Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/ Název projektu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozcvička Urči typ funkce:
Advertisements

Vzájemná poloha kružnice a přímky
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Konstrukce lichoběžníku 1
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
Konstrukce trojúhelníku
Části kruhu Matematika 8 – I.díl
Rozcvička Urči typ funkce: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32 Číslo.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Obvod a obsah rovinného obrazce III.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Úvod do marketingu Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 32 Číslo.
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Komunikační proces Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Marketingová komunikace
Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Exponenciální rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Vzájemná poloha dvou kružnic
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Dělení lomených výrazů
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Komunikační (propagační)
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Marketingová komunikace
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
HODINY − pexeso Pexeso je navržené tak, aby si každý dle potřeby vytiskl ty snímky, které je třeba procvičit. Ať už celé hodiny, minuty nebo ve tvarech.
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Najdi dva stejné obrázky
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Pořadí obrázků – drak Postup práce:
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
Převody jednotek času – 2. část
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Transkript prezentace:

Název SŠ: SŠŽ Sokolov Číslo projektu: CZ.107/1.500/34.340526 Název projektu: Moderní škola Předmět: Obchodní provoz Tematický okruh: Marketing Téma: Marketingová komunikace Ročník: 3. Jméno autora: Mgr. Dagmar Vaďurová Datum tvorby: Listopad 2013 Anotace: Žáci umí popsat model marketingová komunikace

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Marketing Komunikace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dagmar Vaďurová. Dostupné z Metodického portálu www.rvp. cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Marketingová komunikace Podstatou komunikace je přenos sdělení mezi zdrojem a příjemcem. Jaká bude komunikace záleží na zdroji, příjemci, přenosu informace a formě sdělení. Sdělení může na příjemce působit: Racionálně - představuje úsporu nákladů Morálně - ekologicky šetrný výrobek Emotivně – příspěvek na nemocné Účinnost sdělení záleží na způsobu a na formě komunikace.

Komunikační model AIDA Každý spotřebitel než si koupí výrobek prochází před koupí čtyřmi fázemi vztahu k výrobku. Nejdříve si musí uvědomit samotnou existenci výrobku. Poté přichází zájem o výrobek. Přání mít výrobek souvisí s potřebnými informacemi o výrobku – proč si jej koupit. Koupuě výrobku – dosažení cíle.

1. Fáze – upoutání pozornosti Awareness Komunikační model 1. Fáze – upoutání pozornosti Awareness 2. Fáze – vzbuzení zájmu Interest 3. Fáze – vyvolání přání Desire 4. Fáze – dosažení akce Action

Schéma komunikačního modelu zdroj sdělení zakódování přenos dekódování příjemce zpětná vazba

Zdroj – v komunikaci je jednotlivec, firma, organizace. Sdělení – je určitá informace určená příjemci, může mít podobu reklamy, propagačního letáků. Zakódování – převod sdělení do podoby srozumitelné příjemci – logo, symbol, obrázek apod.. Přenos – přesun sdělení k příjemci – televize, tisk, rozhlas, internet. Dekódování – informace převedena do srozumitelné podoby pro příjemce. Příjemce – ten kdo přijímá sdělení. Zpětná vazba – je reakce příjemce na sdělení (odeslání soutěžního kuponu. Informační šumy – narušují komunikační proces (hluk z ulice, nepozornost, roztržitost apod..

Zdroje KOTLER, P. Moderní marketing, 4. evropské vyd. Grada. 2007. ISBN 978-80-247-1545-2 SEIFERTOVÁ, Věra. Základy marketingu, Praha. ČVUT. 1999. ISBN 80-01-01995-0