1 Proč OI ? Informatický program zaměrený na základy matematiky a algoritmizace, programování a počítačových věd Malý program s osobním přístupem odborníků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Přijímací řízení.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Střední průmyslová škola, Karviná
Vliv konceptu zelených budov na provozní fázi výstavbového projektu Ing. Jiří Dobiáš LEED AP.
Ing. Antonín Bubák Projektování pohonových soustav s podporou programu DYNAST VÝZKUMNÉ CENTRUM PRO STROJÍRENSKOU VÝROBNÍ TECHNIKU A TECHNOLOGII České vysoké.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Přírodovědecká fakulta UJEP
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem - Aplikovaný výzkum prof. Jiřina Jílková Biomedicínský výzkum Ústí nad Labem, 23. května
Siemens PLM Software © Siemens Product Lifecycle Management Software Inc. All rights reserved Využití CAM Express pro řízení obráběcích strojů a.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
1 Extreme programming v praxi Martin Junek, product manager
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Prezentace školy.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Proč je důležité studovat Principy
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
KOMUNIKACE… BRÁNA K VÝZKUMU Identifikace studijních oborů pro zavedení programu WBL Karolina Šolcová Medicomp s.r.o.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
KOMUNIKAČNÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Technické kreslení.
UNIV2 Kraje Obchodní akademie, Kostelec nad Orlicí Federal-Mogul Friction Products a.s. Henri Ramczyk.
Přednost početních operací
Úvod Proč studovat informatiku?
VYBER SI, MÁME CO NABÍDNOUT Široká nabídka bakalářských a navazujících magisterských oborů zahrnující i obory s unikátním postavením na ekonomických.
1 Sociální a zdravotní centrum Letiny, s. r. o. Pohled zvenčí.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců

Střední škola informatiky a služeb LCA Dvůr Králové nad Labem.
stránka.
Otevrena informatika 1.stránka 1. ČVUT Fakulta elektrotechnická studijní program Otevřená informatika vysoká míra volitelnosti umožňující studentovi konfigurovat.
Katedra počítačů ČVUT FEL
Bakalářský obor STM-ECTS Manažerská informatika. Vidíte své budoucí uplatnění spíše v managementu a řízení, než v čistě inženýrské/technické pozici? Chcete.
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,
Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
Fakulta informatiky Masarykova univerzita Brno. Fakulta informatiky MU Brno Brno – univerzitní město Masarykova univerzita – druhá největší univerzita.
Fakulta informatiky MU Brno
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
ČVUT Fakulta elektrotechnická

Transkript prezentace:

1 Proč OI ? Informatický program zaměrený na základy matematiky a algoritmizace, programování a počítačových věd Malý program s osobním přístupem odborníků Program založen na tradici ČVUT v technickém vzdělávání, ve vědě a výzkumu a ve spolupráci s průmyslem. Kvalita vzdělání garantovaná osobnostmi

Příjmací zkoušky

A ŠETŘÍME VÁŠ ČAS

Proč TEDY na OI ? Spokojenost studentů: od založení OI je míra spokojenosti ~ 90% Poměr mezi učitelem a studentem: přibližně 1:2 Excelence v aplikovaném výzkumu: v informatice, SW, HW, umělé inteligenci, počítačovém vidění, kybernetické bezpečnosti,...

5 Zkušenosti z OI ??? 5

6 A4B99RPH: Řešení problémů a hry Kooperativni & Nekooperativní hry, Skriptování v Pythonu, Bludiště, Spam filtry, Umělá inteligence, Reversi

7 Solidní základy Matematika & Algoritmizace : Brain Fitness Centrum OI OI se snaží vyučovat inovativnímu způsobu myšlení (schopnost myslem vám zůstane až vše zapomenete) 7

8 Dívky na OI ?

9 Dívky na OI Kluci na OI ?

10 Studenti tvoří OI Ankety v předmětech OI Grill: opečte si svého pedagoga 10

11 OI Social Life

12 Obory? Innovation-oriented Bakalářské obory: 1. Základy počítačových věd 2. Hardwarové systémy 3. Softwarové systémy 12

13 Obory? Innovation-oriented Bakalářské obory: 1. Základy počítačových věd 2. Hardwarové systémy 3. Softwarové systémy Magisterské obory: 13

14 Obory? Innovation-oriented Magisterské obory: 14

15 Obory? Innovation-oriented Magisterské obory: 15

16 Obory? Innovation-oriented Magisterské obory: 16

17 Obory? Innovation-oriented Magisterské obory: 17

18 Obory? Innovation-oriented Magisterské obory: 18

19 Obory? Innovation-oriented Magistr v cizině: 19

20 Svoboda v OI

21 Svoboda v OI

22 Angličtina na OI Přednášející z prestižních zahraničních univerzit Předměty v angličtině Stáže v zahraničí Double degree 22

23 Praxe? Brigáda? Industriální kurzy Práce na výzkumných projektech Spolupráce s průmyslem, stáže 23

24 Po škole? Alternativní programátor: –umí perfektně řešit složité problémy ne jen psát programy Badatel, výzkumník: –chci být jako profesor Matas Startup founder: –jako Steve Jobs nebo Lary Page a Sergey Brin, Roman Staněk, Karel Janeček nebo Martin Rehák Expert v mezinárodních firmách ” –Google, Microsoft Research, CISCO, Oracle, Skype, IBM 24

25