Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Nadace Jihočeské cyklostezky Aktivity Nadace Jihočeské cyklostezky Seminář: Rozvoj cykloturistiky v jižních Čechách, Třeboň,
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
14. září Jihočeská hospodářská komora (JHK) byla založena JHK je sdružení podnikatelů, které působí nezávisle na politických stranách,
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Výsledky z exkluzivního výzkumu pro MMR – 1. pololetí 2008 Příjezdový cestovní ruch ČR Září 2008 / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Zpráva o činnosti za rok 2011 Valná hromada MAS Šluknovsko Hotel Slavie, Horní Podluží
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Projekt Centrum podpory NRP je realizován za podpory Nadace
Česká centrála cestovního ruchu
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Zábavná matematika.
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Obecné informace Jihočeská centrála cestovního ruchu
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.

Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
ADVISORY Development a cestovní ruch panelová diskuse Real Estate Market 2005.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Souhrnné výsledky za duben 2005 – březen 2006 PŘÍJEZDOVÝ CESTOVNÍ RUCH Květen 2006 / Prezentace výsledků výzkumu / STEM/MARK, a.s. Ředitel: Jan Tuček /
Přednost početních operací
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Prezentace turistické oblasti
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
Regionální konference v MSK
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
HIT sezony Významný počin v cestovním ruchu Vyhlášení výsledků Vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, záštita generálního ředitele Czechtourism.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
turistická oblast v srdci Čech
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání spolupráce s touroperátory provoz Informačního systému cestovního ruchu realizace projektu „Jihočeské vítání léta“ vytvoření turistického produktu „Jihočeské pivní stezky“ prezentace na výstavách cest. ruchu dotazníkové šetření v letní sezóně 2004 organizace konference „Cestovní ruch a regionální rozvoj“

Strategie prezentace destinace jižní Čechy

Strategie prezentace - témata byla vybrána témata, která jsou pro jižní Čechy typická: cykloturistika gastronomie historické památky a turistické atraktivity lázně – wellness - zdraví pěší turistika rodinná dovolená zima prezentace bude realizována na úrovni propagačních materiálů, na výstavách a veletrzích, v rámci Informačního systému cestovního ruchu Jihočeského kraje

Zážitkové produkty cestovního ruchu cílem tvorby produktů je využití mimosezónního období a prodloužení délky pobytu turistů jsou plně kompatibilní se strategií prezentace jižních Čech produkty jsou koncipovány jako jednodenní až týdenní pobyty s programovým zaměřením zážitkový produkt cestovního ruchu = ucelený tématicky zaměřený balík služeb

Zážitkové produkty cestovního ruchu při realizaci produktů je počítáno se zapojením jihočeských měst, obcí i podnikatelů v oblasti cestovního ruchu JCCR realizuje produkt „Výlov jihočeského rybníka“ a „Jihočeské pivní stezky“ v roce 2005 bude započato s realizací produktu „Golfová dovolená“ JCCR vedle produktů, které sama vytváří, podporuje produkty již vzniklé či vznikající z aktivity obcí i podnikatelů

Dotazníkové šetření - sezóna 2004 proběhlo během letní sezóny ve vybraných jihočeských infocentrech cílem bylo získat informace o tom, odkud k nám turista přijíždí, co je motivem jeho pobytu v regionu, jak se o regionu dozvěděl apod. výstupy dotazníkového šetření jsou pro destinační management důležitým zdrojem informací, ze kterých pak vychází při tvorbě plánu činnosti na následující rok obdobné šetření je připravováno ve spolupráci s agenturou CzechTourism i na rok 2005 hodnotící zpráva je k dispozici na www.jiznicechy.cz

Dotazníkové šetření - sezóna 2004 Vybrané výsledky dotazníkového šetření se zúčastnilo 183 respondentů z České republiky a 303 respondentů ze zahraničí největší zastoupení měli návštěvníci z Německa (93), dále pak z Nizozemí (28), z Velké Británie, z USA a Austrálie (shodně 24) 91,52% českých turistů přijelo do jižních Čech individuálně, 8,48% pak přijelo s cestovní kanceláří, v případě zahraničních turistů přijelo individuálně 88,55 %, 11,45 % dotázaných navštívilo jižní Čechy s cestovní kanceláří český turista strávil v regionu průměrně 4,4 dne, průměrná délka pobytu dotázaných zahraničních turistů činila 6,92 dne

Dotazníkové šetření - sezóna 2004 Vybrané výsledky nejčastějším důvodem k návštěvě jižních Čech bylo trávení dovolené (ČR 64,61%, zahraničí 72,21%) k hlavním atraktivitám, kvůli kterým dotazovaní turisté do jižních Čech přijeli, patří příroda (ČR 22,96%, zahraničí 22,85%) a historické památky (ČR 22,18%, zahraničí 25,08%) důležitým zdrojem informací o regionu jsou především reference od přátel (ČR 40,91%, zahraničí 31,19%), významným způsobem je zastoupen i Internet (ČR 15,91%, zahraničí 23,01%).

Dotazníkové šetření - sezóna 2004 Vybrané výsledky nejrozsáhlejší blok otázek byl věnován hodnocení kvality a dostupnosti základních služeb cestovního ruchu jako jsou ubytování, stravování, parkování, turistické informace a nabídka kulturního a sportovního vyžití většina dotázaných byla s poskytovanými službami až na drobné výjimky (např. dlouhodobě známý problém s nedostatkem parkovacích míst) spokojena poslední otázka pak byla zaměřena na poptávku, respektive využívání předem připravených balíčků služeb během dovolené. V tomto případě většina respondentů (ČR 89,36%, zahraničí 91,97%) odpověděla, že hotové produkty v průběhu své dovolené nevyužívá, což je ovšem dle našeho názoru způsobeno především absencí nabídek tohoto druhu a to jak ze strany turistických informačních center tak i podnikatelských subjektů.

Hosté v hromadných ubytovacích zařízeních (srovnání 2000 – 2004) rok hosté z toho cizinci přenocování Ø doba pobytu 2000 1.005 968 323 339 4.384 955 1.134 503 5,4 2001 871 884 270 469 3.193 828 789 235 4,7 2002 731 788 227 602 2.478 925 552 022 4,4 2003 937 454 245 699 3.415 441 733 411 4,6 2004* 1.012 290 183 947 3.513 074 790 567 4,5

Činnost JCCR v roce 2005 koordinace aktivit s regionálními aktéry cestovního ruchu v Jihočeském kraji produkty cestovního ruchu propagace a poskytování informací spolupráce, komunikace projektová činnost

Činnost JCCR v roce 2005 koordinace aktivit s regionálními aktéry cestovního ruchu v Jihočeském kraji komunikace s kmenovými členy JCCR zapojení do činnosti euroregionů poradní skupina komunikace s informačními centry, podnikateli vzdělávání

Činnost JCCR v roce 2005 2. produkty cestovního ruchu golfová dovolená pivní stezky agroturistika vytvoření akreditačních pravidel

Činnost JCCR v roce 2005 informační systém cestovního ruchu 3. propagace a poskytování informací informační systém cestovního ruchu výstavy a veletrhy média (tiskové konference...)

Činnost JCCR v roce 2005 4. spolupráce, komunikace zahraniční partneři (Horní a Dolní Rakousko, Bavorsko) agentura CzechTourism incomingové cestovní kanceláře školy se zaměřením na cestovní ruch

Činnost JCCR v roce 2005 5. projektová činnost (vybrané projekty) odborná konference „Cestovní ruch a regionální rozvoj“ společná prezentace turistických aktivit na území jižních Čech a Horního Rakouska podpora rozvoje přeshraniční spolupráce v cestovním ruchu, podpora incomingu Jihočeské vítání léta 2005

Kontaktní adresa Jihočeská centrála cestovního ruchu Jírovcova 1, P.O.Box 80 370 21 České Budějovice Tel.: 386 358 727-8 Fax: 386 358 728 E-mail: info@jccr.cz Internet: www.jiznicechy.cz