LCNA VOŠ a SOŠ Gustava Habrmana

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Inovace výuky CAD na naší škole
Zlepšování podmínek pro výuku technických oborů na Střední škole informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97 Název projektu:
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Počítačové kurzy v rámci projektu TyfloEmployAbility Mgr. Radek Pavlíček, TyfloCentrum Brno, o. p. s.
Popis školících a informačních aktivit CERMATu
Tvorba a realizace programu výuky moderních komunikačních technologií na SŠ informatiky a spojů Brno Projekt ESF Realizační tým: odborní učitelé SŠ informatiky.
Regionální a lokální síťová akademie Cisco při Univerzitě Pardubice (co bylo, je a bude…) František Machalík Katedra informatiky v dopravě.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Vypracoval: Jiří Hlaváček
Prezentace bakalářského oboru
Informace o škole  Zaměření školy na Informační technologie, Elektrotechniku, Automatizační techniku a Strojírenství, studijní a učební obory.  Počet.
Módy bezdrátového připojení
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Začlenění a úloha UNIV 2 ve struktuře regionální odborné školy technického zaměření Ing. Vladimír KEBERT, CSc Ředitel SOŠ a SOU Hořovice.
Střední průmyslová škola, Karviná
Cisco Networking Academy
Lego Mindstorms Martin Flusser.
Kurz CCNA Security, první zkušenosti s výukou
Střední průmyslová škola, Trutnov, Školní 101 | spstrutnov
Název projektu: „Rozvoj vzdělávání síťových specialistů“ Doba realizace: leden 2007 – červen 2008 Finanční dotace: ,- Kč.
1 Proč OI ? Informatický program zaměrený na základy matematiky a algoritmizace, programování a počítačových věd Malý program s osobním přístupem odborníků.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Střední škola informatiky, poštovnictví a finančnictví Brno – P8
Technické prostředky informačních systémů 4. Týden – Sběrnice.
Vzdělávání dospělých - kategorie 50+. UNIV2 kurs 50+ Historie Založena roku 1994 Do výuky v České republice zavedla nové obory: ― Výpočetní techniku ―
Obor informační technologie
Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola Jičín Ing. Vladimír Vik1.
VLAN Projektování distribuovaných systémů Lekce 2 Ing. Jiří ledvina, CSc.
Seminář 8 VLAN routing Srovnání směrování tradičního a VLAN routingu
CCNA 2 3. Network Upgrade. CCNA2: 3. Network upgrade 1. krok: Analýza současného stavu  počet uživatelů  vybavení  předpokládaný růst sítě  internetové.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_051 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
ČESKÉ DRÁHY A E-LEARNING Vladimír Sosna. Osnova Cesta k e-learningu Cesta k e-learningu Osobité prvky systému ÚPV Osobité prvky systému ÚPV Současnost.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Hardware – operační paměť Autor:
Studium k výkonu specializovaných činností: Koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Hardware – základní deska Autor:
Identifikátor materiálu: III/2-10/14 Test Internet Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Síťové akademie na MENDELU v Brně
© 2006 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco PublicITE I Chapter 6 1 Inter-VLAN Routing LAN Switching and Wireless – Chapter 6.
Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Písek, Karla Čapka 402 Střední průmyslová škola Vyšší odborná škola Bankovní institut vysoká škola, a.s.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Miloslav Penc IT Essentials: PC Hardware and Software.
ZISS Pezinok Informatika v Jihlavě (ČR) Vladimír Křivánek Odbor informatiky
Realizované projekty ESF Další vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů Nové přístupy k využití ICT ve výuce přírodovědných předmětů na ZŠ Nové přístupy.
Operační systém Android
Prezentace pro projektovou výuku na DIDI2
1 © 2004, Cisco Systems, Inc. All rights reserved. CCNA 2 v3.1 Module 3 Configuring a Router.
Gymnázium, SOŠ a VOŠ Ledeč nad Sázavou I NFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ TECHNOLOGIE Ing. Jan Roubíček.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_168_IT 9 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Kurz IT Essentials na DFJP UPCE Ivan Panuška. IT Essentials: PC Hardware and Software Version 4.0  kurz nabízí úvod do odvětví IT  seznámení interaktivní.
Střední škola informatiky a služeb LCA Dvůr Králové nad Labem.
CLIENT- TO- SERVER server = řídící počítač klienti = počítače zapojené do sítě PEER- TO- PEER všechny počítače jsou rovnocenné.
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_170_IT9 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
ICT – Informační a komunikační technologie Ing. Libor Měsíček, Ph.D. CN460
PREZENTUJÍCÍ Zásady Zastupitelstva kraje Vysočina na podporu systémové výstavby a financování datových úložišť veřejné správy na území kraje Vysočina Petr.
Modernizace počítačové učebny se zaměřením na geoinformační technologie projekt F ondu rozvoje vysokých škol Řešitel: Ing. Jitka Prchalová Spoluřešitelé:
Ing. Jan Lang LCNA a RCNA při Střední škole aplikované kybernetiky v Hradci Králové.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV ERDF výzva pro vysoké školy Ing. Martin Hajnala Praha, duben 2016.
Smíchovská střední průmyslová škola Preslova 25 Praha 5 - Smíchov Představíme Vám ve zkratce naši školu…
Prezentace technologie MLA Od konfigurace počítače přes funkci až k aplikaci.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Management univerzitní sítě dnes a zítra
Operační Systém Operační systém je v informatice základní programové vybavení počítače (tj. software), které je zavedeno do paměti počítače při jeho.
Firmware počítače a jeho význam Tematická oblast: Úvod do předmětu
Cisco Networking Academy
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
Transkript prezentace:

LCNA VOŠ a SOŠ Gustava Habrmana Česká Třebová Zdeněk Žaba

Osoby a obsazení … Ing. Milan Kment Ing. Zdeněk Žaba Mgr. Petr Slívko Main Contact, Lektor CCNA Ing. Zdeněk Žaba Curriculum Lead, Lektor CCNA, CCNAS, ITE Mgr. Petr Slívko Lektor CCNA, CCNAS Ing. Jaroslav Horák Lektor ITE

Historie a současnost, vybavení LCNA založena roku 2001 Nově zřízena specializovaná učebna dvojité síťové rozvody (síť školy + LAB), 14 míst Zakoupeno základní vybavení (CCNA 2.1.4) 5x router řady 2500 (aktuálně IOS 12.3.26 IP PLUS) doplněna RAM a FLASH na maxima (16MB) s omezeními stále použitelně (1 a 2 semestr) nepodporuje SSH, intervlan routing, omezeně IPv6, … 2x switch řady 1900 IOS neexistuje (podporován je pouze CATOS) nepoužitelné

Historie a současnost, vybavení S příchodem CCNA 3 vybavení doplněno 1x router řady 1760 (IOS 12.4.25d IP BASE) není možno použít lepší feature set upgrade RAM/FLASH 1x switch řady 2950 (IOS 12.1.22EA13 LAN BASE) bez upgrade HW bez problémů použitelný, podpora RSTP, MST 4x router řady 800 (ISDN, IOS 12.2.??) vzhledem k ukončení podpory ISDN moc nepoužitelný (semestr 1 – základní konfigurace routeru, 1xE)

Historie a současnost, vybavení V rámci projektu z ESF doplněno vybavení 6x router 2801 (IOS 12.4.24 T4 ADV IP) doplněno 256 MB RAM (Transcend TS256MCS2801) zkoušen i IOS 15.1.2T1 ADV IP – nesoulad s látkou plná podpora CCNA Discovery i Expolration plná podpora CCNA Security 3x switch řady 2960 (IOS 12.2.53SE1 LAN BASE) bez upgrade HW plná podpora CCNA Discovery i Exploration

Z dalšího vybavení … Certifikační tester Scanium 850 (CAT 5) Fluke Cable IQ + indukční sonda Fluke NETTOOL 3x Linksys AP + 2x karty 2x Cisco Aironet AP+ 2x Bridge+12x karty pozůstatek wireless bundlu Cisco PIX 501 a PIX 505E 2x Cisco router 4500 (6xE / 2xE,2xS) Sady OPTEL pro práci s optikou (Mikrokom) Náměry optických tras reflektometrem Klasické testery, kleště, narážeče, stripery, …

Integrace do výuky V aktuálních oborech není prostor to integrovat přímo do výuky Sítě se většinou vyučují, ale v mnohem menší dotaci nebo jinak zaměřené Elektrotechnika, Informatika v ekonomice Aktuálně formou nepovinných kroužků (pol. 2. ročníku) financováno komerčními kurzy CCNA1 15 studentů CCNA3 10 studentů CCNAS 4 studenti CCNA4 (komerční) 4 studenti Celkem prošlo kurzy cca 300 studetů (cca 20 komerčních)

Integrace do výuky Od školního roku 2010/2011 obor: Informační technologie dle ŠVP: 1 ročník – Hardwarová zařízení -> ITE 3,4 ročník – Počítačové sítě -> CCNA Exploration hodinová dotace vždy 2 (teorie) + 3 (cvičení) Aktuálně pouze 1. ročník – ITE se ale nevyučuje zbytečné podrobnosti v principu zastaralé informace (procesory) organizační problémy v případě soutěže žáků v rámci ITE znovu na zvážení Předpoklad je, že v rámci počítačových sítí bude se zájemci řešeno i CCNA Security I vzhledem k dalším oborům zůstane zachována forma nepovinných kroužků

Materiály pro výuku Teorie Laby Oficiální kurikula Materiály VOŠ a SPŠE Plzeň Doplňkově vlastní materiály (úseky) Laby Převážně vlastní úlohy (reálná zařízení) Packet tracer 5.3 úlohy z kurikula (heslo pro Exploration PT_user!) skill integration challenge, troubleshooting mnohdy moc step by step –nenutí je přemýšlet vlastní úlohy řešení nějakého problému

NAG Kategorie HS3 Kategorie IND (PT) účastníme se od roku 2006 (tj. od počátku) 2x4. místo, 1x 3. místo Kategorie IND (PT) účastnilo se několik studentů (cca 4) – 3. ročník znalosti na úrovni 1. a 2. semestru v konkurenci (dle očekávání) žádné zásadní úspěchy

Problémy Největším problémem je SDM Jaká verze Javy1.6 je kompatibilní se SDM? V oficiální dokumentaci uvedeno 1.6.0.03 ??? Nekonečný příběh aktualizací a zkoušení Je to částečný problém u CCNA4 Je to zásadní problém u CCNAS

Děkuji za pozornost …..