si.
Člověk a příroda.
Struktura obyvatelstva
1 Roverský mikulášský víkend 2005 © Einstein, fotografie ©Nick.
Vítejte v Městské knihovně Čelákovice
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Stav přípravy novelizace energetických zákonů a vyhlášek a účinnost užití energie v průmyslu Současný stav energetické legislativy v ČR Seminář AEM
Posloupnosti, řady Posloupnost je každá funkce daná nějakým předpisem, jejímž definičním oborem je množina všech přirozených čísel n=1,2,3,… Zapisujeme.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Předpokládaný vývoj počtu osob v produktivním a důchodovém věku
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
Definice a znaky Happy Slapingu Nejrozšířenějším druhem kriminality spojené s násilím prostřednictvím elektronických prostředků je tzv. Happy slapping.
Pojmy a interpretace.
EVROPSKá UNIE.
EURO a česká veřejnost Prezentace výsledků sociologických výzkumů PSP ČR dne 17. září 2008.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Operační program RYBÁŘSTVÍ
Zelená revoluce Název školy
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
XXVII. Silvestrovské derby
PODPORA TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
* 30. června 1981 – Jablonec nad Nisou je česká oštěpařka, světová rekordmanka, olympijská vítězka a držitelka světového rekordu v hodu oštěpem (výkon.
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Ruská federace x WTO a OECD
Média a my v dnešním světě Tony Duong, 8.B Projektový den 8. dubna 2009.
Vývoj prvních registrací (prodejů) na evropském trhu osobních automobilů Trh osobních automobilů v Evropě naznačuje zlepšení Oproti rekordnímu roku 2007.
Agenturní zaměstnávání v číslech ve světě a v České republice
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Český trh práce  V současné době na českém trhu práce funguje více než 1800 agentur práce, které vlastní povolení ke zprostředkování od Ministerstva práce.
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Televize 8. ročník.
Spisovatelé dětské literatury Český jazyk a literatura 2. období Očekávaný výstup: žák se seznamuje s životem a dílem spisovatele, porovnává své dosavadní.
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Analýza a vyhodnocení zdravotního stavu obyvatel města TÁBOR MUDr. Stanislav Wasserbauer MUDr. Miloslav Kodl Hana Pokorná Zdravá Vysočina, o.s. ve spolupráci.
EDUCATION AT A GLANCE 2015 Country Notes a klíčová data pro ČR Převzato dne z internetové stránky ministerstva školství:
České školství v mezinárodním srovnání České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education.
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Jak vzniklo ČT D a první výsledky
Transkript prezentace:

Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti

Reality show VyVolení se v Čechách stala fenoménem doslova ze dne na den Hned po uvedení prvních dílů bylo jasné, že cíl, který si televize Prima stanovila, tedy zvýšení svého podílu na trhu, se splnil. Splnil se i druhý cíl obohatit a rozšířit spektrum diváků televize Prima. Show ze života VyVolených nejenže splnila tato očekávání, v průběhu jejího uvedení navíc Prima překonala několik svých dosavadních rekordů. Závěrečné finále vysílané 11.12., které shlédlo 2.207 milionu dospělých diváků, se stalo historicky nejsledovanějším pořadem Primy. Rovněž průměrný podíl na trhu v hlavním večerním čase dosáhl v tomto dni pro skupinu diváků starších 15 let rekordní hodnoty, Primu si zvolilo ke sledování 41,63% ze všech dospělých diváků přítomných u TV. Z hlediska podílu na trhu bylo nejúspěšnějším dílem VyVolených Zúčtování ze 6.9., kdy VyVolení navrhli na vyloučení ze svého středu Hanse. Diváky rovněž pohltily dramatické události, v jejichž důsledku byli všichni soutěžící zcela neplánovaně vystěhováni z Vily na pražské Harfě v jednom dni. Jejich vystěhování a následné zabydlení se v nové Vile se slovenskými soutěžícími (vysíláno 20. a 21.11. 05) patří mezi tři nejsledovanější epizody ze života VV. Velmi sledovaným pořadem byla také Emilova svatba. Reality show zcela podle očekávání zaujala ve větší míře mladší diváky, Nejvěrnějšími diváky reality show VyVolení byly především ženy ve věku 15 – 34 let, ale ani muži stejného věku nezůstali pozadu.

Díky úspěšnému podzimnímu schématu v čele s VyVolenými se Primě podařilo ještě více upevnit svoji pozici a vytvořit vyrovnanější prostředí na českém televizním trhu. Prima posílila zejména v primetimu, v září – listopadu v hlavním večerním čase Primu sledovalo v průměru téměř 30% ze všech dospělých diváků u TV, oproti předchozímu období roku 05 došlo k nárůstu o více než 7%. Výrazně se rovněž proměnila struktura televizních diváků Prima TV a značně posílila klíčová cílová skupina 15 – 44 let, v září – listopadu v hlavním večerním čase Primu sledovalo více než 33% ze všech diváků u TV v tomto věku, tedy o 12.1 více než v předchozím období roku 2005. Celkově můžeme hodnotit velmi pozitivně omlazení divácké základny Prima TV. Strategie Prima TV je spjata nejen s pořady VyVolení, ale i dalšími obměnami v programovém schématu. Avšak tato reality show se největší měrou podílela na současném výsledku Prima TV a hlavně na její výborné pozici na domácím trhu. Divácky úspěšná show byla zajímavá a napínavá od začátku do úplného konce. Nejde jen o suchou řeč statistik, čísel a koláčů sledovanosti. Není snad nikdo, kdo by nevěděl, „kdo že je z Václaváku“, nebo netušil, co že znamená nyní už masově rozšířené slovíčko „fičák“. V České republice se díky rekordnímu zájmu televizních diváků a skvělých soutěžících VyVolených zrodil fenomén. A to považujeme za velký úspěch. Zdroj dat: ATO - Mediaresearch

VyVolení – Finále! neděle 11.12.2005, Dospělí 15+

VyVolení – Finále! neděle 11.12.2005, Dospělí 15 - 34

VyVolení - Zúčtování úterý 6.9.2005, Dospělí 15+

VyVolení - Výzva čtvrtek 6.10.2005, Dospělí 15+

Změna podílu na trhu Prima TV - dospělí 15-49

Změna podílu na trhu Prima TV - dospělí 15+ Zdroj dat: ATO - Mediaresearch

VyVolení - hlavní pořad dne

VyVolení - hlavní pořad dne

VyVolení - hlavní pořad dne Zdroj dat: ATO - Mediaresearch