Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Systém vzdělávání vzdělavatelů dospělých
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Zvýšení přehlednosti a usnadnění orientace v Moodle
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Martin Weiter, Petr Zdílna, Karolína Černá, Miroslava Krčmová
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně Virtuální vzdělávací prostředí na FaME UTB ve Zlíně E-learn 2002 Žilina 5. – 6. února 2002 E-learn.
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
1 Projekt Akademie distančního vzdělávání Monika Všetulová, Miroslava Dvořáková Olomouc 2007.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Informace o studiu na KITTV 2011/2012
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
Vysoká škola Báňská - Technická univerzita Ostrava Inovace výuky odborných předmětů na bázi řízení projektu Jana Šarmanová Libor Holub Radoslav Fasuga.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Studijní opory a eLearning - teorie a praxe Ing. Petr Korviny, Ph.D. Krnov
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
Představení e-learningového prostředí Moodle
Tutorujeme pomocí Moodle
ICT podpora komunikace nejen v distančním vzdělávání DisCo 2010, Plzeň, Jiří Jelínek Lukáš Novotný Fakulta managementu Jindřichův Hradec VŠE.
Studijní opory pro distanční vzdělávání z hlediska pedagoga Jitka Komárková Ústav systémového inženýrství a informatiky Fakulta ekonomicko-správní Univerzita.
Studijní programy a LMS František Koliba Petr Korviny Katedra Informatiky OPF v Karviné SU v Opavě
E-learning ve výuce na SŠ
Zkušenosti s elektronickou podporou výuky
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
ošetřovatelství a porodní asistence
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
e-learning Lucie Rohlíková
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
Petr Korviny SCO 2007 Brno Usnadnění tvorby elektronických studijních textů pro distanční vzdělávání Petr Korviny
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Poznatky a zkušenosti z projektu CZ / /0058 „Prohloubení manažerských dovedností řídicích pracovníků malých a středních podniků“ Jiří Vaněk.
Inovace vzdělávání v regionu Morava a Slezsko. Představení projektu VIRTUNIV. Konference SCO´ – BRNO Danuše BAUEROVÁ
Opava 2008 Podpora tvorby studijních textů pro potřeby distančního vzdělávání Petr Korviny OP RLZ (CZ / /0015) Rozvoj distančních kurzů dalšího.
Lucie Rohlíková Jana Vejvodová ZČU v Plzni
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
ELearning na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v roce 2005 Petr Korviny, František Koliba
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Animace a eLearning Petr Korviny SCO 2006, Brno. Úvod Animace Animace Výhody (názornost, vhodnost nasazení pro výuku počítačových programů a dovedností,
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
ELearning 2007 On-line kurz Tvorba distančních studijních textů Petr Korviny.
CMS Moodle Petr Korviny Témata příspěvku úvod o CMS Moodle úvod o CMS Moodle tvorba kurzu tvorba kurzu správa kurzu (z pohledu lektora,
Studium eLearningovou formou na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Karviné Petr Korviny, Jaroslav Ramík
C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Osnova kurzu C8 – hodnocení kvality výsledků VaV Jana Hančlová Ekonomická fakulta VŠB-Technická univerzita Ostrava.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
ELearning na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v roce 2005 Petr Korviny, František Koliba
Plošná inovace předmětů s využitím e- learningových nástrojů Informačního systému Masarykovy univerzity (IS MU)
E-learning na Pedagogické fakultě MU z hlediska potřeb studentů a učitelů Tamara Váňová, KAJ PdF MU.
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Ostrava,
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
E-learning z druhé strany: pohled studentů Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU A. Nováka Brno
Úvod do studia Základní informace o předmětu Robert Zbíral Maxim Tomoszek.
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
Prezentace k řešení projektu FRVŠ 1013/2011/F5/b - "Příprava nového kurzu Technika odborné práce" Řešitel: Doc. R. Chlup, PhD. (ÚFaR FFUK) Spoluřešitelé:
1 Slezská univerzita v Opavě Studium ošetřovatelství s podporou e-learningu Petr Korviny IV. Slezská vědecká konference ošetřovatelství s mezinárodní účastí.
Efektivní Knowledge management
Přijímací řízení pro školní rok 2013/2014
Nástroje podpory uživatelů
E-learningový kurz e-learningu
Transkript prezentace:

Distanční studium na OPF SU František Koliba Petr Korviny

Organizace První rok „ostrého“ provozu (2004/2005) 40 studentů, 3 studijní obory ve 2 studijních programech, bakalářské studium 3 tutoriály za semestr (1 denní, 45 minut) Tvorba kurzů dle stanovených šablon Studijní opory (skripta) jako základní studijní materiál v elektronické podobě (PDF)

ÚDiV Ústav distančního vzdělávání (2004), oddělení eLearningu, 5 členů Technologická a metodická podpora, tvorba kurzů dle šablon Tvorba a editace kurzů, studijních opor Tvorba a editace kurzů, studijních opor Technická podpora výuky Technická podpora výuky Údržba systému pro řízení výuky (Moodle) Údržba systému pro řízení výuky (Moodle) Organizace on-line studia Organizace on-line studia

CMS Moodle Vhodnost nasazení systému Open Source Open Source široká uživatelská základna široká uživatelská základna 6110 registrovaných organizací 30 z ČR přizpůsobitelnost přizpůsobitelnost multiplatformní zaměření (různé OS) multiplatformní zaměření (různé OS) nenáročnost, intuitivní ovládání, … nenáročnost, intuitivní ovládání, …

OPF Moodle Průběžná tvorba kurzů 3 semestry kurzů pro 3 obory, 28 kurzů 1. a 2. ročník  210 studentů Archivování všech ukončených kurzů se zachováním přístupu studentů a tutorů

Archív kurzů

Praktické zkušenosti 1 Tutoriály: 2  1 den, 90  45 minut Šablony kurzů povinně (až na výjimky ) Školení tutorů: společné ???  vhodnější se jeví zveřejnit informace na WWW, resp. konzultovat individuálně, každý kurz má přiděleného (editora/administrátora) Hlasová komunikace (Skype, Google Talk, Ventrilo, …)

Praktické zkušenosti 2 Nejpoužívanější činnosti v kurzech Studijní materiály (soubory PDF) Studijní materiály (soubory PDF) Testy Testy Úkoly Úkoly Diskuzní fóra Diskuzní fóra Neřešitelné problémy? způsob průběžného testování v semestru způsob průběžného testování v semestru zápočtové testy na posledním tutoriálu zápočtové testy na posledním tutoriálu

Závěrem Konečné výsledky z prvního ročníku on-line studia budou k dispozici až na konci roku. Za první semestr úspěšnost: 75% (ale … ) Skutečná prověrka nás čeká až v letošním roce, kdy bylo do 1.ročníku přijato cca 170 studentů. Spokojenost tutorů a studentů s touto formou převažuje, nedostatky všichni pociťují především v nezvyklém způsobu výuky.

Děkuji za pozornost.