Dominance veřejných vzd. inst. 23 mateřských škol, 16 základních, 3 speciální (praktické), 3 umělecké 5 ZŠ neúplných nedostatek jeslí nárůst počtu dětí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlastní hodnocení školy
Advertisements

Zákon o sociálních službách zákon o sociálním bydlení??? databáze MPSV a MV… metodická nejednotnost plán na úrovni kraje (obecné), v ORP pouze komunitní.
SOUČASNÁ SITUACE Relativní spokojenost se svozovými společnostmi Výhrady k nákladům PERGO Rekreanti (obecnější problém) DOTAZNÍKY.
KONCEPCE ŠKOLSTVÍ ÚJEZD NAD LESY MATEŘSKÉ A ZÁKLADNÍ ŠKOLY V Újezdě nad Lesy.
Nikola Křístek, expert projektu Unie center pro rodinu a komunitu
Financování předškolní péče z pohledu MČ Praha 10 Jan Baudis vedoucí odboru školství Praha 10.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
. PODPORA MEZIOBECNÍ SPOLUPRÁCE PROJEKT SVAZU MĚST A OBCÍ ZBRASLAVICE 4. PROSINCE 2014.
Rekapitulace výchozí situace v Kadani.
P. P Cílem projektu je na základě zkušeností zahraničních partnerů a odborných znalostí našich expertů připravit inovativní vzdělávací program Asistent.
Konference Brno - město pro rodiny Poradní sbor Rady města Brna pro rodinu Shrnutí realizovaných pro-rodinných činností Mgr. Ing. Pavel Šmýd,
Mateřská školka - Zlonín
SOUČASNÁ SITUACE V ČR, MOŽNOSTI A ZMĚNY DO BUDOUCNA
GRANTOVÉ PROJEKTY VĚCNĚ Leoš Křeček Odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu.
Čerpání rozpočtu přímých výdajů za rok 2009 Zpracoval: OŠMS, oddělení přímých nákladů Datum:
Místní akční skupina Rakovnicko
Sdružení rodičů při MŠ Sluníčko. Proč sdružení rodičů  MŠ spravuje finanční prostředky určené pouze na předškolní vzdělávání  MŠ nemůže spravovat finanční.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Evaluační dotazník. Evaluace projektů Vyhodnocení dopadů podpořených projektů na cílovou skupinu (zaměstnaných rodičů s malými dětmi) Smysluplnost podpory.
MAP ORP OSTRAVA PRACOVNÍ SKUPINA PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ A PÉČE.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Prezentace pro pracovní skupinu (území Přemyslovské střední Čechy o.p.s.) Slaný,
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
Freibergské sdružení pro přátelský vztah k rodině Vyhodnocení ankety rodičů a podniků k přátelskému vztahu města Freiberg k rodině červen 2008.
Mgr. Libuše Přikrylová, manažer pracovní skupiny.
MĚSTO ROŽNOV POD RADHOŠTĚM NÁVRH ZMĚNY FINANCOVÁNÍ PROVOZU ŠKOL (PO)  důvody  cíle  záměry  způsoby provedení.
 Významný pokles počtu žáků na základních školách  Dlouhodobější demografické trendy  Zvýšené nároky na rozpočet města při financování provozu škol.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Projekt Poradenství v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.2.00/ I PORADENSTVÍ V LIBERECKÉM KRAJI Financován z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
2. setkání pracovní skupiny „Život v obcích“. Souhrnná SWOT analýza Silné, slabé stránky Silné stránky B. Slabé stránky B. Výhodná geografická poloha.
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
2. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Základní škola Zbýšov,
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Tisková konference zahájení školního roku 2008/2009 MŠMT
Název projektu: „Výstavba pavilonu E v MŠ Pod Hájem„ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/3.2.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Výstavba pavilonu E v.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
SWOT 3 analýza - MAP pro ORP Kladno Verze Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Projekt je spolufinancován Evropskou.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Školy a školská zařízení v Pardubickém kraji
Cíl a identifikace výzvy
Hrozby a příležitosti pro vzdělávání v pražském prstenci
Péče o děti v Horním Rakousku
Analytická část MAP pro SO ORP Český Brod
MAP – Místní akční plán ORP RK
Integrovaný regionální operační program
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Sdílené radosti a strasti škol ze správního obvodu ORP Český Brod
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
1. setkání PS mateřské školy Místní akční plán (MAP) rozvoje vzdělávání pro SO ORP Čáslav CZ /0.0/0.0/15_005/ Hotel Grand Čáslav, 7. 3.
Plán vzdělávacích aktivit
Základní vzdělávání a další …
Setkání členů Řídícího výboru MAP SO ORP Beroun
Vazba na Operační programy
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Demografický vývoj v okolí Prahy, kapacita ZŠ, nedostatek pedagogů
Analýza implementace společného vzdělávání –
2. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Nýřany
Aktuální informace o projektu
Š A B L O N Y II.
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Transkript prezentace:

dominance veřejných vzd. inst. 23 mateřských škol, 16 základních, 3 speciální (praktické), 3 umělecké 5 ZŠ neúplných nedostatek jeslí nárůst počtu dětí v MŠ budoucí nárůst v ZŠ SOUČASNÁ SITUACE

nedostatečná kapacita předškolních zařízení špatný technický stav budov nedostatek finančních prostředků dostupnost školky/školy DOTAZNÍKY

Zastřešující koncepce na úrovni ORP Zařízení pro děti do tří let Svazkové školy NÁVRH DÍLČÍCH ŘEŠENÍ

celistvý přehled o školství v regionu –informace o exponovaných ročnících –databáze všech zařízení gesce… odbor památkové péče a školství při MěÚ Kutná Hora ZASTŘEŠUJÍCÍ KONCEPCE

finanční podpora chodu odboru? úspory z rozvahy ZASTŘEŠUJÍCÍ KONCEPCE

v regionu nedostatek zařízení typu „jesle“ výhoda časnějšího návratu do zaměstnání zvýšení atraktivity regionu pro mladé rodiny symbióza se spádovými školkami (úspora z rozsahu) ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET

počáteční finanční zátěž na zřizovatelích chod zařízení závislý především na příspěvcích rodičů, na grantech ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET

v regionu funguje zlomek z dříve fungujících škol možnost sloučit školy do svazku „sdílení“ pedagogů, nadstandardních aktivit, zázemí větší slovo při žádostech o podporu SVAZKOVÉ ŠKOLY

počáteční výdaje na transformaci úspory z rozsahu SVAZKOVÉ ŠKOLY