Optimalizace tramvajové dopravy s cílem redukce dopravních výkonů metodou preference nízkého počtu frekventovaných linek (Jeden z původních návrhů, nyní již neplatné!)
Linky 1+10 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 Vozy:
Linky 1+10 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 Vozy:
Linka 2 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 Vozy:
Linka 8 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 ve špičku Křižíkova – Hl. n. polovina spojů Vozy:
Linka 17 Intervaly: 5/10/15 -prázdniny 7,5/15/15 ve špičku a dopoledne Poruba voz. – Vřesinská polovina spojů Vozy:
Páteřní síť provozovaná ve špičku v intervalech 5 min
Linka 7 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 Poruba vozovna – Vřesinská v pracovní den od 7 do 16 h Vozy:
Linka 4 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 mimo špičku na NH intervaly 30 min Vozy:
Linka 14 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 na Hranečník pouze ve špičku Vozy:
Linka 3 Intervaly: 10/20/-- -prázdniny 15/15/-- o víkendech pouze návozy na/ze směn Vozy:
Linka 11 Intervaly: 10/10/15 -prázdniny 15/15/15 Vozy: