Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Multiplex veřejné služby 2008 – Digimedia 2008 Ing.Pavel Hanuš Manažer programu digitalizace ČT.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Trendy finančních produktů ČLFA
Automatické titulkování živých pořadů České televize – současný stav a výhled do budoucna Luděk Müller Katedra kybernetiky, Fakulta aplikovaných.
TRENDY OBCHODU A NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ fakta o trhu a o spotřebitelích
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Moravskoslezský kraj, Ostrava – Jak dál?. Počet obyvatel Moravskoslezský kraj – dnes (2010) – tis. obyvatel - pokles za posledních 20 let o 40 tis.!
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
KONEČNĚ SPOLU podzim Aktivní karty ČR + SR dosaženo ČR SR = aktivních karet.
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V PRAZE Praha, 27. ledna 2011 David Dušek, odd. Oceňování nemovitostí.
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
1 Přechodná období ČR po vstupu do EU VŠFS – kombinované studium Veřejná správa
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
Titulkování v České televizi podle zákona a v praxi
Pojmy a interpretace.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Mobilní trh v číslech Internet Advertising Conference 2011 Pracovní skupina pro mobilní reklamu.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Makroekonomické ukazatele
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Přednost početních operací
Klepnutím lze upravit styl předlohy nadpisů. Klepnutím lze upravit styly předlohy textu. – Druhá úroveň Třetí úroveň – Čtvrtá úroveň » Pátá úroveň 1 Proměna.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
VÝVOJ TRHU NEMOVITOSTÍ V BRNĚ
Zpráva o finanční stabilitě 2005
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Televize 8. ročník.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Jak vzniklo ČT D a první výsledky
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Transkript prezentace:

Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1

Počet TV stanic v ČR stále roste stanice vysílající v češtině, dabované nebo s českými titulky, * v roce 2013 přibude dětský kanál ČT :D česky vysílajících TV stanic, z toho 8 dětských 2

Rozdělení trhu – postupující fragmentace digi „sestry“ stanice nezávislé+cab/sat stanice 3

Délka sledování TV roste Zdroj: ATO – Mediaresearch, AGB Nielsen Media Research 4 Doba strávená sledovaním televize – ATS 4+ čas strávený sledováním televize v ČR stále mírně roste (důvodem jsou měnící se zvyklosti trávení volného času během krize, rostoucí počet TV přístrojů na domácnost a větší programová nabídka) v okolních zemích je ATS výrazně vyšší

Odhad budoucího vývoje * Sledování televizního lineárního a nelineárního vysílání Počet česky vysílajících stanic Doba strávená sledováním televize

Budoucnost nezávislých digitálních a cab/sat stanic 6

Vývoj podílu na sledovanosti 2009 vs Source: ATO-Mediaresearch, 10/2009, 5/2013 digitální „sestry“ postupně zvyšují svoji sledovanost na úkor velkých celoplošných stanic, ale podíl nezávislých tematických a ostatních TV neklesá Vývoj podílu na sledovanosti CS 15-54

Nezávislé TV si stále udržují stejný podíl na trhu 8 free-to-air TV 84 % 8 stanic v roce stanic v roce % cab/sat+ nezávislé digi TV 73 stanic v roce stanic v roce %+ 8% : :

Procento TV zadavatelů na nezávislých tematických TV stále roste Zdroj: ATO-Mediaresearch, /2013 9

5 důvodů pro tematické TV Zdroj: GfK výzkum pro Atmedia 2011 …diváci Atmedia utrácejí o 21% více za FMCG než diváci neplacených TV...diváci Atmedia si pamatují o 31% více produktů/značek než diváci neplacených TV +17 % +21 % nižší vstupní náklady frekvence cílení vyšší kupní síla (+ 20%) větší zapamatovatelnost reklam (+ 30%)

Děkuji za pozornost 11