Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.
SEO PPC microsite soutěže myspace (premium) members club affilate programy sociální sítě komunity personalizace cross-media kampaně virtuální průvodce silverlight YouTube video online PR podcasty geomarketing WEB2.0 advergaming branding virální marketing
...co právě frčí co už trendem není a běžně funguje SEO (optimalizace pro vyhledávače) PPC kampaně microsites se soutěžemi (premium) members club video (viral video) virální marketing sociální sítě
co uživatelé vnímají? ještě funguje bannery (300x250px a 180x600px) první tři slova z headlinu záhadná reklama (šeptanda) nápaditá (odlišná) reklama zdroj: poynterextra.com
co ještě funguje? uživatelé vnímají netradiční projekty imperativní sdělení
co uživatelé ignorují? uživatelé nevnímají nevhodně umístěné bannery banery se zvukem > problém pro video bannery? příliš obecnou reklamu
sociální sítě s tím související personalizace rostou rekordním tempem Facebook, MySpace, Second Life, libimseti.cz nejednotný formát znesnadňuje cílení kampaní v ČR zatím využíváno málo informací k cílení
sociální sítě Co o nich víme? 82% uživatelů má v profilu jméno 79% fotku 61% město 40% nahraje audio do profilu 39% linkuje svůj blog a uvedou svůj 23% uživatelů tvrdí, že může být z profilu identifikováno zdroj:
trendy mobilní marketing geomarketing (personalizace) WEB2.0 a integrace webu a desktopu (widgety) virtuální průvodce (silverlight)
virtuální průvodce (Silverlight)
kde hledat inspiraci? internet marketing adult sites nenechat se svazovat hranicemi ČR
Děkuji za pozornost