SAPELI KAMPAŇ 2014 „KVALITA NENÍ JEN NA OKO“ (SAPELI BONUS 30 % nebo sleva 15 %) SAPELI, a.s. © 2014
ZÁKLADNÍ INFORMACE
Základní informace platnost kampaně od 12. 5. – 30. 6. 2014 místo: Česká republika a Slovensko téma kampaně PROČ DVEŘE SAPELI? / KVALITA VÝROBKŮ SAPELI primární motivace = hodnota a kvalita značky podpořená argumenty (akceptování argumentů Proč SAPELI?) sekundární motivace = SAPELI BONUS 30% nebo sleva 15% akce je podmíněna přihlášením a spoluúčastí OP ve výši 7% SAPELI, a.s. © 2014
Základní informace o kampani Cíle kampaně přesunutí pozornosti na kvalitu produktu oživení poptávky napříč celým portfoliem (širší nabídka pro možnost výběru zákazníkem) atraktivní, jednoduchá a srozumitelná motivace pro zákazníka Hlavní poselství kampaně (co si má zákazník odnést) SAPELI NABÍZÍ VYSOCE KVALITNÍ PRODUKTY PROVĚŘENÉ ZÁKAZNÍKY I TESTY. PRODUKTOVÁ ŠÍŘE A NABÍZENÁ ŘEŠENÍ, TO JE TO, CO ODLIŠUJE SAPELI OD KONKURENCE. SAPELI NABÍZÍ KVALITU A MOŽNOSTI, ZA KTERÉ JE ZÁKAZNÍK OCHOTEN SI PŘIPLATIT. SAPELI, a.s. © 2014
1. 2. Obsah kampaně Primární HODNOTA A KVALITA ZNAČKY SAPELI, KONKURENČNÍ ODLIŠNOSTI (AKCEPTOVÁNÍ ARGUMENTŮ „PROČ SAPELI“) 2. sekundární SAPELI BONUS 30 % nebo jednorázová 15% sleva SAPELI, a.s. © 2014
Hlavní komunikační témata kampaně Primární motivace pro zákazníky Vysoký standard podložený důkazy Přestože dveře oslovují převážné svými estetickými parametry (design, dekor, doplňky, apod….), rozhodně by to neměla být jediná kritéria pro volbu. Tím spíš, pokud zákazník chce, aby dveře dobře sloužily a přinášely radost dlouhá léta. SAPELI má dostatek důkazů o tom, že nabízí kvalitní produkty a služby. Ať už se jedná o výrobek samotný, či další aspekty, které na první pohled vidět nejsou – poradenské služby, vlastní patenty, údržbu a další. Srovnávací testy mechanické odolnosti Kromě vysoké kvality použitých materiálů SAPELI garantuje i precizní řemeslné zpracování ve všech fázích výroby. Proto poskytuje důkazy o výjimečné odolnosti všech důležitých prvků. Podívejte se, jak dveře SAPELI obstály ve srovnávacích zátěžových testech vedle běžných dveří, s kterými se na trhu setkáváte. Tato přesvědčivá videa nabízí skutečně zajímavou podívanou. Více na www.sapeli.cz. SAPELI, a.s. © 2014
Další komunikační témata kampaně Rozšířená motivace pro zákazníky Atraktivní novinky pro rok 2014 SAPELI, jako přední výrobce dveří na českém trhu již více než 20 let úspěšně hájí svou pověst úspěšného inovátora. I pro letošní rok připravila hned několik novinek, které ještě více zpestří stávající bohatý sortiment. Možnost prodloužení záruky až na 5 let. Prodejem to nekončí. Pokud při nákupu zákazník splní předem dané podmínky a vyplní jednoduchý internetový dotazník, automaticky se mu prodlužuje záruka ze 2 na 5 let. Nový katalog 2014/2015 Chcete se dozvědět víc? Náš nový katalog pro vás bude zdrojem inspirace a možná také netušených možností. SAPELI, a.s. © 2014
Timing pro MOPS Termíny platnosti akční nabídky Termíny platnosti akce pro MOPS: od 12. 5 do 6. 7. 2014 Datum dostupnosti akce pro referentky SAPELI: od 12. 5 do 13. 7. 2014 SAPELI, a.s. © 2014
Vizuály SAPELI, a.s. © 2014
Kontrolní otázky I.
DETAILNÍ PŘEDSTAVENÍ SEKUNDÁRNÍ MOTIVACE
DVEŘE+ZÁRUBEŇ. Představení Sekundární motivace Zákazník může využít SAPELI BONUS 30 % NEBO SLEVU 15 % ze základní ceny dveří a zárubní. SAPELI BONUS a 15% slevu nelze mezi sebou kombinovat. Nabídka je podmíněna nákupem kompletu DVEŘE+ZÁRUBEŇ. SAPELI, a.s. © 2014
1. Představení Sekundární motivace SAPELI BONUS 30 % SAPELI BONUS je dárek v podobě atraktivní slevy na nákup elektroniky, dovolené, nářadí, hraček a jiného atraktivního zboží podle vlastního výběru. BONUS je ve výši 30 % ze základní ceny kompletu dveře+zárubeň. Akce se nevztahuje na modelové řady dveří a zárubní v cenové skupině PRAKTIK a zárubně OKZ. SAPELI BONUS může zákazník čerpat až do 31. 12. 2014. SAPELI, a.s. © 2014
Představení SAPELI BONUS – e-shop http://sapeli.cz.wbonus.cz SAPELI, a.s. © 2014
Představení SAPELI BONUS – postup pro zákazníka Pro SLOVENSKO bude optimalizováno na www.sapeli.sk SAPELI, a.s. © 2014
2. Představení Sekundární motivace SLEVA 15 % 15% sleva ze základní ceny dveří a zárubní je druhou alternativou, kterou může zákazník zvolit jako odměnu za svůj nákup. Akce se nevztahuje na modelové řady dveří a zárubní v cenové skupině PRAKTIK a zárubně OKZ. SAPELI, a.s. © 2014
Kontrolní otázky II.
Čerpání SAPELI BONUSu JAK POSTUPOVAT 1818 Podmínkou čerpání SAPELI BONUSu je uzavření kupní smlouvy, která je označená unikátním číslem. Kupní smlouva musí být uzavřena v termínu 12. 5. – 31. 7. 2014. Zákazník se poté musí registrovat elektronickým registračním formulářem na http://sapeli.cz.wbonus.cz/cs/ Po úspěšné registraci v bodu č. 3, a přihlášení zadá zákazník číslo kupní smlouvy a do 48 hod. mu bude načtena odpovídající výše bonusu. Jedná se o 30 % z ceníkové ceny objednaných dveří a zárubní bez DPH. Po uplynutí lhůty pro načtení může zákazník využít bonusové koruny v dílčích odběrech v odběrech v celkové výši bonusu odběrem přesahujícím výši bonusu s doplatkem Čerpání bonusu je možné do 31. 12. 2014.
Funkce slev (jak objednávat) 1919 Funkce slev (jak objednávat) SAPELI BONUS 30% sleva se poskytuje z ceníkové ceny dveří a zárubní (povrch 1 a povrch A) podmínkou je objednání v kompletu (min D+Z) na nabídce může být pouze jedna z nabízených výhod akce u položek v akci vyberte vlastnost (Akce) = hodnota Akce kvalita bonus v nabídce nejsou modelové řady a zárubně v cenové skupině PRAKITK, zárubně OKZ a dřevěné prosklené stěny a skupina ZBOŽÍ 01.
Funkce slev Praktický příklad SAPELI BONUS 30% 2020 chce si objednat ELEGANT KOMFORT 10 + zárubeň Normal Komfort v tloušťce stěny 10-17 v CPL buk struktur v protipožární úpravě s klikou PREMIUM M1 Ceny a slevy využité v příkladu jsou pouze orientační a použité pouze pro příklad. Nelze je nárokovat. Ceny jsou bez DPH. 1 Dveře-Povrch - Bonus 30% Elegant Komfort 10 CPL Buk struk 1 813 Kč cena po odečtení bonusu 2 Dveře-Odolnost EI/EW30 Protipožární 1 500 Kč 3 Zárubeň-Povrch A - Bonus 30% Normal Oblé ostění CPL Buk struk 4 Zárubeň-Odolnost 5 Vložka FAB DN2018 30/35-NI 289 Kč 6 Kování-Kliky PREMIUM M1 \ KLIKA/KLIKA PZ 2 290 Kč 7 Dveře-celkem 3 313 Kč AKCE_7 -25% 2 484,75 Kč 8 Zárubeň-celkem 9 Ostatní-celkem Zboží 1 Zbozi1 0% 289,00 Kč 10 Ostatní-celkem Zboží 3 Zbozi3 -35% 1 488,50 Kč 11 BONUS Dveře 777 Kč + Zárubeň 777 Kč 1 554 Kč 1 554,00 Kč 12 Produkt celkem 10 759 Kč 8 301,00 Kč Cena celkem za nabídku 8.301 Kč Skonto: 0% Cena k fakturaci pro prodejce ze strany SAPELI 8.301 Kč
2121 Funkce slev SLEVA 15% sleva se poskytuje z ceníkové ceny dveří a zárubní (povrch 1 a povrch A) podmínkou je objednání v kompletu (min D+Z) na nabídce může být pouze jedna z nabízených výhod akce u položek v akci vyberte vlastnost (Akce) = hodnota Akce kvalita sleva v nabídce nejsou modelové řady a zárubně v cenové skupině PRAKITK, zárubně OKZ a dřevěné prosklené stěny.
Funkce slev Praktický příklad 1 SLEVA 15% 2222 chce si objednat ELEGANT KOMFORT 10 + zárubeň Normal Komfort v tloušťce stěny 10-17 v CPL buk struktur v protipožární úpravě s klikou PREMIUM M1 Ceny a slevy využité v příkladu jsou pouze orientační a použité pouze pro příklad. Nelze je nárokovat. Ceny jsou bez DPH. 1 Dveře-Povrch - Sleva 15% Elegant Komfort 10 CPL Buk struk 2 202 Kč cena po odečtení slevy 2 Dveře-Odolnost EI/EW30 Protipožární 1 500 Kč 3 Zárubeň-Povrch A - Sleva 15% Normal Oblé ostění CPL Buk struk 4 Zárubeň-Odolnost 5 Vložka FAB DN2018 30/35-NI 289 Kč 6 Kování-Kliky PREMIUM M1 \ KLIKA/KLIKA PZ 2 290 Kč 7 Dveře-celkem 3 702 Kč AKCE_7 -25% 2 776,50 Kč 8 Zárubeň-celkem 9 Ostatní-celkem Zboží 1 Zbozi1 0% 289,00 Kč 10 Ostatní-celkem Zboží 3 Zbozi3 -35% 1 488,50 Kč 11 Produkt celkem 9 983 Kč 7 330,50 Kč Cena celkem za nabídku 7.330,50 Kč Skonto: 0% Cena k fakturaci pro prodejce ze strany SAPELI 7.330,50 Kč
Funkce slev Praktický příklad 2 SLEVA 15% 2323 Dvoukřídlé celoskleněné posuvné dveře se zárubní se sklem SAPELUX do pouzdra. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Ceny jsou uvedeny bez pouzdra. Cena celkem za nabídku 17.562,50 Kč Skonto: 0% Cena k fakturaci pro prodejce ze strany SAPELI 17.562,50 Kč
2424 Jak objednávat SAPELI BONUS 30%
2525 Jak objednávat SLEVA 15%
Kontrolní otázky III.