Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Pardubickém kraji, CZ.1.07/1.1.00/44.0012 Schůzka koordinátorů, Chroustovice 17.9. 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
PŘIHLÁŠKA NA STŘEDNÍ ŠKOLU
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Tuto šablonu lze použít jako počáteční soubor pro aktualizace projektu
Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Pk CZ.1.07/1.1.00/
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE Registrační číslo: CZ.1.07/1.2.08/
Zápis dětí do Mateřské školy Pržno •Zapsat děti do mateřské školy si můžete ve středu a ve čtvrtek , vždy od do hodin v.
PROJEKT „Okna technickým oborům dokořán“ registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ Projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
Stipendia na středních školách zřizovaných Pardubickým krajem ve školním roce 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském kraji NatTech MSK CZ.1.07/1.1.00/
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Střední průmyslová škola, Karviná
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
Vzděláváním blíže jihočeské krajině Zahájení projektu Název návrhu GP: Vzděláváním blíže jihočeské krajině Registrační číslo GP: CZ.1.07/3.2.08/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Neratovice 24. ledna 2014 Cestou přírodovědných a technických oborů napříč Středočeským krajem Stáž pedagogických.
ACPD Mazánek a ADSN Lvíček
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
„Přírodní vědy moderně a interaktivně“ „Natural Sciences in Modern and Interactive Way“ Město Orlová.
8.6. – Bratislava Střední škola slaboproudé elektrotechniky Praha 9 Stredná odborná škola elektrotechnická Bratislava.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Projekt Nové přístupy k realizaci praktického vyučování ve Zlínském kraji Uherský Brod, Mgr. Petra Pilčíková Projektová manažerka.
Zábavná matematika.
1. Soukromá hotelová škola Ing. Věra Vyhnisová –
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Prospěchová stipendia
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Prospěchová stipendia
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Cesta k modernímu vzdělávání
Školení Maxov 9.9. – „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Technické kreslení.
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
Název projektu: Inovace praktického vzdělávání Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.28/ Zahájení realizace: Ukončení realizace :
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Informativní schůzky pro rodiče vycházejících žáků říjen 2008 INFORMACE: SCIO testování žáků podpora řemesel v odborném školství nový způsob přijímacího.
Stipendia na středních školách zřizovaných Pardubickým krajem ve školním roce 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy.
Leden A-2-1 Školení konstrukce, údržby a obsluhy s rozmetadly hnojiv.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“
Spolupráce středních škol a firem v Pardubickém kraji Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství a kultury oddělení organizační a vzdělávání.
„Okna technickým oborům dokořán“
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Odborné učiliště Chroustovice, Zámek 1 závěrečná konference
Implementační projekt KAP
Krajský akční plán vzdělávání 1 ÚK
Transkript prezentace:

Název projektu: Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Pardubickém kraji, CZ.1.07/1.1.00/ Schůzka koordinátorů, Chroustovice

Program 1.Úvodní slovo k projektu -Ing. Bc. Jaroslav Bálek -Ing. Vinopalová Alena,Bc. Irena Tlapáková -Mgr. František Procházka 2. Organizace projektových dnů ve školním roce 2014/ pololetí – až pololetí – až Diskuze – vyhodnocení soutěže 4.Občerstvení 5. Exkurze po úsecích budovaných z EU fondů

 KA 01 investiční vybavení učeben  KA 02 neinvestiční vybavení učeben  KA 03 vzdělávání učitelů k zakoupenému vybavení  KA 05 zájmové odborné kroužky žáků SŠ  KA 11 stavební úpravy  KA 12 sdílení učeben se žáky ZŠ

Kurz sváření – 6 učitelů, Kč

Práce s interaktivní tabulí – 30 učitelů, Kč

Kroužek zaměřený na sváření – 5 žáků, Kč

Kroužek zaměřený na motorové pily – 6 žáků, kč

Kroužek zaměřený na práci s křovinořezem – 5 žáků, 6000 Kč

Kroužek zaměřený na práci s lešením – 10 žáků, Kč

Dílna Zámečník a Autoopravář Kč

Doprava,stravování,ubytování,materiál Kč – 448 podpořených žáků ZŠ

….a třešnička na dortu. Soutěž o nejkrásnější Čarodějnici

 Vybavení pro Truhláře, Zedníky, Farmáře a Kovo obory – cca Kč – probíhají VŘ  Stavební úpravy – cca Kč - rekonstrukce skleníku - rekonstrukce stájí - rekonstrukce úseků zedníků - rekonstrukce sociálních zařízení Aranžérky,Truhláři, Zámečníci

…..a tady něco bude překážet

…..že by poklad

…..těšíme se na koníčka

 …. a zpátky k OPVK

Organizace projektového dne  hod -odjezd z Vaší ZŠ (přistavení busu)  velikost skupiny – 13 žáků + 2 pedagogický dozor (zajistit rozdělení žáků na obory – formulář)  8 – 8.30 hod příjezd na OU – spolupráce s koordinátorem OU – rozdělení na pracoviště  8.30 – 14 hod pracovní aktivity  14 – hodin odjezd (u vícedenní návštěvy ubytování na internátě)

Organizace projektového dne –stravování  při příjezdu svačinový balíček  oběd (11.30 – 12 hod)  vícedenní návštěva - snídaně (7 hod), odpolední svačina (15 hod), večeře (18 hod)

Pracovní aktivity na OU - Podpořené obory  E/01 Truhlář  E/01 Tesař  E/01 Dřevař  E/01 Zedník  E/01 Opravář  E/01 Zámečník  E/01 Autoopravář  E/01 Zahradník  E/01 Aranžér květin  E/01 Chovatel zvířat  E/01 Módní dekoratérka

Pracovní aktivity na OU - Žák ZŠ  obdrží návod na výrobek či pracovní postup (každý den jiný)  ve spolupráci s žákem OU pracuje  na konci dne si odnáší pracovní návod + výrobek  v rámci hodin praktického vyučování na ZŠ výrobek vylepší, dopracuje  zapojí se do projektové soutěže

Vyhodnocení soutěže  jednotlivé školy přivezou svůj nejlepší výrobek vždy při jarní návštěvě  v červnu 2014, 2015 komise OU + krajského úřadu vyhodnotí pořadí  následné ocenění medailových pozic

Hlavní výstup projektu pro ZŠ  na konci projektu bude zpřístupněna databáze všech pracovních postupů (200 materiálů)  zvýšení zájmu o přírodovědné a technické obory (hlavně na OU Chroustovice )

Termíny projektových dní – práce s tabulkou

Výkaz práce koordinátora o Celkový počet hodin za pololetí je 17 o Tyto hodiny vykazujte vždy v jednom, příp. 2 měsících, ve kterých realizujete výjezd o Zpracovaný výkaz obdržíte elektronicky již zpracovaný o Výkaz vytiskněte, podepište a zašlete neprodleně poštou na adresu:Odborné učiliště Chroustovice,Zámek 1, o S výkazem obdržíte vždy též čestné prohlášení o obdržení odměny- tisk,vyplnit, podepsat, odeslat Kontakt na fin. managera: mob. tel.

 Pozvánka na školní akce Adventní trhy Adventní koncert (KOS) Školní ples

Děkuji za pozornost Realizační tým : Věcný manager - Ing. Jaroslav Bálek, Věcný manager - Mgr. Miloslava Šilarová, Koordinátor SŠ - Mgr. Petr Horáček,