SAPELI KAMPAŇ 2014 „KVALITA NENÍ JEN NA OKO“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Advertisements

Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Seznam hlavních partnerů Extra výhod k Partner Platnost od Platnost do Limit na telefonní číslo Výhoda Počet provozoven Lekárny Lloyds 3. 9.
Návod pro práci s internetovými stránkami společnosti Acros • Produkty Acros/Fisher je možno nalézt na internetových stránkách nebo na stránkách.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Propagace ve firmách Zlínského kraje – FINCLUB plus, a.s.
 Výroba kvalitních pneumatik  Kvalita a záruka to je BARUM.
SAPELI (SK) KAMPAŇ ZIMA 2014.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Prémiová automatická objednávka
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
PG group a.s. © dobré výchozí postavení na trhu v segmentu OKZ a dveří se speciálními vlastnostmi + individuální zákaznické řešení + větší prostor.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Věrnostní program.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
specialista na firemní květinový servis
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Změny Marketingového plánu Firmy „Dr. Nona” Od
Benefitní program Moje energie pro členy Odborového svazu zdravotnictví a sociální péče ČR.
Realizace rozvojových aktivit v obcích regionu České Švýcarsko 1. schůzka PS
FRENCYS Zima 2014/15.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Základy financí 8. hodina.
SKENEROVÉ BONUSY.
Nabídka partnerství na dětských veletrzích Mámy drží spolu!
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Spotřebitel a jeho práva
Maturita 2015.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Podzimní kampaň 2014 FLOTILOVÉ POJIŠTĚNÍ Praha- Pankrác
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Výrobek a jeho životní cyklus
PODZIMNÍ KAMPAŇ GENERALI POJIŠTĚNÍ MOTOROVÝCH VOZIDEL
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice,
Vybrané metody analýzy
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
Marketingový mix Produkt.
Věrnostní klub - ČEDOK.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Marketing finančních služeb 2.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Shrnutí poznatků ze semináře o půjčování audiovizuálních děl v knihovnách v České republice V Praze 23. března 2007 Aleš Danielis a Ondřej Materna Přílohou.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
Marketing v pojišťovnictví března 2007 E : :00 hod.
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
8. Marketing.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
LOGO KVALITY CTI září 2015 Jiří Tesák Známka – (KGC)
Zpracovali: Ing. Alena Zitová, Ing. Alena Nechutová (SOŠ Nové Město na Moravě) * Žákovský minipodnik 1.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Přihlášení.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

SAPELI KAMPAŇ 2014 „KVALITA NENÍ JEN NA OKO“ (SAPELI BONUS 30 % nebo sleva 15 %) SAPELI, a.s. © 2014

ZÁKLADNÍ INFORMACE

Základní informace platnost kampaně od 12. 5. – 30. 6. 2014 místo: Česká republika a Slovensko téma kampaně PROČ DVEŘE SAPELI? / KVALITA VÝROBKŮ SAPELI primární motivace = hodnota a kvalita značky podpořená argumenty (akceptování argumentů Proč SAPELI?) sekundární motivace = SAPELI BONUS 30% nebo sleva 15% akce je podmíněna přihlášením a spoluúčastí OP ve výši 7% SAPELI, a.s. © 2014

Základní informace o kampani Cíle kampaně přesunutí pozornosti na kvalitu produktu oživení poptávky napříč celým portfoliem (širší nabídka pro možnost výběru zákazníkem) atraktivní, jednoduchá a srozumitelná motivace pro zákazníka Hlavní poselství kampaně (co si má zákazník odnést) SAPELI NABÍZÍ VYSOCE KVALITNÍ PRODUKTY PROVĚŘENÉ ZÁKAZNÍKY I TESTY. PRODUKTOVÁ ŠÍŘE A NABÍZENÁ ŘEŠENÍ, TO JE TO, CO ODLIŠUJE SAPELI OD KONKURENCE. SAPELI NABÍZÍ KVALITU A MOŽNOSTI, ZA KTERÉ JE ZÁKAZNÍK OCHOTEN SI PŘIPLATIT. SAPELI, a.s. © 2014

1. 2. Obsah kampaně Primární HODNOTA A KVALITA ZNAČKY SAPELI, KONKURENČNÍ ODLIŠNOSTI (AKCEPTOVÁNÍ ARGUMENTŮ „PROČ SAPELI“) 2. sekundární SAPELI BONUS 30 % nebo jednorázová 15% sleva SAPELI, a.s. © 2014

Hlavní komunikační témata kampaně Primární motivace pro zákazníky Vysoký standard podložený důkazy Přestože dveře oslovují převážné svými estetickými parametry (design, dekor, doplňky, apod….), rozhodně by to neměla být jediná kritéria pro volbu. Tím spíš, pokud zákazník chce, aby dveře dobře sloužily a přinášely radost dlouhá léta. SAPELI má dostatek důkazů o tom, že nabízí kvalitní produkty a služby. Ať už se jedná o výrobek samotný, či další aspekty, které na první pohled vidět nejsou – poradenské služby, vlastní patenty, údržbu a další. Srovnávací testy mechanické odolnosti Kromě vysoké kvality použitých materiálů SAPELI garantuje i precizní řemeslné zpracování ve všech fázích výroby. Proto poskytuje důkazy o výjimečné odolnosti všech důležitých prvků. Podívejte se, jak dveře SAPELI obstály ve srovnávacích zátěžových testech vedle běžných dveří, s kterými se na trhu setkáváte. Tato přesvědčivá videa nabízí skutečně zajímavou podívanou. Více na www.sapeli.cz. SAPELI, a.s. © 2014

Další komunikační témata kampaně Rozšířená motivace pro zákazníky Atraktivní novinky pro rok 2014 SAPELI, jako přední výrobce dveří na českém trhu již více než 20 let úspěšně hájí svou pověst úspěšného inovátora. I pro letošní rok připravila hned několik novinek, které ještě více zpestří stávající bohatý sortiment. Možnost prodloužení záruky až na 5 let. Prodejem to nekončí. Pokud při nákupu zákazník splní předem dané podmínky a vyplní jednoduchý internetový dotazník, automaticky se mu prodlužuje záruka ze 2 na 5 let. Nový katalog 2014/2015 Chcete se dozvědět víc? Náš nový katalog pro vás bude zdrojem inspirace a možná také netušených možností. SAPELI, a.s. © 2014

Timing pro MOPS Termíny platnosti akční nabídky Termíny platnosti akce pro MOPS: od 12. 5 do 6. 7. 2014 Datum dostupnosti akce pro referentky SAPELI: od 12. 5 do 13. 7. 2014 SAPELI, a.s. © 2014

Vizuály SAPELI, a.s. © 2014

Kontrolní otázky I.

DETAILNÍ PŘEDSTAVENÍ SEKUNDÁRNÍ MOTIVACE

DVEŘE+ZÁRUBEŇ. Představení Sekundární motivace Zákazník může využít SAPELI BONUS 30 % NEBO SLEVU 15 % ze základní ceny dveří a zárubní. SAPELI BONUS a 15% slevu nelze mezi sebou kombinovat. Nabídka je podmíněna nákupem kompletu DVEŘE+ZÁRUBEŇ. SAPELI, a.s. © 2014

1. Představení Sekundární motivace SAPELI BONUS 30 % SAPELI BONUS je dárek v podobě atraktivní slevy na nákup elektroniky, dovolené, nářadí, hraček a jiného atraktivního zboží podle vlastního výběru. BONUS je ve výši 30 % ze základní ceny kompletu dveře+zárubeň. Akce se nevztahuje na modelové řady dveří a zárubní v cenové skupině PRAKTIK a zárubně OKZ. SAPELI BONUS může zákazník čerpat až do 31. 12. 2014. SAPELI, a.s. © 2014

Představení SAPELI BONUS – e-shop http://sapeli.cz.wbonus.cz SAPELI, a.s. © 2014

Představení SAPELI BONUS – postup pro zákazníka Pro SLOVENSKO bude optimalizováno na www.sapeli.sk SAPELI, a.s. © 2014

2. Představení Sekundární motivace SLEVA 15 % 15% sleva ze základní ceny dveří a zárubní je druhou alternativou, kterou může zákazník zvolit jako odměnu za svůj nákup. Akce se nevztahuje na modelové řady dveří a zárubní v cenové skupině PRAKTIK a zárubně OKZ. SAPELI, a.s. © 2014

Kontrolní otázky II.

Čerpání SAPELI BONUSu JAK POSTUPOVAT 1818 Podmínkou čerpání SAPELI BONUSu je uzavření kupní smlouvy, která je označená unikátním číslem. Kupní smlouva musí být uzavřena v termínu 12. 5. – 31. 7. 2014. Zákazník se poté musí registrovat elektronickým registračním formulářem na http://sapeli.cz.wbonus.cz/cs/ Po úspěšné registraci v bodu č. 3, a přihlášení zadá zákazník číslo kupní smlouvy a do 48 hod. mu bude načtena odpovídající výše bonusu. Jedná se o 30 % z ceníkové ceny objednaných dveří a zárubní bez DPH. Po uplynutí lhůty pro načtení může zákazník využít bonusové koruny v dílčích odběrech v odběrech v celkové výši bonusu odběrem přesahujícím výši bonusu s doplatkem Čerpání bonusu je možné do 31. 12. 2014.

Funkce slev (jak objednávat) 1919 Funkce slev (jak objednávat) SAPELI BONUS 30% sleva se poskytuje z ceníkové ceny dveří a zárubní (povrch 1 a povrch A) podmínkou je objednání v kompletu (min D+Z) na nabídce může být pouze jedna z nabízených výhod akce u položek v akci vyberte vlastnost (Akce) = hodnota Akce kvalita bonus v nabídce nejsou modelové řady a zárubně v cenové skupině PRAKITK, zárubně OKZ a dřevěné prosklené stěny a skupina ZBOŽÍ 01.

Funkce slev Praktický příklad SAPELI BONUS 30% 2020 chce si objednat ELEGANT KOMFORT 10 + zárubeň Normal Komfort v tloušťce stěny 10-17 v CPL buk struktur v protipožární úpravě s klikou PREMIUM M1 Ceny a slevy využité v příkladu jsou pouze orientační a použité pouze pro příklad. Nelze je nárokovat. Ceny jsou bez DPH. 1 Dveře-Povrch - Bonus 30% Elegant Komfort 10 CPL Buk struk 1 813 Kč   cena po odečtení bonusu 2 Dveře-Odolnost EI/EW30 Protipožární 1 500 Kč 3 Zárubeň-Povrch A - Bonus 30% Normal Oblé ostění CPL Buk struk 4 Zárubeň-Odolnost 5 Vložka FAB DN2018 30/35-NI 289 Kč 6 Kování-Kliky PREMIUM M1 \ KLIKA/KLIKA PZ 2 290 Kč 7 Dveře-celkem 3 313 Kč AKCE_7 -25% 2 484,75 Kč 8 Zárubeň-celkem 9 Ostatní-celkem Zboží 1 Zbozi1 0% 289,00 Kč 10 Ostatní-celkem Zboží 3 Zbozi3 -35% 1 488,50 Kč 11 BONUS Dveře 777 Kč + Zárubeň 777 Kč 1 554 Kč 1 554,00 Kč 12 Produkt celkem 10 759 Kč 8 301,00 Kč Cena celkem za nabídku 8.301 Kč Skonto: 0% Cena k fakturaci pro prodejce ze strany SAPELI 8.301 Kč

2121 Funkce slev SLEVA 15% sleva se poskytuje z ceníkové ceny dveří a zárubní (povrch 1 a povrch A) podmínkou je objednání v kompletu (min D+Z) na nabídce může být pouze jedna z nabízených výhod akce u položek v akci vyberte vlastnost (Akce) = hodnota Akce kvalita sleva v nabídce nejsou modelové řady a zárubně v cenové skupině PRAKITK, zárubně OKZ a dřevěné prosklené stěny.

Funkce slev Praktický příklad 1 SLEVA 15% 2222 chce si objednat ELEGANT KOMFORT 10 + zárubeň Normal Komfort v tloušťce stěny 10-17 v CPL buk struktur v protipožární úpravě s klikou PREMIUM M1 Ceny a slevy využité v příkladu jsou pouze orientační a použité pouze pro příklad. Nelze je nárokovat. Ceny jsou bez DPH. 1 Dveře-Povrch - Sleva 15% Elegant Komfort 10 CPL Buk struk 2 202 Kč   cena po odečtení slevy 2 Dveře-Odolnost EI/EW30 Protipožární 1 500 Kč 3 Zárubeň-Povrch A - Sleva 15% Normal Oblé ostění CPL Buk struk 4 Zárubeň-Odolnost 5 Vložka FAB DN2018 30/35-NI 289 Kč 6 Kování-Kliky PREMIUM M1 \ KLIKA/KLIKA PZ 2 290 Kč 7 Dveře-celkem 3 702 Kč AKCE_7 -25% 2 776,50 Kč 8 Zárubeň-celkem 9 Ostatní-celkem Zboží 1 Zbozi1 0% 289,00 Kč 10 Ostatní-celkem Zboží 3 Zbozi3 -35% 1 488,50 Kč 11 Produkt celkem 9 983 Kč 7 330,50 Kč Cena celkem za nabídku 7.330,50 Kč Skonto: 0% Cena k fakturaci pro prodejce ze strany SAPELI 7.330,50 Kč

Funkce slev Praktický příklad 2 SLEVA 15% 2323 Dvoukřídlé celoskleněné posuvné dveře se zárubní se sklem SAPELUX do pouzdra. Ceny jsou uvedeny bez DPH. Ceny jsou uvedeny bez pouzdra. Cena celkem za nabídku 17.562,50 Kč Skonto: 0% Cena k fakturaci pro prodejce ze strany SAPELI 17.562,50 Kč

2424 Jak objednávat SAPELI BONUS 30%

2525 Jak objednávat SLEVA 15%

Kontrolní otázky III.