Případová studie Kampaň Active 24, jaro 2009. Případová studie Kampaň ACTIVE 24 Klient ACTIVE 24 nás oslovil s požadavkem na rozsáhlejší reklamní kampaň.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.
Advertisements

a Internetové dispečinky
Propagace a reklama na facebooku
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Projekt na podporu malých a středních podnikatelů
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Historie a princip INTERNET.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Internet - historie.
Vertikální cílení online kampaní…
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Stipendijní informační portál - Informační Strategie.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Návrh designu obalů pro značku ETA , PRESTIGE Management pro ETA.
Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Získáváme fotografie pro práci Odkud a jak…. Kde se používá počítačová grafika tiskoviny – časopisy, noviny, knihy, letáky reklama – billboardy, propagační.
Marketingová komunikace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Cesta do Sluneční zahrady Charitativní večer pro děti s handicapem sobota 17:00 – 21:00.
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
O službě Webmium WEBMIUM je jednoduchý nástroj umožňující drobným a středním podnikatelům vytvoření a správu profesionálně vypadajících webových stránek.
Speciální nabídka pro Směnárny Naší průměrně dobře pracující Agentí dosahují z této činnosti zisku v rozmezí ,- až ,- Kč měsíčně Informační.
Multimédia Multimediální prezentace Ročník: 8 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Multimédia 1 Ověřeno ve výuce:
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Stanice v síti učební texty pro deváté ročníky ZŠ.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Naučná stezka Petrovské studánky realizováno v rámci 2. výzvy MAS Šumperský venkov Fiche č.2: Vítá Vás vstupní brána Jeseníků II realizátor projektu: o.s.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
(c) Robert Němec, 2006 Zapomeňte na prodej a vytvořte marketingovou strategii Robert Němec.
Karta Toulavka 2017.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vysoká škola technická a ekonomická
Webová stránka, nástroj pro komunikaci a distribuci
Internet - historie.
Tvorba marketingového mixu
Atraktivní zaměstnavatel
Bc. Nikol Fišerová, DiS., Bc. Šárka Mrázková
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Piktogram reklama logo
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Případová studie Kampaň Active 24, jaro 2009

Případová studie Kampaň ACTIVE 24 Klient ACTIVE 24 nás oslovil s požadavkem na rozsáhlejší reklamní kampaň. Cílem kampaně bylo oslovit relevantní cílové skupiny s nabídkou služeb registrace domén a webhostingu. Součástí kampaně mělo být také zvýšení povědomí o značce ACTIVE 24 jako spolehlivého a kvalitního postytovatele webhostingu. ACTIVE 24 doposud komunikovala velmi napřímo, ve své komunikaci zvýrazňovala své konkrétní služby, většinou bez nějaké hlubší myšlenky. Skutečnost, že poskytuje webhosting, přenášel přímočaře do reklamy a vytvářel tak slogany typu: Poskytneme vám spolehlivý webhosting.

Případová studie Kampaň ACTIVE 24 Při vytváření návrhů nové strategie jsme se nechtěli pouštět do konkurenčního boje a stavět na tvrzení o nejnižších cenách a nejlepších službách. Chtěli jsme chytře budovat vnímání značky a postupně docílit toho, že ACTIVE 24 bude automatická asociace zákazníka na oblast webhostingu a domén. Odrazili jsme se od základní myšlenky, že realita se dnes už vlastně přesunula na internet. To nás dovedlo k tomu, že kdo dnes není na internetu, jako by vlastně neexistoval. Spolu s klientem jsme si určili dvě primární cílové skupiny, a sice vesnice a malopodnikatele, kteří dosud nemají vlastní webovou prezentaci a ochuzují se tak o zákazníky, kteří si služby vyhledávají na internetu a kterých je dnes už většina. Následně tak vznikly tři koncepty reklamní kampaně, které jsme předložili klientovi. Když se jeden z nich začal realizovat, ukázalo se, že ještě efektivnější bude spojit koncepty dva. Po přizpůsobení tedy vznikly verze Vesnice a Firma se společným tématem.

Případová studie Kampaň ACTIVE 24 Na bannerech se objevovala jako ústřední motiv cedule. Na verzi Vesnice jsme mohli vidět starou oprýskanou obecní ceduli s nápisem Nová Ves. Cedule stála uprostřed tmy a doplňoval ji titulek: Tohle už dnes nestačí… Banner se prolnul do druhé části, kde byla cedule opravená s nápisem: Novaves.cz, na pozadí se rozprostírala idylická česká vesnička a opět vše doplňoval nápis: Svět se přesunul na internet. Přesuňte se také! Třetí část tvořilo logo ACTIVE 24, kontakt s proklikem a text: Vybavení na cestu vám poskytne ACTIVE 24. U verze pro malopodnikatele byl text na všech třech částech totožný, lišily se jen obrázky. Vývěsní štít na omláceném domě hlásal: Pekárna Král, aby se proměnil v atraktivní verzi: Pekarnakral.cz. Existovala ještě mutace Firmy s reklamním štítem u cesty a textem: Truhlář Král/ Truhlarkral.cz. Tyto bannery byly naplánovány do vytipovaných online médií. Využili jsme weby zaměřené na podnikatele, státní správu, ale také informační servery, kde byl garantovaný obrovský zásah.

Případová studie Kampaň ACTIVE 24 Jelikož jsme chtěli, aby se ACTIVE 24 vymanila z obrazu - jedné z mnoha webhostingových firem, rozhodli jsme se nové vnímání ještě podpořit a umocnit guerillovou kampaní. Dali jsme vzniknout Certifikační hlídce Mužů v černém. Jednalo se o dvojčlennou posádku mužů v oblecích a černých brýlích v tmavém sportovním voze. Ti pak objížděli malá města a vyhledávali živnostníky bez webových stránek. Inspirováni tvrzením, že kdo není na internetu, neexistuje, jsme vytvořili scénář, podle kterého Hlídka vtrhla k danému živnostníkovi. Měla připravené razítko Neexistujete a rovněž Certifikát neexistence, který jsme pro tuto příležitost vyrobili. Malopodnikateli hlídka přísně udělila certifikát, orazítkovala ho a odešla. Vše proběhlo bez vysvětlování, že jde vlastně o reklamní kampaň ACTIVE 24. Hlídka pouze vzbudila rozruch, zvědavost, pobavila všechny přítomné a odjela. Klient pak získané kontakty použil pro telemarketing a díky teatrálnosti a zábavnosti guerillové části, a tedy pozitivně naladěného živnostníka, měl připravenou půdu pro uzavření obchodu.

Případová studie Kampaň ACTIVE 24 Závěr: ACTIVE 24 byla původně pouze virtuální firmou, se kterou se nový zákazník nemohl pořádně ztotožnit. Existovaly desítky obdobných společností, které se svou nabídkou výrazně nelišily. Všechny komunikovali skrze výhodné ceny, slevy a bonusy. Cesta Nejlevnějších nabídek by však ACTIVE 24 brzy zbytečně vyčerpala. Nyní už se nemusí zabývat intenzivní otázkou, co bude zákazníkům nabízet, až se všechny možnosti slev vyčerpají a konkurenční boj ho dožene na hranici prodělečnosti. Touto kampaní ACTIVE 24 získala tvář a výrazněji se vyprofilovala. Tím, že jsme zvolili cestu image kampaně, se klient začal dostávat na pozici stabilní a renomované firmy, jejíž zákazníci hledí na kvalitu nabídky, ne na to, zda je nabídka doplněna akčními slevami, které pro něj ve výsledku mnohdy ani žádným profitem nejsou. Ačkoliv to nebylo primárním cílem, prodeje ACTIVE 24 se po kampani zvedly o 5% ve srovnání z obdobím před kampaní. Kampaň vytvořila klientovi platformu, na které nyní může stavět, může se od ní odrazit při dalším pokračování kampaně i při celkové komunikaci se zákazníkem.

Případová studie Kampaň ACTIVE 24 Vyjádření klienta: „Na kampani, kterou pro nás připravila agentura ABOXS, jsme nejvíce ocenili nápad nepropagovat jen holé služby, ale spojit další komunikaci i se značkou. Hlavní slogan kampaně přesně vystihnul, co můžeme našim zákazníkům nabídnout, tedy kompletní vybavení pro cestu na Internet. Sdělení se také podařilo velice vkusně graficky ztvárnit, o správné cestě hovořily i prodejní výsledky. Třešničkou na dortu pak byla virální část Muži v černém, která celou kampaň doplňovala a posouvala i do roviny přímého kontaktu s potenciálními zákazníky.“ František Grunt, marketingový manažer, ACTIVE 24