VY_ 32_INOVACE_D.02. 1. Tato stavba se jmenuje……… a nalezneme ji v ………..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
pro 4. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Místo, kde žijeme – Povrch ČR
Advertisements

Měření fyzikálních veličin – Měření teploty
Číslo v digitálním archivu školy
HALOGENY.
Revoluční rok 1848 VY_32_INOVACE_153 květen 2011 Mgr. Hana Patschová
Česká poezie 1. pol. 19. století VY_32_INOVACE_ČJ-L 8.,9.02
Canterburská katedrála
Autor Mgr. Rudolf Jánošík Číslo materiálu 6_3_ZMP_9 Datum vytvoření Druh učebního materiálu Prezentace k výkladu Ročník 3. Ročník Anotace Česká.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Petr Smetana, NÁZEV: VY_32_INOVACE_08_ Hudební nástroje TÉMA: smyčcové.
ASIE Státy J a JV Asie IV. Čína III2-Z7-II-15.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_13 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiálu Státy jižní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Národní divadlo.
Opakujeme starověk Dějepis 2. stupeň
AMERIKA Křížem krážem Amerikou III2-Z7-I-20
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/ Autor: Mgr. Vendula Báčová
Antické umění Starověké Řecko.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV13.16 Téma: Zeměpis světadílů -
Vzdělávací oblast-obor-tém. okruh Umění a kultura, člověk a zdraví Hudební výchova – hudební nástroje Název materiáluPoznej hudební nástroje 2 AnotacePoznávání.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Jana Vítková Materiál: VY_52_INOVACE_PV13.17 Téma: Zeměpis světadílů -
Číslo v digitálním archivu školy
EU projekt na ZŠ Horymírova CZ.1.07/1.4.00/
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín POLITICKÁ MAPA EVROPY 1.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Velké objevné cesty pozdního středověku a počátku novověku
Registrační číslo projektu:
Název: Indie Číslo : VV_32_INOVACE_Z78_09 Oblast: Zeměpis Stručná anotace: Doplňkový učební materiál pro výuku regionální geografie Asie Autor: Mgr. Věra.
Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk,
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271
Registrační číslo projektu:
Život v barokní době 17. st. a 1. polovina 18. st. VY_32_INOVACE_143
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VY_32_INOVACE_DEJEPIS2_3 Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor
SACHARIDY. SACHARIDY - CUKRY jsou přírodní látky většinou rostlinného původu v molekulách jsou obsaženy atomy C, H, O obsahují jednu karbonylovou skupinu.
UMĚNÍ A VZDĚLANOST starověkého ŘECKA – zápis do obrysu chrámu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, Praha,
Určeno pro 5. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Lidé a čas – Novější dějiny ČR – Národní obrození VY_32_INOVACE_150 duben 2011Mgr. Hana Patschová.
Přídavná jména - množné číslo 2
Člověk a jeho svět – Místo, kde žijeme – Sousední státy ČR
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Matematika a její aplikace.
Dějiny KULTURY Konzervatoř P. J. Vejvanovského kroměříž Zlínský kraj
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_DEJEPIS2_14 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Radka.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_ZE.7.55 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Doba bronzová a železná
Kolem vodiče s proudem. * Kolem vodiče, kterým protéká elektrický proud, je magnetické pole. Na tento fakt přišel Hans Christian Ørsted, který zpozoroval.
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Živé organizmy - Rostliny
 Organizace OSN pro výchovu, vědu a kulturu  Sídlí v Paříži  Do Seznamu světového dědictví zařazuje významné památky, které vytvořila příroda nebo.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Vzdělávací oblast: Umění a kultura
Registrační číslo projektu:
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Třídění živočichů
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_DEJEPIS2_15 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Radka.
VY_32_INOVACE_154.
Poznávání listnatých a jehličnatých stromů
Název Architektura starověkého Řecka Předmět, ročník Dějepis, prima
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Bitva na Bílé hoře Doba pobělohorská
Řecká architektura MgA. Lukáš Psík
Amphitheatrum Flavium
OXIDY Kyslík patří mezi nejrozšířenější prvky.
Savci pro 5. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Třídění živočichů Mgr. Hana Patschová duben 2011 VY_52_INOVACE_19.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_11 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiáluPoznej evropské město _1 Anotace Žák má v průběhu.
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Živočichové na jaře
„chrám všech bohů“ Řím Martovo pole
Kyseliny a zásady Měření pH
Rostliny kvetoucí na jaře
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
Starověké Řecko VY_32_INOVACE_46_921
Transkript prezentace:

VY_ 32_INOVACE_D.02

1. Tato stavba se jmenuje……… a nalezneme ji v ………..

2. Tato stavba sloužila: A) k náboženským účelům – je to chrám B) k běžnému bydlení C) ke gladiátorským zápasům

3. Kdo a proč si nechával stavět tyto stavby?

4. Jak se jmenoval tento typ staveb a k čemu sloužil?

5. Toto je: A) římská stavba určená pro boj gladiátorů se zvířaty B) řecký amfiteátr, tedy divadlo C) egyptské pohřebiště

6. S touto památkou se setkáme: A) u Vandalů, je to jejich ozdoba u vstupu do domu B) u Kartáginců, je to socha z chrámu C) u Etrusků, je to jejich náhrobní reliéf

7. Sloup na fotografii je: A) dórský B) iónský C) korintský

8. Části sloupu se jmenují: A) → B) → C) →

9. Tomuto typu chrámu říkáme …………. a setkáme se s ním ve starověkém státě………

10. Tato fotografie pochází : A) z Babylonie B) z Egypta C) z Indie

Prameny: s/italy-rome-colosseum.jpg s/italy-rome-colosseum.jpg der/poseidontempel._klein.jpg der/poseidontempel._klein.jpg mb/0/0d/Arc_de_titus_frontal.jpg/510px- Arc_de_titus_frontal.jpg mb/0/0d/Arc_de_titus_frontal.jpg/510px- Arc_de_titus_frontal.jpg g g

Prameny: 1/CorinthianOrderPantheon.jpg 5_wlCdt7cgOPU9AhI0t4D9XAJ7Qubvq5I2mGNqo9O LKiA 5_wlCdt7cgOPU9AhI0t4D9XAJ7Qubvq5I2mGNqo9O LKiA content/uploads/2010/08/pyramids2.jpg

Prameny: Zdroj pod licencí Creative Commons, smí být upravován, šířen a kopírován: Obr. č. 6: nl:Gebruiker:GerardM: ikipedia/commons/thumb/8/85/Banditaccia_Sarcofag o_Degli_Sposi.jpg/800px- Banditaccia_Sarcofago_Degli_Sposi.jpg Obr. č. 6: nl:Gebruiker:GerardM

VY_ 32_INOVACE_D.02