Profesionální sebeprezentace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TERÉNNÍ PROGRAM BABYLON
Advertisements

Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
Vymezení a pojetí sociální práce
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Psychosociální aspekty pandemie chřipky Psychosociální aspekty pandemie chřipky dopady a možnosti pomoci občanům a zasahujícím profesionálům Michal Zelenka.
Česká legislativa sociálních služeb – hodnoty a etická dilemata
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Pravidla publicity projektu
Programová konference ČSSD Michal Hašek Předseda Asociace krajů ČR a hejtman Jihomoravského kraje , Hradec Králové Silné, samostatné a spravedlivé.
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
TEORETICKÉ OTÁZKY BEZPEČNOSTI
Didaktické prostředky
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Běžné chyby při řízení procesů PPP Maarten Groothuis.
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Luděk Novák dubna 2006 Proč a jak řídit informační rizika ve veřejné správě.
1 Institucionalizace výzkumů veřejného mínění. 2 USA – 30. léta minulého století USA – 30. léta minulého století Evropa – po 2. světové válce Evropa –
Krizová komunikace a princip kontinuity Přednáška od 12:15 do 13: PaedDr.Emil Hanousek,CSc., :: Ing. Martin Švehla.
Společenská odpovědnost organizací
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka OPŽP – výroční konference Akcelerační.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
Bc. Jan Milota, IQ Roma Servis Moravská zemská knihovna
První pomoc Přivolání pomoci z okolí
Mezinárodní vědecká konference Transakční náklady českých ekonomických subjektů v insolvenčním řízení, možnosti jejich snižování a zlepšení statistiky.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Komunikace s rodiči.
Nákupní chování spotřebitele
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
MARKETINGOVÝ MIX.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako doplňující výukový materiál pro žáky 2. ročníku oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Regionalistika 2 Strategické řízení a jeho využití ve veřejné správě v ČR.
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
VYHODNOCOVÁNÍ KVALITATIVNÍCH ŠETŘENÍ
Základy sociální psychologie
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Česká společnost a její vztah k zajišťování bezpečnosti a ozbrojeným silám PhDr. Libor Frank, Ph.D. Vedoucí Oddělení bezpečnostních studií a analýz Centrum.
Tržní prostředí.
Společenská odpovědnost firem Ing. Silvia Aguilar Bobadilla VŠE-Kostelecké horky
Profesní etické kodexy
Profesní etické kodexy
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
1 Teva Pharmaceuticals CR, s.r.o. Vítězslav Burda,
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Nová pravidla bezpečnosti na fotbalových stadionech Ivan Langer ministr vnitra Praha
Komunitní a akční plánování v praxi Co je to zapojování veřejnosti.
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Integrated and Planned Enforcement of Environmental Law Phare Twinning Project CZ03/IB/EN/01 Geneticky Modifikované Organismy André van Loon VROM-Inspektorát.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
ZOBRAZIT TENTO SNÍMEK:
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Šikanován/Obtěžován vedoucím
Týmová spolupráce při vedení zájmových činností
Didaktické prostředky
Krizová komunikace a princip kontinuity
„Jsme rovnocenní partneři“
Koučink dětí a mladistvých
Etický kodex zaměstnance veřejné správy
Úspěchy českého předsednictví v oblasti zdravotnictví
Sociální šetření versus etický kodex sociálního pracovníka
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Případová konference v práci s rodinami a ohroženými dětmi
Výstupy pracovních skupin
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Transkript prezentace:

Profesionální sebeprezentace Krizová komunikace Profesionální sebeprezentace © 2008 Václav Blahovec, Monika Franková, Petr Lacina, Lucia Truksová

Obsah Krize Krizová komunikace Případová studie Shrnutí

Co je krize? vážný incident, který ohrožuje zdraví a bezpečí lidí, životní prostředí nebo dobré jméno výrobku či společnosti

Typy krizí externí interní předvídatelné nepředvídatelné

Co je krizová komunikace? výměna informací mezi odpovědnými autoritami, organizacemi, médii, jednotlivci a skupinami před, během a po mimořádné události (Glik, Deborah, 2007) pokračování standardní komunikace v nestandardní situaci

Oblasti uplatnění KK Ministerstvo vnitra Policie Politické prostředí Firma, organizace (mezinárodní, neziskové…)

BurgerMax Řetězec fastfoodových restaurací v USA Případová studie BurgerMax Řetězec fastfoodových restaurací v USA

7 dimenzí krizové komunikace Provozní rozhodnutí Oběti Důvěra / důvěryhodnost Dimenze chování Profesní očekávání Etika Ponaučení

1. Provozní rozhodnutí znovuzískání důvěry zmírnění úzkosti obnovení důvěry ve značku obnovení důvěry firmu

7 kroků provozního rozhodování Upřímnost Stručné vysvětlení Prohlášení o nápravě Kajícnost Konzultace s oběťmi, oponenty Veřejný závazek Odškodnění

2. Oběti předvídatelné změny v chování obětí 3 fáze chování obětí rozpoznání dopadu hledání odškodnění silně zkreslené vzpomínky

3. Důvěra a důvěryhodnost Chování, které ilustruje důvěryhodnost: Připravte se mluvit otevřeně Odkryjte to, co by veřejnost měla vědět, i když se neptala Vysvětlete problémy a změny rychle Odpovězte na všechny otázky, i na ty, na které se oběti neptaly Spolupracujte s médii, přiznejte vyšší prioritu obětem a zaměstnancům Respektujte a snažte se pracovat s oběťmi a oponenty

4. Dimenze chování nevhodné chování stěžuje zachování důvěryhodnosti dobrý krizový plán předvídá a eliminuje negativní vzorce chování např. arogance, přesouvání viny, nenesení odpovědnosti,...

5. Profesionální očekávání Kodex profesních norem (Public Relations Society of America) BurgerMax Priority Přístup Výsledky

6. Etika morální rozměr předpoklady firmy x veřejnosti etika v praxi

7. Poučení nápravné akce akceschopnost veřejné prohlášení

Základní metody, jak reagovat v krizi

Základní pravidla krizové komunikace poskytovat omezené množství jasně formulovaných informací jednotlivá sdělení udržet krátká sdělení opakovat využít vizuální podpory k vyvážení jedné negativní informace je třeba využít tři pozitivní vyhnout se záporům kontrolovat svou neverbální komunikaci

Zdroje Leško, L. Náhled do sociální komunikace. Tribun EU s.r.o., 2008 www.pmfhk.cz/Prednasky/Konference%2008 /Krizová.pdf http://www.e911.com/monos/A001.html http://www.adhotline.cz/base/free1/044krize _free.php http://www.bisonrose.cz/slovnik-krizova- komunikace-21.htm www.topvision.cz

Děkujeme za pozornost