SK SLAVIA PRAHA Prezentace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Bruslařský klub Mladá Boleslav patří mezi nejstarší hokejové kluby v ČR, v roce 1908 se stal jedním ze 12 zakládajících členů Českého hokejového.
Advertisements

Strategie rozvoje ČSA na léta © Nymburk 2012
Atletický klub A. C. Sparta Praha
Atletický klub A.C. Sparta Praha
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Sue Ryder Charity Cup ročník benefičního fotbalového turnaje na podporu Domova Sue Ryder.
FC Slovan Rosice, o.s. Mgr. Petr Čejka.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Systém podpory sportu ve městě OTROKOVICE SETKÁNÍ SE ZÁSTUPCI SPORTOVNÍCH ORGANIZACÍ Citius – Altius – Fortius rychle – výše - silněji.
Mediální komunikace ČD
Dobrý den, jsem Mgr. Zdeněk Šafář * (Trutnov) Kontakt:
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Liberec 9. října 2008.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
XXVII. Silvestrovské derby
Nový sportovní areál softballových klubů. NAŠE ÚSPĚCHY V ROCE 2005 SK JOUDRS PRAHA Vicemistr - 1.ČSL žen 3. místo - Pohár vítězů pohárů evropských zemí.
Nabídka reklamních ploch
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
SVĚTOVÝ DEN VODY AQUA UNITED 2010 AQUA UNITED Vodní noc v aquaparcích Vodní týden v bazénech, wellness centrech aquaparcích a wellness.
KANCELÁŘ CZELO: PARTNER ČESKÉHO VaVaI V BRUSELU ANNA VOSEČKOVÁ.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví 2009 Odbor komunikace Webový portál CZ PRES České Budějovice,
ICT triatlon - 5. ročník triatlonu pro pracovníky ICT Račice června 2010.
AC SPARTA PRAHA. Tournament of companies Fotbalový turnaj firem  Fotbalový turnaj na Strahově  Pořadatel: AC Sparta Praha  Místo: PRE Tréninkové centrum.
Projekt SROP 3.3 – „Posílení kapacity místních a regionálních orgánů při plánování a realizaci programů v Karlovarském kraji“ Pedagogické a vzdělávací.
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Komunikace se členskými organizacemi Kateřina Vondrášová pro
Komise pro média a marketing ČHS -partneři ČHS -redaktor -nový web -ostatní činnost.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Organizace a organizování podniku
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
Praktické aspekty příprav českého předsednictví v Radě Evropské unie Eurocentrum Praha 4. prosince 2008.
CZ / /0395 EuroChamber Praha Žadatel:Hospodářská komora hlavního města Prahy Partner: ČBL Komora Kontaktní osoba: Jan Hauser, tel:
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ 1148/09 Kutná Hora ŽADATEL: Denisa Divišová
LEDOVÁ PLOCHA od ,- Kč/ plochy kromě kruhu pro vhazování a ploch BPA.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
Marketing klubu a události (Club Marketing and Event Marketing)
Jak založit tiskový útvar Cvičení od 14:00 do 15: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
FC Slovan Rosice, o.s.. Činnost klubu v roce 2015 Informace v číslech: ● Počet týmů – 11 ● Členská základna – 247 členů ● Roční rozpočet – ,-
 kolektivní halový sport, který se hraje na hřišti o rozměrech 40x20 metrů a lehkým dutým míčkem z plastu. V jednu chvíli je z každého.
Kanadská obchodní komora v České republice Březen 2016.
Příprava a organizace atletických soutěží Přípravná etapa cca 12 – 1 měsíc před konáním Realizace soutěže Závěrečná etapa cca do 1 měsíce po ukončení soutěže.
Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Zabezpečení dat a komunikační infrastruktury Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/
SK Slavia Praha pozemní hokej Nejstarší a nejúspěšnější klub v ČR
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
17. ŘVH FAČR Praha, Struktura použití členských příspěvků.
NÁBOROVÁ KAMPAŇ FAČR PRO NOVÉ ROZHODČÍ PÍSKEJ – MÁVEJ - ROZHODUJ STAŇ SE ROZHODČÍM I TY!
FC Slovan Rosice, z.s..
PODPORA SOCIÁLNÍCH SLUŽEB V ÚSTECKÉM KRAJI 2 - POSOSUK 2
NEPROFESIONÁLNÍCH KLUBŮ
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
HOKEJBALPROTI DROGÁM SK KELTI 2008 Roman Novák
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Firemní auto roku 2017
Projekt „CzechELib" – informace od realizátora IPs
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
ALD Automotive Fleet Awards 2017 Hankook Firemní auto roku 2017
SVAZEK OBCÍ VÝCHODNÍ KRKONOŠE
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
NÁBOROVÁ KAMPAŇ FAČR PRO NOVÉ ROZHODČÍ PÍSKEJ – MÁVEJ - ROZHODUJ STAŇ SE ROZHODČÍM I TY!
Zralostní model SK Florbal Benešov: komentář 2018
Název a termín akce Žadatel
Transkript prezentace:

SK SLAVIA PRAHA Prezentace OBCHOD MARKETING KOMUNIKACE

1. KDO JE KDO? Obchodní a marketingový ředitel / člen představenstva Ing. Martin Malík Ředitelka komunikace Mgr. Soňa Nouzáková Oddělení komunikace a PR Vojtěch Raiman Michal Býček Marketingový a obchodní manažer Michaela Schejbalová Marketingové a obchodní oddělení Blanka Pěničková

1. CO MÁME NA STAROSTI? Uzavírání smluv obchodního charakteru Zajištění realizace předmětu plnění uzavřených smluv Sledování čerpání barterových smluv Program domácího zápasu a jeho produkční zajištění Ticketing Catering Příprava mediaplánu reklamních spotů během utkání (audio, video, LED) Fotodokumentace reklamního plnění partnerů Doprovodný zápasový program (autogramiády, minizápasy, gratulace) Kampaň Patron zápasu Organizace mediálních a PR akcí, zpravodajské pokrytí zápasu Dodávání informací na velkoplošné obrazovky a pro hlasatele Koordinace zástupců médií – redaktorů a fotografů + TV Vyřizování novinářských akreditací, příprava tiskového centra Akvizice nových partnerů a hledání strategických partnerů Kompletní péče o odběratelské a dodavatelské vztahy Tvorba nabídek, prezentací a dokumentace plnění pro stávající i potenciální partery Cenová politika, permanentky, statistiky spojené se vstupenkami Podpora prodeje

1. CO MÁME NA STAROSTI? Merchandising & Fanshop Tvorba prezentačních materiálů, propagačních předmětů a veškerých tiskovin společnosti Granty a dotace Termíny a jejich sledování, příprava podkladů, podávání žádostí, dokumentace čerpání obdržených grantů a dotací Podpora mládeže Prezentace pro potenciální partnery Dokumentace plnění Eventy (autogramiády, soutěže, akce pro fanoušky, partnery, výročí, narozeniny, pohřby, oceňování úspěšných slávistů, Patroni zápasů…) Plánování, příprava a realizace marketingové komunikace Stakeholders – kompletní komunikace & péče o tyto skupiny (utkání, akce, běžný provoz) Charitativní akce Správa www domén a ochranných známek Spravování komunikačních kanálů SK Slavia Praha Web, Facebook, Twitter, Slavia TV – Youtube kanál, SMS zpravodajství, direct mailing příprava E-shopu

1. CO MÁME NA STAROSTI? Pravidelná komunikace s policií ve věci padělků suvenýrů Sledování trendů v oblasti fotbalu Monitoring denního tisku a aktivit konkurence, sledování zahraničních klubů a jejich aktivit v oblasti obchodu a marketingu, trendy Výroba propagačních materiálů Organizace společenských a sportovních aktivit klubu Eventy pro partnery, zaměstnance a hráče Fotbalové turnaje pro fanoušky, partnery Společenské a sportovní akce pro partnery (turnaj, pánský klub, ples…) Dětský den, Mikulášská… Spolupráce & koordinace aktivit s provozním (materiální a organizační zajištění setkání, akcí a provozu) a finančním oddělením Informační pokrytí venkovních zápasů Slavie Tiskové konference - při významných událostech, po každém zápase – příprava a zodpovědnost za jejich průběh, informační pokrytí Tiskové zprávy – výroba tiskových zpráv, zasílání do jednotlivých redakcí, avíza na události

1. CO MÁME NA STAROSTI? Komunikace: s UEFA: Evropské poháry, organizace výjezdů novinářů, zajišťování akreditací s ECA: European Club Association (meeting každý půl rok) s bývalými hráči Slavie – zápasy Staré gardy, Silvestrovské derby, čestné permanentky, autogramiády, výroba databáze bývalých hráčů Slavie se sponzory / partnery Besedy s odbočkami Odboru přátel – výjezd spolu se zástupcem A týmu na pozvání odbočky odboru přátel s partnery – různé akce partnerů za účasti našich hráčů Kompletní dění v klubu, PR akce, zpravodajství o A a B týmu, mládeži, historické články, fotogalerie, fanoušci, vstupenky, permanentky Komunikace uvnitř klubu a výstupy směrem k veřejnosti a médiím Směry komunikace „ven“ z klubu Média – mediální obraz SK Slavia, zprostředkování kontaktu s médii, upozornění na akce SKS – zápasy, soustředění, charitativní akce, autogramiády, nábory, organizace aktivit za účasti médií

1. CO MÁME NA STAROSTI? vůči fanouškovských organizacím – Tribuna Sever, Fanklub, Odbor přátel, permanentkáři vůči široké veřejnosti – PR akce, podpora prodeje vstupenek/permanentek, klubových suvenýrů, upozornění na zápasy Dohled nad projevem hráčů i realizačního týmu v médiích

Cíle aneb „co nám chybí“ 2. Obchod, Marketing & komunikace Cíle aneb „co nám chybí“ 2. Obchod, Marketing & komunikace cíle aneb „co nám chybí“ optimalizace hospodaření a nákladových položek maximalizace příjmů v oblasti grantů a dotací Stálá partnerská základna (aktivizace stávajících partnerů & akvizice nových) Silný vztah fanoušek & klub Finanční stabilita

2. Obchod, Marketing & komunikace Na čem stavíme? Pravidelná a otevřená komunikace s nejvěrnějšími fanoušky Transparentní a čisté hospodaření Hrdost na příslušnost ke Slavii „SLAVIA je věčná, nic ji nezlomí“ Historické hodnoty – Slavia je nejstarší český klub s pestrou historií, řadou mimořádných úspěchů – tituly, slavné zápasy, zlomové momenty v její historii

Fanoušek „bez příslušnosti“ 3. FANOUŠCI Kdo jsou fanoušci Slavie? KLUB Permanentkář Člen Fanklubu Člen OP Člen Tribuny Sever Fanoušek „bez příslušnosti“

Permanentkáři – věrnostní program 3. FANOUŠCI Permanentkáři – věrnostní program High Life s.r.o. - kamenná prodejna v Praze + elektronický obchod, 10% sleva na veškeré zboží – sortiment: Outdoorové potřeby, plynové grily Weber, nože, sportovní hodinky, pyrotechnika Grilpark – několik showroomů v Praze a okolí + elektronický obchod, 10% sleva na plynové grily premiové australské značky Grand Hall, slevy na doplňky Happytandem.cz - sleva na tandemové seskoky padákem na letišti v Příbrami a Kolíně Canaria Travel – sleva 10% na zájezdy UMBRO – sleva 10 – 30% na oblečení značky Umbro Webgolf – 10% sleva na golfové produkty Auto Poly – sleva 9-10% dle typu služby Maxim – 40% sleva na předplatné časopisu

3. FANOUŠCI Akce Fanoušek Soutěže Stadion Aukce Fanshop Síň slávy Čísla a nové dresy Akce Dětský den Autogramiády OC Eden Aukce Soutěže Stadion Fanshop Síň slávy Výročí 120 let Slavie

3. FANOUŠCI Stadion STÁVAJÍCÍ STAV - kromě SK Slavia na stadionu hraje rovněž Bohemians z čehož vyplývá velmi omezená možnost brandingu stadionu tak, aby byl pro fanoušky Slavie skutečně domácím stadionem se vším, co k tomu patří (nájemní vztah nám neumožňuje pevnou instalaci výzdoby) - stadion není v majetku klubu což výrazně komplikuje a v některých případech dokonce znemožňuje celou řadu aktivit bežných jak v případě ostatních ligových klubů tak v zahraničí ( platíme nájem namísto abychom ze stadionu měli příjem do klubové pokladny, totéž platí o občerstvení jehož kvalitu&ceny nejsme schopni ovlivnit, nemůžeme nabídnout například jednorázový prodej klubových sedadel, nelze realizovat akce&soutěže na obsazených sedadlech, nemáme k dispozici data o permanentkářích) ZÁMĚR - realizace výzdoby stadionu formou rolovacích či elektronických médií - speciální pojmenování tribun & sektorů např. po slavistických legendách - snížení počtu sektorů & zjednodušení cenové politiky - rozšíření prodejní sítě + možnost zakoupit vstupenky pomocí mobilních telefonů - zajištění prostoru pro zástupce TS a přípravu chorea - zatraktivnění sektoru SRD

3. FANOUŠCI Čísla Pro nadcházející sezónu je připraven koncept čísel na hráčských dresech, které jsou složeny z fotografií fanoušků, kteří mají zájem stát se součástí zápasových dresů. Fanoušci si budou moci vybrat z číselné řady 0 – 9, každé číslo bude mít svého „patrona“ v podobě podobizny jedné z velkých slávistických legend umístěné ve středu příslušného čísla. Stejnými čísly budou vybaveny repliky dresů, které budou fanouškům nabídnuty ke koupi v rámci Fanshopu. Nové domácí dresy – retro styl, zlatá hvězda s hologramem, česká trikolóra, „vytetovaná hvězda“ na levém rameni, latinský „bojový“ text na vnitřní straně límečku dresu – na podobě textu se budou podílet fanoušci.

3. FANOUŠCI Aukce Možnost pro fanoušky získat exkluzivní artefakty s podpisy hráčů, ale také další předměty od významných sportovců & osobností, které jsou fanoušky Slavie (tenisová raketa Petry Kvitové, kniha s podpisem Jana Kodeše: Tenis byl můj život). Za tímto účelem bude využíván specializovaný web, plánujeme realizaci řady menších aukcí v průběhu celé sezóny a pak vždy 2-3 „velké“ aukce o skutečně exkluzivní předměty

Podpora mládeže Spolupráce na vybudování Centra mládeže & Pořízení Juniorského zázemí Xaverov Podíl na organizaci mládežnických turnajů Bican Cup a Fair Play Cup Zajišťovaní slev a bonusů (Umbro, zdravotnické a masážní potřeby…)

4. Partneři PŘEHLED Generální partner, hlavní partneři, partneři – partnerské balíčky Mediální partneři – barterové obchody Sponzoři – mládež, jednotlivé akce / turnaje Inzerenti – web, komunikační kanály na stadionu během utkání, Slavistický poločas, DM Partneři věrnostního programu

4. Partneři Práce s partnery Networking Speciální aktivity – podniková fotbalová liga apod. Setkávání s hráči & využívání hráčů v aktivitách jednotlivých partnerů Pravidelné informace z klubu směrem k partnerům Individuální přístup

5. KOMUNIKACE A PR Poločas za kompletní přípravu odpovídá Oddělení komunikace vychází při příležitosti každého domácího soutěžního zápasu plánované změny – rozšíření (až cca 52 stran), nové rubriky, větší prostor pro fanoušky, plakát, nová grafika tištěný Poločas stejně jako na ostatních stadionech za symbolickou cenu / elektronická verze po zápase zdarma

5. KOMUNIKACE A PR oficiální web – www.slavia.cz 40.000 registrovaných uživatelů oficiální facebook 27.000 uživatelů Slavia TV – youtube.com Slavia Twitter

6. ČÍSLA

6. Čísla tržby ze vstupného v čase

6. Čísla vybrané výnosy v čase

6. Čísla

SK Slavia Praha-fotbal a.s. Děkuji za pozornost. Ing. Martin Malík SK Slavia Praha-fotbal a.s.