Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o. www.webmint.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Jak vybudovat úspěšný webový portál?
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Mobilní služby a reklama
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Využití potenciálu mobilního kanálu
Propagace a reklama na facebooku
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Mobilní marketing.  Cíl: Představení nového modelu  Komunikační mix: banery na O2 mobil landing page  Timing: 3 týdny V.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Ústřední knihovna FSS MU ÚK FSS MU, místnost 1.30, Martin Krčál Sociální sítě sdílejte, komunikujte a spolupracujte online.
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
Mycroft Mind Sémantický a vizualizační engine nejen pro novou generaci eShopů InterSystems Sympozium
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_247 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Sociální sítě II Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Formáty Internetové a mobilní reklamy a její výhody a nevýhody
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_130_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Internet.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Internet a cestovní ruch
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Marek Vohradský.  komunitní server  profil – nový, Facebook, Twitter  zaměření na média(fotky, skladby, videa …)  a trendy(informace o celebritách)
Nové funkce v novém Skliku
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Michaljaník Marketing na internetu & poradenství Jeden měsíc skutečné propagace e-shopu
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
E-business Eva Alková, Zuzana Zapletalová. E-business  Elektronické podnikání  Využívá webové technologie a automatizované softwarové systémy  Podle.
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Mobilní Reklama jako součást Mobilního Marketingu Příklady z ČR Bratislava,
Moderní marketing. Funguje klasická on-line reklama??? funguje, vyžaduje však speciální péči. Nové možnosti on-line reklamy jsou v mnoha směrech nesrovnatelné.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
Trendy v e-tourismu World Media Partners Vít Pechanec.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Július Hájek On-line Marketing Manager Microsoft
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
V čem jsme jiní? 1. Zpravodajsko populární web s velkou dávkou virálu 2. Originální zprávy s vlastním pohledem 3. La dolce Vita celebrit 4. Pozitivní.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Uvadající význam značek David Antoš, Lupa.cz. Kdo jsem? David Antoš Jabber:
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
| facebook.com/geofunCZ |
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Formy komunikace na internetu. 1. Elektronická pošta -  Jeden z nejstarších způsobů komunikace na internetu  - odděluje v ové adrese.
Tribuna českého obchodu TZB
Aplikace nových forem marketingu
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Unisona Studio, s.r.o pro VÚP Daniel Franc, MSA (Unisona Studio)
Unisona Studio, s.r.o pro VÚP Daniel Franc, MSA (Unisona Studio)
Soutěž školních webů sCOOLweb 2017
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Trendy na internetu aneb co právě frčí Václav Fořt WEBMINT s.r.o.

SEO PPC microsite soutěže myspace (premium)‏ members club affilate programy sociální sítě komunity personalizace cross-media kampaně virtuální průvodce silverlight YouTube video online PR podcasty geomarketing WEB2.0 advergaming branding virální marketing

...co právě frčí co už trendem není a běžně funguje SEO (optimalizace pro vyhledávače)‏ PPC kampaně microsites se soutěžemi (premium) members club video (viral video)‏ virální marketing sociální sítě

co uživatelé vnímají? ještě funguje bannery (300x250px a 180x600px)‏ první tři slova z headlinu záhadná reklama (šeptanda)‏ nápaditá (odlišná) reklama zdroj: poynterextra.com

co ještě funguje? uživatelé vnímají netradiční projekty imperativní sdělení

co uživatelé ignorují? uživatelé nevnímají nevhodně umístěné bannery banery se zvukem > problém pro video bannery? příliš obecnou reklamu

sociální sítě s tím související personalizace rostou rekordním tempem Facebook, MySpace, Second Life, libimseti.cz nejednotný formát znesnadňuje cílení kampaní v ČR zatím využíváno málo informací k cílení

sociální sítě Co o nich víme? 82% uživatelů má v profilu jméno 79% fotku 61% město 40% nahraje audio do profilu 39% linkuje svůj blog a uvedou svůj 23% uživatelů tvrdí, že může být z profilu identifikováno zdroj:

trendy mobilní marketing geomarketing (personalizace)‏ WEB2.0 a integrace webu a desktopu (widgety)‏ virtuální průvodce (silverlight)‏

virtuální průvodce (Silverlight) ‏

kde hledat inspiraci? internet marketing adult sites nenechat se svazovat hranicemi ČR

Děkuji za pozornost