Anglický jazyk ( 8.ročník )

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Advertisements

Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 7. ročník- Jazyk a jazyková komunikace- Cizí jazyk-Anglický jazyk-Around the house.
Present Simple and Continuous
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_65 NázevThere is x are Téma hodinyPopis města PředmětAnglický jazyk Ročník/y/6.
Přítomný čas průběhový
Budoucí čas „to be going to“
CAN/ CAN´T VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B .32. CAN,CAN´T
Elektronická učebnice - I
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_ I.C.20 Název pro školu:EU AJ 1.stupeň 20 Název materiálu:Christmas Autor:Mgr. Hana Opálková Vzdělávací obor:Anglický.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
Zvířatae Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní fráze a slovní zásobu na téma Zvířata, což je podpořeno vizuálně i sluchově. Žáci si procvičí čtení.
2.1 School Practise „have got“
Unit One TO BE To Have. To Be / být  I am  You are  He, she,it is  We are  You are  They are  Já jsem  Ty jsi  On, ona,ono je  My jsme  Vy.
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
Sloveso "to BE".
Vyjádření množství How many apples? Kolik jablek? Počítatelná podst. jm. How much milk? Kolik mléka? Nepočítatelná podst. jm.
Pro své milé žáky vytvořila Kateřina Brandejsová
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Škola1. ZŠ TGM Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_66 NázevPrepositions of places Téma hodinyPopis bytu, pokojíku PředmětAnglický jazyk.
Elektronická učebnice - II
Popis lidí a věcí e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí slovní zásobu potřebnou při popisu věcí a osob. Výrazy si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_61 NázevSloveso být – to be Téma hodinyKladné a záporné tvary slovesa to.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
There is….. There are….
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_23.
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B.33. Přítomný průběhový čas.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
TIME autor: Robert Kočí. Jak se na čas ptáme? What‘s the time? What time is it?
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
Před pár hodinami jsem byl na cestě sem. Earlier today I was on the way over here.
TO BE GOING TO Autor: Petr Baťa. Vazbu to be going to používáme k vyjádření budoucnosti. Dáváme ji přednost před budoucím časem prostým (will) v těchto.
PREPOSITIONS ON, IN, UNDER Zmáčkni klávesu F5. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lenka Čekalová. Dostupné z Metodického.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
OSOBNÍ ZÁJMENA ČÍSLA MNOŽNÉHO
1 V té váze není žádná voda. 2 Na horách není žádný sníh. 3 V tvém domácím úkolu nejsou žádné chyby. 4 V naší knihovně nejsou žádné francouzské knihy.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present Continuous Practice VY_22_INOVACE_14 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
procvičování základních anglických předložek pro určení místa
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Prepositions VY_32_INOVACE_032 – 2.sada, AJ ANOTACE
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.15 Název pro školu:
Where is it? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Aj_12 Sada DUMAnglický jazyk Předmět Anglický jazyk Název materiáluPředložky on, in, under, over, next to.
Procvičování anglického jazyka – hračky, nábytek, předložky
Popis obrázku (6.ročník)
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Anotace – Předložky místa on, in, under Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby předložek místa, tvoření vět s předložkami, překlad vět a spojení.
On, in, under, next to, between, behind.  III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  VY_32_INOVACE_20_ Předložky AJ  Zpracovala Mgr. Jitka.
VY_32_INOVACE_10 Anglický jazyk 5.tř. Name: Prepositions.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 4 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová a beddrumsa churchrun a guitara colda cinemaa sofa swima streeta.
HOUSE kitchen bedroom bathroom garden a garage dining room living room.
který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad Lužnicí v letech 2011 – 2012.
Prepositions of place Škola
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk- anglický jazyk DUM 13
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 1
PREPOSITIONS OF PLACE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu
Anglický jazyk - gramatika Autor: Mgr. Vlasta Skořepová
Jméno autora výukového materiálu Lucie Hrachová
PREPOSITIONS of PLACE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
NÁZEV ŠKOLY Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 Autor
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
Transkript prezentace:

Anglický jazyk ( 8.ročník ) PŘEDLOŽKY on, in, under, over, next to Anglický jazyk ( 8.ročník ) Mgr. Iva Jakubcová

on = na ( nějakém povrchu) Where is pizza? Pizza is on the table. na stole

Odpovídej celou větou: the cupboard the table Where is the computer? Where is the television ? Where is the flower? Where is cake ? Where is the lamp ? the bed the cake Where is the dog ? the cupboard

in = v ( v něčem, uvnitř nějakého prostoru) Where is the car ? The car is in the garage. v garáži

Odpovídej celou větou: Where is the computer? the cup the basked the basked Where are mushrooms ? Where is milk ? the bag the box Where is the gloube ? Where is the driver ? Where is the dog?

under = pod The butterfly is under the tree. Where is the butterfly ? pod stromem

Odpovídej celou větou: the bed the bench Where is the ball ? Where is the cat? Where is the mouse ? the tree the chair Where is the teddy ? Where is the snake ? Where is pear ?

over = nad Where is the kite ? The kite is over the house. nad domem

Odpovídej celou větou: the forest the city Where is the bird ? Where is the cloud ? Where is the plane ? the sea Where is the sun ? Where is the butterfly ? Where is the ball ?

next to = vedle ( přímo vedle, u ) Where is the sports shop ? The sports shop is next to the hotel . HOTEL vedle hotelu SPORTS SHOP

CHURCH SCHOOL HOSPITAL SHOP CINEMA Odpovídej celou větou: Where is the school ? Where is the hospital ? Where is the shop ? užij NEXT TO Where is the church ? Where is the cinema ?

 Práce do sešitu – napiš podle obrázku alespoň 4 věty, ve kterých použiješ předložku ( in, on, over, under, next to) :

A jak se ti dnes práce dařila? Něco jsem pochopil(a), ale ještě dělám chyby. Musím vše ještě procvičit! Paráda! Všechno jsem pochopil(a)!! Dnes se mi nedařilo, příště budu dávat větší pozor!

Prameny: http://www.obrazky.cz/ Obrázky Klipart Můj první školní slovník AJ-ČJ, ČJ-AJ, fraus 2008