Projekt mezifiremních on-line výběrových řízení PROe.biz Pozice on-line výběrových řízení v marketingu dodavatelských vztahů Místo: hotel Labe, Pardubice Předkládá: Miloslav Kaplan, ředitel NAR marketing l e – p r o c u r e m e n t Datum:
l e – p r o c u r e m e n t Firmy a možnosti e-bizu PUT - PUT OUTPUT +10 % INPUT -10 %
l e – p r o c u r e m e n t Pohled českého zadavatele Vstup Ispat Nová huť Mgr. Pavel Jaša e-manager - výhody >>> výsledky
l e – p r o c u r e m e n t Pohled českého zadavatele Vstup Ispat Nová huť Mgr. Pavel Jaša e-manager - výsledky >> přístup managementu
l e – p r o c u r e m e n t Pohled českého zadavatele Vstup Ispat Nová huť Mgr. Pavel Jaša e-manager - přístup managementu <<< přístup managementu >>> zkušenosti, úspory nákladů
l e – p r o c u r e m e n t Pohled polského zadavatele Vstup ZP Krapkowice S.A. Lech Wieczorek člena představenstva a finanční ředitel - výsledky (úspory transakčních nákladů a času), zkušenosti s e-aukcí <<< zkušenosti, úspory nákladů >>> přínosy využívání
l e – p r o c u r e m e n t Pohled slovenského zadavatele Vstup Slovmag, a.s., Lubenik Ing. Ľubomír Ružiak vedúci odboru nákupu strategických surovin - přínosy využívání e-aukcí <<< zkušenosti, úspory nákladů
l e – p r o c u r e m e n t Kdo jsme NAR marketing je společnost specializovaná na implementaci marketingových procesů. V současnosti je největším českým realizátorem on-line výběrových řízení v prostředí B2B. / 450 e-aukcí v objemu přes 1,6 mld. Kč v ČR, SR a Polsku pro 100 firem / Vyvinuli jsme vlastní e-aukční sw PROe.biz. Je lokalizován do čtyř jazyků a umožňuje při mezinárodní e-aukci pracovat jednotlivým účastníkům v různých jazycích. Učíme nasazování e-aukcí, u partnerských firem realizujeme e-aukce formou outsourcingu, prodáváme Virtuální aukční síně a e-bizový sw. Budujeme síť partnerských firem pro rychlejší šíření systému PROe.biz.
l e – p r o c u r e m e n t On-line výběrová řízení (e-aukce) On-line výběrová řízení v prostředí B2B nákupů, označovaná jako e-aukce, jsou ve skutečnosti on-line jednáním o ceně a dalších dodavatelských podmínkách poptávaného kontraktu s několika potencionálními dodavateli. Přínosy E-aukce přinášejí mimořádnou transparentnost nákupních procesů, jsou účinným protikorupčním nástrojem. Navíc umožňují nákupy v objektivizovaných cenách, zkrácení transakčních časů a snížení transakčních nákladů. HIT efekt U prvních „nastavovacích“ e-aukcí se dosahuje významných cenových úspor v rozmezí 10 až 50 % při zachování kvality nakupovaného produktu a lepších dodavatelských podmínek.
l e – p r o c u r e m e n t Jak fungují e-aukce
l e – p r o c u r e m e n t Historie PROe.biz květen, nápad, analýzy a zahájení prací - v září první on-line výběrové řízení leden, vstup na trh, hledání formy, změna sw systému - duben, vznik specializované dceřiné společnosti SENTINET vznik značky PROe.biz - budování partnerské sítě PROe.biz Point - iniciace vzniku “E-fóra“ ve spolupráci s ČMS - zahájení prodeje VAH a sw licencí
l e – p r o c u r e m e n t Znalostní management PROe.biz - semináře “e-biz v nákupu“ na území Partner Pointů - třídenní školení „e-manažer“ - workshop NEWSCOM s praktickým výcvikem - možnost stáží klientů v centru PROe.biz - tréninkový sw systém pro zaučení nákupních manažerů a pro VŠ - budování partnerské sítě v Česku, Polsku a na Slovensku
l e – p r o c u r e m e n t Jak nejsnadněji naučit firmu žít e-businessem - delegovat zodpovědnost a centrálně koordinovat - příkazem stanovit měřitelné cíle v čase - vyhodnocovat, odměňovat, neustoupit - nezapomenout, že výhradně interní e-biz procesy “usínají“
l e – p r o c u r e m e n t Děkuji za pozornost. Provozovatel systému PROe.biz NAR marketing s.r.o. Čs. legií 1719/5, CZ Moravská Ostrava tel.: fax: