KIV/ZI cvičení 11 Tomáš Potužák. Procvičení funkcí I Příklad 1 – Do buňky E3 zapíšeme vzorec =C3*$C3+C$3 a zkopírujeme ho do buněk E2, D3 a D2. Co bude.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŘEŠENÍ ÚLOH V EXCELU.
Advertisements

Skupenské přeměny látek
Krychle ABCDA´B´C´D´s podstavou ABCD v obecné rovině a
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ • Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. • Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Stěžejní funkce MS Excel 2007/2010, jejich ovládání a možnosti využití
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem Prosinec 2012
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Tabulkový precoser Open Office Calc ZÁKLADY PRÁCE
Vzájemná poloha přímek
Rozdělení registrů.
Visual Basic POLE. 2 POLE Pole - je řada prvků označených indexem Například: řada čísel, které spolu nějak souvisejí řada známek jednoho studenta řada.
DATOVÝ TYP POLE.
Architektury a techniky DS Tvorba efektivních příkazů I Přednáška č. 3 RNDr. David Žák, Ph.D. Fakulta elektrotechniky a informatiky
KIV/ZI cvičení 1 Tomáš Potužák. Údaje o cvičícím Tomáš Potužák Kancelář: UK430 (Plzeň), CD239 (Cheb) Konzultační hodiny –Čtvrtek 15:35 – 16:10 (Cheb)
MS Excel Tabulkový procesor.
Paměťové registry.
Vektorové a maticové operace, soustava lineárních rovnic
KIV/ZI cvičení 8 Tomáš Potužák.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník7. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
Názvosloví halogenidů
 K čemu slouží: Sečte všechna čísla v oblasti buněk. Sečtou se čísla, logické hodnoty a čísla zapsaná v textové podobě přímo do seznamu argumentů funkce.
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
TABULKOVÉ PROCESORY maturitní otázka: 16.
Excel – Vzorce Ing. Bohumil Bareš. Principy vytváření vzorců Můžeme je zadávat ručně nebo pomocí průvodce, kliknutím na ikonu, která spustí dialogové.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT35.01 Téma: Excel Číslo projektu:
VY_32_INOVACE_21-13 Pravděpodobnost 12
Databázové systémy 2 Cvičení č. 7 Ing. Tomáš Váňa Fakulta elektrotechniky a informatiky Univerzita Pardubice.
Paměťové registry.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_75.
(předpisy zobrazující výsledek podle daného vzorce a zadaných dat)
Prezentace produktu Microsoft Excel. ČAS Vrátí číslo, které představuje určitý čas. Toto číslo vrácené funkcí ČAS je desetinné číslo v rozmezí od 0 do.
Čtverec v obecné rovině – kótované promítání
ZOBRAZENÍ TĚLESA V OBECNÉ ROVINĚ
ROVINNÉ ŘEZY MNOHOSTĚNŮ
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Tabulkový procesor MS EXCEL II. VZORCE A FUNKCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Konstrukce střihu dětských sportovních kalhot (M 1:5)
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_251 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Rozdělení registrů.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_105.
Přebíhání na síti při vlastním podání
TRANSPOZICE TABULEK Zadání úkolu: Převeďte řádky buněk v tabulce na sloupce a naopak, tzn. otočte tabulku o 90 stupňů.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Obsah: Výpočty Vzorce, Funkce
KIV/PRO Cvičení Částečný součet v posloupnosti Najděte maximální částečný součet v posloupnosti Vstup: – Reálná čísla Výstup: – Maximální.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Oxidy Názvosloví 8.A 9/5 vše.
KIV/ZIS cvičení 4 Tomáš Potužák. Dotazy - úvod Umožňují pracovat s databází –Získávat specifické informace z tabulky, případně z více tabulek najednou.
Průměr Maximum Minimum
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01B8 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření listopad.
Názvosloví Oxidů.
Číselné soustavy V Jana Bobčíková Převody mezi dvojkovou, osmičkovou a desítkovou soustavou.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_08 Informatika - MS Excel – MIN, MAX Autor: Pavlína.
Informatika – Práce se vzorci. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
KIV/ZD cvičení 8 Tomáš Potužák.
KIV/ZD cvičení 5 Tomáš Potužák.
KIV/ZD cvičení 6 Tomáš Potužák.
MS Excel – Relativní odkaz
Opakování na písemnou práci z lineárních nerovnic
MS Excel – opakování Příklady řešte bez použití PC
A B C D Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”)
A B C D
Transkript prezentace:

KIV/ZI cvičení 11 Tomáš Potužák

Procvičení funkcí I Příklad 1 – Do buňky E3 zapíšeme vzorec =C3*$C3+C$3 a zkopírujeme ho do buněk E2, D3 a D2. Co bude v buňkách D2 až E3?

Procvičení funkcí II Příklad 2 – Doplňte místo otazníků chybějící prvky číselných řad.

Procvičení funkcí III Příklad 3 – Do buňky C3 vložíme vzorec =SUMIF(A1:D1;“>2“;B2:E2). Co bude v buňce C3?

Procvičení funkcí IV Příklad 4 – Jaké výsledky se uloží v oblasti C1:C4 zkopírováním funkce =KDYŽ(MAX(B1:B$4)>4;2*A2;B2/2) zadané do C1?

Procvičení funkcí V Příklad 5 – Počínaje buňkou D1 doplňte kritéria a do buňky D6 doplňte databázovou funkci, která vypíše jméno nejstarší osoby.