A KATEGORIZACE MAKLÉŘŮ EVROPA REALITNÍ KANCELÁŘ SYSTÉM VZDĚLÁVÁNÍ A KATEGORIZACE MAKLÉŘŮ V SÍTI EVROPA REALITNÍ KANCELÁŘ
CERTIFIKOVANÝ MAKLÉŘ PROFESIONÁL CERTIFIKOVANÝ MAKLÉŘ SENIOR CERTIFIKOVANÝ REALITNÍ MAKLÉŘ REALITNÍ MAKLÉŘ REALITNÍ MAKLÉŘ - - NOVÁČEK
STRUKTURA VZDĚLÁVÁNÍ A KARIÉRNÍ POSTUP MAKLÉŘE DOSAŽENÍ STANOVENÝCH MĚSÍČNÍCH, PRŮMĚRNÝCH OBRATU NADSTANDARDNÍ SERVIS KLIENTŮM REFERENCE STABILNÍ PRODUKCE NÁBORY A PROHLÍDKY SE ZKUŠENÝM MAKLÉŘEM VLASTNÍ NÁBOR STANOVENÉHO POČTU ZAKÁZEK PRAXE PRAXE PRAXE PRAXE DVOUDENNÍ POKROČILÉ ŠKOLENÍ DVOUDENNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLENÍ SPECIALIZOVANÉ ŠKOLENÍ JEDNODENNÍ ÚVODNÍ ŠKOLENÍ SPLNĚNÍ VŠECH KRITÉRIÍ PRO UDĚLENÍ POZICE REALITNÍHO PROFESIONÁLA BUSINESS ACADEMY EVROPA BUSINESS ACADEMY EVROPA BUSINESS ACADEMY EVROPA BUSINESS ACADEMY EVROPA CERTIFIKOVANÝ REALITNÍ MAKLÉŘ CERTIFIKOVANÝ SENIOR MAKLÉŘ CERTIFIKOVANÝ SENIOR MAKLÉŘ NOVÁČEK REALITNÍ MAKLÉŘ
NOVÁČCI (začínám) - 1 hvězdička Pro úplné nováčky v realitách. Celodenní, úvodní školení sloužící k základní orientaci a k získání představy co realitní byznys obnáší, co se po makléřích vyžaduje a co budou od prvních dnů dělat. Obsah školení : - Úvodní seznámení se společností Evropa, etický kodex, filozofie dokonalého servisu - Charakteristika profesního vývoje makléře, specifikace jednotlivých fází kariéry - Priority a plán aktivit pro první fázi (3 měsíce) I. - Práce s kontakty, kvalita jednotlivých skupin kontaktů, databáze doporučitelů I. - Základní zdroje získávání zakázek I. - Studená volání (monitoring), argumentace po telefonu, cíl volání - Základy práva (list vlastnictví, typy vlastnictví, zprostředkovatelská smlouva) I. - Příprava a nábor zakázky včetně procvičování argumentace I. - Základní orientace a funkce v Evropáku I. - Závěrečný test Koho přihlašujeme? Nového kolegu co nejdříve po nástupu, aby získal základní orientaci a věděl co se od něho očekává
REALITNÍ MAKLÉŘ (nabírám zakázky, pracuji s kontakty) - 2 hvězdičky 2 celodenní, základní školení, optimálně týden po sobě. Navazuje na vstupní školení, látka se probírá více do hloubky se striktním zaměřením na praxi v terénu. Cílem je procvičit celou oblast náboru zakázek a práce s kontakty. Navazuje na úvodní školení. 1. den - Nastavení priorit, využití pracovního času, řízení aktivit, zpětná vazba II. - Práce s kontakty, kvalita jednotlivých skupin kontaktů, databáze doporučitelů II. - Kompletní přehled zdrojů zakázek II. - Stavební slovník (typy nabíraných nemovitostí, stavební materiály, slovník pojmů ve stavebnictví) - Příprava na nábor nemovitosti, stanovení tržní ceny, náborové desky, marketingový balíček II. - Kompletní proces náboru nemovitosti, vyjednávání ceny a exklusivity II. - Závěrečný test 2. den - Kompletní proces náboru nemovitosti, vyjednávání ceny a exklusivity II. (trénink, ukázky) - Realitní program Evropák – zalistování zakázek, kontaktů, exporty, poptávky II. - Profesionální prezentace zakázky na internetu, fotky, plánky, popisy, párování I. - Efektivní marketing zakázky, prodejní plán, reporting majiteli I. - Právo a daně v realitách II Koho přihlašujeme? Makléře, kteří potřebují nabrat dostatečný počet nabídek do databáze, případně starší makléře, kteří dostatek zakázek nemají a stagnují
CERTIFIKOVANÝ REALITNÍ MAKLÉŘ (mám zakázky,prodávám a zkvalitňuji) - 3 hvězdičky 2 celodenní , pokročilá školení. Makléř již má nabraný požadovaný počet zakázek. V tomto školení se učí jak se zakázkami pracovat, jak zkvalitňovat své portfolio zakázek, vytvářet profesionální prezentaci nabídek a jak realizovat dokonalý servis zákazníkům. 1.den - Efektivní marketing zakázky, harmonogram prodejního plán, reporting majiteli II. (ukázky, analýza zalistovaných zakázek ) - Zkvalitňování databáze nabídek, reálná prodejní cena, argumentace na snížení ceny - Eliminace neprodejných zakázek, strategie přístupu k majitelům, časový harmonogram zakázky - Zhotovení plánku půdorysu, praktická ukázka v RoomArranger - Osobní marketing makléře v lokalitě svého zájmu - Systém práce s doporučiteli a tipaři III. 2.den - Komunikace, námitky I. ( přehled nejčastějších námitek klientů a jak argumentujeme ) - Kompletní postup makléře po složení rezervace ( časový harmonogram, smlouvy, podklady ) - Poprodejní servis ( protokolární předání nemovitosti, daně, doprovodné služby, zpětná vazba ) - Evropák pro pokročilé – kompletní funkce III. - Právo a daně pro pokročilé makléře III. Koho přihlašujeme : makléře, kteří sice mají dostatek zakázek, ale neprodávají, případně nemají požadované % exklusivity. Ti, kteří potřebuji svou databázi nabídek zkvalitnit, zbavit se neprodejných ležáků a nabírat nemovitosti za prodejnou cenu.
CERTIFIKOVANÝ MAKLÉŘ SENIOR (stabilně prodávám, jsem realitním profesionálem ) - 4 hvězdičky V tomto období má makléř stabilní produkci, je samostatný a učí se pokročilým dovednostem, jako jsou developerské projekty, výkupy nemovitostí, péče o VIP klienty, prodej nadstandardních nemovitostí. Školení jsou vypisována jako samostatné bloky zakončené testem, případně případovou studií. Přidělení statutu seniora Zvládnutí testů a případových studií Dosažení stanovené průměrné produkce ( určuje majitel/ředitel makléře ) - Pozemky od A do Z, územní plánování, regulační plány, geodeti, stavební zákon - Developerské projekty, zpracování nabídky, kompletní marketingový plán - Exekuce, dražby, výkupy nemovitostí - VIP servis pro investory (nadstandardní 24hodinový servis), databáze investorů, luxusní nemovitosti - Psychologie makléře, pokročilé techniky vyjednávání, síla osobnosti, typologie zákazníka - PR (publik relation) – prezentace v médiích, získání dominantního postavení odborníka ve své lokalitě Koho přihlašujeme : makléře, kteří mají dlouhodobě stabilní produkci, jsou samostatní a mají se naučit dovednostem jako je spolupráce s developerem, výkupy nemovitostí, vyplácení exekucí, prodej exklusivních, drahých nemovitostí, špičkový servis pro VIP investory. Výši stabilní, dlouhodobé produkce určuje majitel/ředitel kanceláře.
CERTIFIKOVANÝ MAKLÉŘ PROFESIONÁL (mám nadstandardní produkci, garantuji kvalitu) - 5 hvězdiček Tato pozice nemá vypsána školení. 5 hvězdiček se přiděluje těm makléřům, kteří mají pravidelně nadstandardní produkci, jsou tahounem kanceláře, dlouhodobě dodržují nejvyšší standard kvality servisu. Nadstandardní produkce bude specifikována majitelem/ředitelem kanceláře ve spolupráci s oblastním manažerem. Výše se může lišit od lokality.