Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Města ČR – orientace na mapě
Kolja 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol? RL8 nová slova.
Sídliště Dukla - Pardubice
Chemie.
Kolja 2 Otázky a film. Konverzace: Máte nějaký nový nábytek.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Ukončení 1.etapy výuky cizího jazyka
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Song Presentations. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
MINISTRANTI NAPAJEDLA
PROGRAM PRO VÝUKU T ČLÁNKU
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ten, ta, to II Fill in the blanks with the appropriate forms of ten. Vzor: Proč potřebuješ ___ knihy? Proč potřebuješ ty knihy? *Taken from Review Lesson.
Dvouděložné rostliny.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny hmyzu
Hra je určená pro dvě družstva nebo dva žáky – červené x modré Po kliknutí na tlačítko s číslicí se zobrazí otázka, s otázkou se zároveň zobrazí napovídající.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Kolja 9.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Počítání s řemesly II. MALÍŘKA LÉKAŘKA ZDRAVOTNÍ SESTŘIČKA PRODAVAČKA
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Constructions with by Rewrite the following sentences using by constructions. Do not change the aspect. Vzor: Chci hrát tenis. Chtěl/Chtěla bych hrát tenis.
Konverzace Máte psa nebo k očku?. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Exkurze v Praze sraz v 10:15 u sídla firmy Petra-Aqua Praha Heleny Malířové 9 Praha6 - Břevnov.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vytvořila Nikola Bajerová. První závod se uskutečnil v roce 1836 Na Chlumeckém panství Oktaviána Kinského. Díky aktivitě knížete Františka Lichtenštejského.
Rozkazovací způsob Imperatives Rewrite the following sentences in the imperative. Vzor: Koupíš si dražší šaty? Kup si dražší šaty! *Taken from Review Lesson.
Konverzace: Který měsíc se vám líbí a proč?. Kolja 3 Otázky a film.
Pády a koncovky: Cases & Endings Adjust the words between slash marks to fit their contexts, using the appropriate case endings. Vzor: Co budeš dělat o.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Song Presentation. RL10 nová slova Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Soutěž pro dvě družstva
Konverzace: Kam pojedete v létě?. Kolja 3 Otázky a film.
Fyzika 2 – ZS_3 OPTIKA.
UPÍNÁNÍ NÁSTROJŮ, ÚDRŽBA A SKLADOVÁNÍ NÁSTROJŮ .
Technické kreslení.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Abeceda VY_32_INOVACE_122, 7. sada, ČJ2 Český jazyk, 2. ročník ANOTACE
Přednost početních operací
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Budoucí a minulý čas Rewrite the following sentences in the past and future. Use the perfective if possible. Vzor: Začíná překládat román. Začal překládat.
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Transkript prezentace:

Kolja 5 (první část)

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

RL 7 -- nová slova

L11 ex. na webové stránce

RL7 ex (správné pády) 1. Zůstal prý ležet v /postel/.

RL7 ex (správné pády) 1. Zůstal prý ležet v posteli. 2. Konečně si koupil několik /tužky/.

RL7 ex (správné pády) 1. Zůstal prý ležet v posteli. 2. Konečně si koupil několik tužek. 3. To záleží na jejich /přítel/.

RL7 ex (správné pády) 1. Zůstal prý ležet v posteli. 2. Konečně si koupil několik tužek. 3. To záleží na jejich příteli. 4. Šel se projít ke /kostel/.

RL7 ex (správné pády) 1. Zůstal prý ležet v posteli. 2. Konečně si koupil několik tužek. 3. To záleží na jejich příteli. 4. Šel se projít ke kostelu. 5. Už jsi se /synové/ spokojen?

RL7 ex (správné pády) 1. Zůstal prý ležet v posteli. 2. Konečně si koupil několik tužek. 3. To záleží na jejich příteli. 4. Šel se projít ke kostelu. 5. Už jsi se syny spokojen? 6. Dá se tam jít bez /otec/?

RL7 ex (správné pády) 1. Zůstal prý ležet v posteli. 2. Konečně si koupil několik tužek. 3. To záleží na jejich příteli. 4. Šel se projít ke kostelu. 5. Už jsi se syny spokojen? 6. Dá se tam jít bez otce? 7. Došli jsme až na /konec/.

RL7 ex (správné pády) 7. Došli jsme až na konec. 8. Od /oběd/ jsem nejedl.

RL7 ex (správné pády) 7. Došli jsme až na konec. 8. Od oběda jsem nejedl. 9. Přišel jsem po /Petr/.

RL7 ex (správné pády) 7. Došli jsme až na konec. 8. Od oběda jsem nejedl. 9. Přišel jsem po Petrovi. 10. Máte jít k /soudruh učitel/.

RL7 ex (správné pády) 7. Došli jsme až na konec. 8. Od oběda jsem nejedl. 9. Přišel jsem po Petrovi. 10. Máte jít k soudruhu učiteli. 11. Je to blízko /most/.

RL7 ex (správné pády) 7. Došli jsme až na konec. 8. Od oběda jsem nejedl. 9. Přišel jsem po Petrovi. 10. Máte jít k soudruhu učiteli. 11. Je to blízko mostu. 12. Před /týden/ jsem mluvil s /Karel/.

RL7 ex (správné pády) 7. Došli jsme až na konec. 8. Od oběda jsem nejedl. 9. Přišel jsem po Petrovi. 10. Máte jít k soudruhu učiteli. 11. Je to blízko mostu. 12. Před týdnem jsem mluvil s Karlem. 13. Musím se vrátit pro /úlohy/.

RL7 ex (správné pády) 13. Musím se vrátit pro úlohy. 14. Všechno skončím do /prosinec/.

RL7 ex (správné pády) 13. Musím se vrátit pro úlohy. 14. Všechno skončím do prosince. 15. Přečtu si to po /snídaně/.

RL7 ex (správné pády) 13. Musím se vrátit pro úlohy. 14. Všechno skončím do prosince. 15. Přečtu si to po snídani. 16. Pořád tam potkávám /přátelé/.

RL7 ex (správné pády) 13. Musím se vrátit pro úlohy. 14. Všechno skončím do prosince. 15. Přečtu si to po snídani. 16. Pořád tam potkávám přátele. 17. Co je vlastně za /umělkyně/?

RL7 ex (správné pády) 13. Musím se vrátit pro úlohy. 14. Všechno skončím do prosince. 15. Přečtu si to po snídani. 16. Pořád tam potkávám přátele. 17. Co je vlastně za umělkyni? 18. Bavil jsem se s /holka/ z naší /třída/.

RL7 ex (správné pády) 13. Musím se vrátit pro úlohy. 14. Všechno skončím do prosince. 15. Přečtu si to po snídani. 16. Pořád tam potkávám přátele. 17. Co je vlastně za umělkyni? 18. Bavil jsem se s holkou z naší třídy. 19. Zůstanu tam do /začátek/ představení.

RL7 ex (správné pády) 19. Zůstanu tam do začátku představení. 20. Stalo se to před /několik let/.

RL7 ex (správné pády) 19. Zůstanu tam do začátku představení. 20. Stalo se to před několika lety. 21. Viděl jsem přibíhat /pes/.

RL7 ex (správné pády) 19. Zůstanu tam do začátku představení. 20. Stalo se to před několika lety. 21. Viděl jsem přibíhat psa. 22. Jsem ve straně už od /říjen/.

RL7 ex (správné pády) 19. Zůstanu tam do začátku představení. 20. Stalo se to před několika lety. 21. Viděl jsem přibíhat psa. 22. Jsem ve straně už od října. 23. Strýc má doma osm /psi/.

RL7 ex (správné pády) 19. Zůstanu tam do začátku představení. 20. Stalo se to před několika lety. 21. Viděl jsem přibíhat psa. 22. Jsem ve straně už od října. 23. Strýc má doma osm psů. 24. Auto jede po /most/.

RL7 ex (správné pády) 19. Zůstanu tam do začátku představení. 20. Stalo se to před několika lety. 21. Viděl jsem přibíhat psa. 22. Jsem ve straně už od října. 23. Strýc má doma osm psů. 24. Auto jede po mostě. 25. Na /stůl/ není nic.

RL7 ex (správné pády) 25. Na stole není nic. 26. Bude si hrát do /večer/.

RL7 ex (správné pády) 25. Na stole není nic. 26. Bude si hrát do večera. 27. Stál před /strom/.

RL7 ex (správné pády) 25. Na stole není nic. 26. Bude si hrát do večera. 27. Stál před stromem. 28. Chci se jít podívat na /kostel/.

RL7 ex (správné pády) 25. Na stole není nic. 26. Bude si hrát do večera. 27. Stál před stromem. 28. Chci se jít podívat na kostel. 29. Po /ulice/ jsem chodil až do /noc/.

RL7 ex (správné pády) 25. Na stole není nic. 26. Bude si hrát do večera. 27. Stál před stromem. 28. Chci se jít podívat na kostel. 29. Po ulici jsem chodil až do noci. 30. Půjdu ke /kolega Dvorník/.

RL7 ex (správné pády) 25. Na stole není nic. 26. Bude si hrát do večera. 27. Stál před stromem. 28. Chci se jít podívat na kostel. 29. Po ulici jsem chodil až do noci. 30. Půjdu ke kolegu Dvorníkovi.