dominance veřejných vzd. inst. 23 mateřských škol, 16 základních, 3 speciální (praktické), 3 umělecké 5 ZŠ neúplných nedostatek jeslí nárůst počtu dětí v MŠ budoucí nárůst v ZŠ SOUČASNÁ SITUACE
nedostatečná kapacita předškolních zařízení špatný technický stav budov nedostatek finančních prostředků dostupnost školky/školy DOTAZNÍKY
Zastřešující koncepce na úrovni ORP Zařízení pro děti do tří let Svazkové školy NÁVRH DÍLČÍCH ŘEŠENÍ
celistvý přehled o školství v regionu –informace o exponovaných ročnících –databáze všech zařízení gesce… odbor památkové péče a školství při MěÚ Kutná Hora ZASTŘEŠUJÍCÍ KONCEPCE
finanční podpora chodu odboru? úspory z rozvahy ZASTŘEŠUJÍCÍ KONCEPCE
v regionu nedostatek zařízení typu „jesle“ výhoda časnějšího návratu do zaměstnání zvýšení atraktivity regionu pro mladé rodiny symbióza se spádovými školkami (úspora z rozsahu) ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET
počáteční finanční zátěž na zřizovatelích chod zařízení závislý především na příspěvcích rodičů, na grantech ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI DO TŘÍ LET
v regionu funguje zlomek z dříve fungujících škol možnost sloučit školy do svazku „sdílení“ pedagogů, nadstandardních aktivit, zázemí větší slovo při žádostech o podporu SVAZKOVÉ ŠKOLY
počáteční výdaje na transformaci úspory z rozsahu SVAZKOVÉ ŠKOLY