Projekt mezifiremních on-line výběrových řízení PROe.biz Pozice on-line výběrových řízení v marketingu dodavatelských vztahů Místo: hotel Labe, Pardubice.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
Advertisements

Elektronizace ZŘ a e-aukce, dva elektronické systémy v organizaci Ing. Jan HAVLÍK Městský úřad Žďár nad Sázavou Ostrava listopad 2009.
Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
Upozornění Tato prezentace je poskytována bez záruky a to jak implicitně dané nebo předpokládané. Prezentovaná řešení jsou sestavena z různých produktů.
Spolehlivý finanční partner exportu
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Nabídka personálních služeb
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Systém ELEKTRONICKÉ AUKCE Lukáš Urbančík. Jaké cíle si klademe jako majitelé firem ? Snížit náklady Zvýšit tržby.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Michal Dvouletý obor Finance a daně
9. Strategické forum 8. – Spokojený a motivovaný tým jako základ výjimečného společenství Roman Vacho Generální ředitel Grandhotel.
Rozvoj e-learningové formy vzdělávání zaměstnanců ve správních úřadech
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
© TRIFID CONSULT a.s , Hotel Imperiál Ostrava TRIFID CONSULT a.s. Konference e-biz forum POZNATKY PORADCŮ Z PRAXE.
Informační systémy Tomáš Maděra.
„Zkušenosti s eProcurementem ve státní správě ČR“ Ing. Dalibor Wijas, MBA B2B Centrum a.s. Government electronic Marketplace Elektronické tržiště veřejné.
Elektronické aukce jako on-line výběrová řízení
Přínosy Knowledge managementu z pohledu manažera
GfK GroupINCOMA ConsultFórum českého stavebnictví April , Hotel President Fórum českého stavebnictví 2007.
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
Pohled zadavatele na energetický audit ve velkém průmyslovém podniku Ing. Petr Matuszek Brno
Řízení lidských zdrojů v mezinárodním prostředí Seminář pro studenty VŠE listopad 2003 Alena Olšarová, HR & Development Manager.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Jak předcházet finančním problémům Odbor: Finanční a strategické služby 2011.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Konference INMED a 11. listopad Pardubice CEJIZA, s.r.o. – CEntrální JIhomoravský ZAdavatel.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
81. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Business novýma očima Elektronické tržiště veřejné správy CenTrade Ing. Michal Rosenbaum konference ISSS
Sdružení automobilového průmyslu BRANO GROUP, a.s. FÓRUM HOSPODÁŘSKÝCH NOVIN, Brno AKTUÁLNÍ PROBLEMATIKA FIREM ČR – EURO Ing. Pavel Juříček,
ICT ve zdravotnictví – Malostranský palác 9:00 Zahájení a přivítání Ing. Roman Srp 9:05 Úvodní slovo RNDr. Jiří Schlanger – náměstek ministra.
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
© Ing. V. Šebek, CSc. Řízení projektů a podnikových procesů 1/7 6. Výběr procesů pro jejich zlepšení  Výběr procesů pro jejich zlepšení  ad hoc  procesní.
Euro Net. Projekt Euro Net OP PCS SK-CZ 2007 – 2013 je spolufinancován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj (ERDF)
Manažerské informační systémy Informační systémy Ing. Dagmar Řešetková
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Strategický management
Kam už naši studenti nebo absolventi pracovně zavítali.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Vratislav Paulík ředitel projektů
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Marketingové řízení pojišťoven.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Ing. Vítězslav Prokop – vedoucí praktik Střední škola strojírenská.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Opětovné použití IT techniky jako šance pro naši planetu Ing. Pavel Kruba.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
„Programová podpora vstupního hodnocení udržitelné spotřeby a výroby v ČR“ Zkušenosti z programu Ing. Josef Pikálek ENVIROS, s.r.o. Na Rovnosti
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
Zastoupení zadavatele – ano - ne Konference: Elektronizace veřejných zakázek Pořadatel QCM s.r.o. Hotel Barcelo, Praha, Ing. Miroslav Jeništa.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Finanční záležitosti Pardubického kraje
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Obhajoba bakalářské práce
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Katedra řízení podniku
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
VVI – nástroj ke zvýšení konkurenceschopnosti
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
ŘÍZENÍ OBCHODU Katedra managementu Ing. Patricia Jakešová
Pavel Burda Roman Vaníček
Presentation Title 1st September 2002
Transkript prezentace:

Projekt mezifiremních on-line výběrových řízení PROe.biz Pozice on-line výběrových řízení v marketingu dodavatelských vztahů Místo: hotel Labe, Pardubice Předkládá: Miloslav Kaplan, ředitel NAR marketing l e – p r o c u r e m e n t Datum:

l e – p r o c u r e m e n t Firmy a možnosti e-bizu PUT - PUT OUTPUT +10 % INPUT -10 %

l e – p r o c u r e m e n t Pohled českého zadavatele Vstup Ispat Nová huť Mgr. Pavel Jaša e-manager - výhody >>> výsledky

l e – p r o c u r e m e n t Pohled českého zadavatele Vstup Ispat Nová huť Mgr. Pavel Jaša e-manager - výsledky >> přístup managementu

l e – p r o c u r e m e n t Pohled českého zadavatele Vstup Ispat Nová huť Mgr. Pavel Jaša e-manager - přístup managementu <<< přístup managementu >>> zkušenosti, úspory nákladů

l e – p r o c u r e m e n t Pohled polského zadavatele Vstup ZP Krapkowice S.A. Lech Wieczorek člena představenstva a finanční ředitel - výsledky (úspory transakčních nákladů a času), zkušenosti s e-aukcí <<< zkušenosti, úspory nákladů >>> přínosy využívání

l e – p r o c u r e m e n t Pohled slovenského zadavatele Vstup Slovmag, a.s., Lubenik Ing. Ľubomír Ružiak vedúci odboru nákupu strategických surovin - přínosy využívání e-aukcí <<< zkušenosti, úspory nákladů

l e – p r o c u r e m e n t Kdo jsme NAR marketing je společnost specializovaná na implementaci marketingových procesů. V současnosti je největším českým realizátorem on-line výběrových řízení v prostředí B2B. / 450 e-aukcí v objemu přes 1,6 mld. Kč v ČR, SR a Polsku pro 100 firem / Vyvinuli jsme vlastní e-aukční sw PROe.biz. Je lokalizován do čtyř jazyků a umožňuje při mezinárodní e-aukci pracovat jednotlivým účastníkům v různých jazycích. Učíme nasazování e-aukcí, u partnerských firem realizujeme e-aukce formou outsourcingu, prodáváme Virtuální aukční síně a e-bizový sw. Budujeme síť partnerských firem pro rychlejší šíření systému PROe.biz.

l e – p r o c u r e m e n t On-line výběrová řízení (e-aukce) On-line výběrová řízení v prostředí B2B nákupů, označovaná jako e-aukce, jsou ve skutečnosti on-line jednáním o ceně a dalších dodavatelských podmínkách poptávaného kontraktu s několika potencionálními dodavateli. Přínosy E-aukce přinášejí mimořádnou transparentnost nákupních procesů, jsou účinným protikorupčním nástrojem. Navíc umožňují nákupy v objektivizovaných cenách, zkrácení transakčních časů a snížení transakčních nákladů. HIT efekt U prvních „nastavovacích“ e-aukcí se dosahuje významných cenových úspor v rozmezí 10 až 50 % při zachování kvality nakupovaného produktu a lepších dodavatelských podmínek.

l e – p r o c u r e m e n t Jak fungují e-aukce

l e – p r o c u r e m e n t Historie PROe.biz květen, nápad, analýzy a zahájení prací - v září první on-line výběrové řízení leden, vstup na trh, hledání formy, změna sw systému - duben, vznik specializované dceřiné společnosti SENTINET vznik značky PROe.biz - budování partnerské sítě PROe.biz Point - iniciace vzniku “E-fóra“ ve spolupráci s ČMS - zahájení prodeje VAH a sw licencí

l e – p r o c u r e m e n t Znalostní management PROe.biz - semináře “e-biz v nákupu“ na území Partner Pointů - třídenní školení „e-manažer“ - workshop NEWSCOM s praktickým výcvikem - možnost stáží klientů v centru PROe.biz - tréninkový sw systém pro zaučení nákupních manažerů a pro VŠ - budování partnerské sítě v Česku, Polsku a na Slovensku

l e – p r o c u r e m e n t Jak nejsnadněji naučit firmu žít e-businessem - delegovat zodpovědnost a centrálně koordinovat - příkazem stanovit měřitelné cíle v čase - vyhodnocovat, odměňovat, neustoupit - nezapomenout, že výhradně interní e-biz procesy “usínají“

l e – p r o c u r e m e n t Děkuji za pozornost. Provozovatel systému PROe.biz NAR marketing s.r.o. Čs. legií 1719/5, CZ Moravská Ostrava tel.: fax: