Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o. ISHN Informační Systém Hmotné Nouze Jaromír Šlesinger, HEWLETT-PACKARD s.r.o.
Centrum IS Hmotné nouze a Sociálních Služeb Agenda Centrum IS Hmotné nouze a Sociálních Služeb komunikační model dekompozice vysoká dostupnost Podpora uživatelů IS Hmotné nouze a Sociálních služeb Help Desk WAN MPSV podpora při zahájení provozu IS HN a SS kontaktní informace
Komunikační model informačního systému hmotné nouze
Dekompozice informačního systému hmotné nouze
Vícevrstvá architektura
Vysoká dostupnost centrálního řešení – zjednodušeno Blade (AMD) RedHat Integrity (Itanium) HP-UX XP12000 Ministerstvo práce a sociálních věcí, Na Poříčním právu 1, 128 01 Praha 2 tel: 221922571, e-mail:roman.kucera@mpsv.cz, http:/portal.mpsv.cz, www.mpsv.cz,
Pilot – fyzické uspořádání Návrh Realizace
Stávající podpora uživatelů centrálních IS MPSV Všechny požadavky na centrálně organizovanou podporu jsou evidovány Průběh řešení požadavků a incidentů je sledován a je monitorováno dodržování servisních smluv (SLA) Databáze opakujících se požadavků a známých řešení Evidence a automatizace je realizována systémem CA Unicenter Service Desk Systém je přímo propojen se zákaznickými systémy hlavních dodavatelů (Anect, Dell, Unitec, OKsystem)
Stávající podpora uživatelů centrálních IS MPSV – Help Desk WAN MPSV Uživatel kontaktuje informatika na příslušném ÚP Informatik řeší požadavek V případě potřeby centrální podpory zadá požadavek do Help Desku V případě potřeby operativní podpory APV volá přímo HotLine SW dodavatele – dodavatel zaznamená požadavek a řešení do Help Desku
Evidence servisních požadavků v Help Desku WAN MPSV
Podpora uživatelů IS HN při zahájení provozu Uživatel kontaktuje oprávněného pracovníka Oprávněný pracovník kontaktuje příslušného DP nebo alternativně HelpLine WAN DP zadá požadavek do Help Desku V případě potřeby operativní podpory APV volá přímo HotLine SW dodavatele – dodavatel zaznamená požadavek a řešení do Help Desku
Na webových stránkách MPSV Kontakty pro podporu Na webových stránkách MPSV seznam Detašovaných pracovišť MPSV, HelpLine WAN a kontakty na ně příslušnost jednotlivých Orgánů pomoci v HN k Detašovaným pracovištím MPSV informace o odstávkách, výpadcích, údržbě Přístup do Help Desku WAN MPSV – pouze pro čtení: dočasně do vybavení čipovými kartami: adresa: http://helpdesk.mpsv.cz uživatelský účet: e-mail oprávněného pracovníka heslo: výchozí nutno změnit po vybavení čipovými kartami – standardní přístup školení – součást školení oprávněných pracovníků (informatiků) v listopadu 2006
Děkuji za pozornost. Dotazy?