JAK ČESKO MLUVILO O VZDĚLÁVÁNÍ?. CO JSME OD KAMPANĚ CHTĚLI? 1/ Definovat cíle vzdělávání. 2/ Nalézt způsob, jak zajistit kontinuitu vzdělávací politiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
GYMNÁZIA V JEDNOM KOLE KONFERENCE AŘG ČR– STARÉ SPLAVY, 26. – 28. BŘEZNA 2012.
Advertisements

Role vzdělávání v soudobé společnosti na příkladu České republiky
Příprava Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020 Petr Černikovský Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR Zahajovací konference k přípravě.
Shrnutí závěrů veřejné debaty ke Strategii vzdělávací politiky ČR do roku 2020 Petr Černikovský Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Konference.
Jak zlepšit vzdělávání v třídách 14. června 2013 Konference „Kvalitní výuka pro každé dítě v každé škole.
SCIENTIX - online komunita pro vzdělávání v oblasti STEM The work presented in this document is supported by the European Commission’s FP7 programme –
Vzdělávání dospělých: základní principy. PhDr. Zuzana Sládková ÚISK, FF UK.
PROJEKT - soubor aktivit, jejichž realizací v určeném časovém rámci dosáhneme stanoveného cíle; dojde ke změně z výchozího stavu do plánovaného stavu.
Veřejná diskuse o standardu kvality profese učitele Váš hlas je důležitý, Váš hlas má vliv. Mgr. Vladimír Srb, MŠMT manažer pracovní skupiny.
MEZINÁRODNÍ SROVNÁVACÍ STUDIE Produkt RP Podpora Romů v Praze.
Rámec kvalifikací VŠ vzdělávání Tomáš Fliegl, Odbor VŠ, MŠMT
PRAHA PRO AFRIKU Projekt podpory rozvoje města a venkova v Etiopii.
Kvalifikovanost učitelů z pohledu politických stran a zřizovatelů.
Centrum školského managementu Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze Ředitel v zajetí… PhDr. Václav TROJAN, Ph.D. vedoucí katedry
OPEN LEARNING Moderní výuka odborných cizích jazyků 89% žáků cítí potřebu umět cizí jazyk pro svou budoucí práci, NIDV, červen 2012 Brno, 4. červen 2014,
Kampaň „Česko mluví o vzdělávání“ aneb o co nám jde Silvie Pýchová, EDUin , Olomouc.
Potřebujeme Národní program vzdělávání? Petr Novotný KULATÝ STŮL KE VZDĚLÁVACÍ POLITICE
Výstupy z Úvodního semináře
Hodnocení UJEP AK ČR Závěry a doporučení. Personální zajištění posilovat kvalifikační strukturu pracovišť - vytvořit realistické a kontrolovatelné plány.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
 obsah vyučování nebo vzdělávání  Tento obsah potom můžeme rozdělit do tří základních skupin:  vědomosti,  dovednosti,  hodnotová orientace žáka.
Společná budoucnost Evropy a jejich měst Městská dimenze jako jedna z priorit kohezní politiky Oldřich Vlasák Poslanec Evropského parlamentu Předseda Svazu.
Podpora talentované mládeže v oblasti fyziky a astronomie Moderují: Alena Šuldová, Ondřej Sloup.
Informace o Sekci veřejné správy ČIIA Ing. Šárka Kavková.
Mgr. Jiří Janeček Senát PČR Osvěta zvenčí ? Schopný autor tvoří, neschopný poučuje George Bernard Show.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Reforma systému Výzkumu, vývoje a inovací v České republice 5. prosince 2008.
KONFERENCE AŘG ČR PŘEROV-3. DUBNA – 5. DUBNA 2013.
Všeobecné nebo odborné vzdělání? Konference AŘG Hradec Králové 2015 RNDr. Zdeněk Bergman.
Hledisko kvality v přípravě učitelů Závěry z konference 21. – 22. dubna 2009 v Srní pořadatel: Pedagogická fakulta ZČU v Plzni ve spolupráci s Radou vysokých.
PaedDr. Jana Škrabánková, Ph.D.
RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Organizace s celostátní působností v oblasti dalšího vzdělávaní pedagogických pracovníků a.Plnění priorit vzdělávací politiky státu b.Reakce na aktuální.
Závěry ze semináře k problematice strukturovaného studia učitelství KONFERENCE „STRUKTUROVANÉ STUDIUM UČITELSTVÍ“ v Srní.
Na otázku čím se zabývá Probační a mediační služba jsme se ptali na několika místech několika lidí.
ABSTRAKT příspěvku (sdělení) Název příspěvku: Psychologické charakteristiky učitelů ve vztahu k jejich profesi a hodnocení výkonu pedagogické práce Autor:
Knihovníci dneška pro knihovny zítřka BUDOUCNOST KNIHOVNICKÝCH PROFESÍ V ČR Vít Richter Národní knihovna ČR.
Krajské akční plány Základní východiska
Program: Erasmus+ Klíčová akce: KA1 Název organizace: Základní škola M. Choceňského, Choceň Název projektu: Další vzdělávání učitelů cizích jazyků Číslo.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
1 Podpora odborného vzdělávání Petr BANNERT ředitel odboru středního a vyššího odborného vzdělávání a institucionální výchovy Ministerstvo školství, mládeže.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní.
Globální akční plán WHO pro zdraví pracovníků na období Pavel Urban Státní zdravotní ústav WHO spolupracující centrum pro pracovní lékařství.
Evropské fondy a budoucnost obcí a měst Městská a územní dimenze politiky soudržnosti Oldřich Vlasák Místopředseda Evropského parlamentu Místopředseda.
Strategie rozvoje základního vzdělávání v oblasti ORP Ostrov vznikla v rámci projektu: „Podpora vzdělávání ve školách oblasti ORP Ostrov“ Jak na společné.
Systém DVPP Národní institut pro další vzdělávání Jiří Nekola, Miloslav Vyskočil.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
1 Systémový rámec terciárního vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Individuální projekty národní Skupiny pro výzkum a vysoké školství.
1 Mezinárodní inspirace pro hodnocení výsledků vzdělávání: Celostátní testování žáků v Evropě Studie EURYDICE Český překlad:
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR RNDr. IVO RYŠLAVÝ STRATEGIE REGIONÁLNÍHO ROZVOJE ČR
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
MAP – jak dál – akční plánování
Kvalita a efektivita počátečního vzdělávání ve školním roce 2015/2016
Mezinárodní den sester květen 2009
Analýza agregovaná data
ÚVODEM….
Šablony OP VVV a podpora nadání
Komise pro investice, územní plánování a životní prostředí
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Regionální stálá konference
Setkání v cyklu Střední školy a zřizovatel
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů
Projekt Impuls / Seminář
Projekt Impuls / Seminář
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Seminář pro žadatele o finanční podporu 6. a
kulatý stůl 19. července 2011, C081, od hod
STANOVISKO SKAV, o. s. K PROFESNÍMU STANDARDU KVALITY UČITELE
Labe českého vzdělávání.
BP KULTURA Ing. Dana Smetanová, SKIP ČR
PS Vzdělávání NS MAS ČR pro IPo MAP
Transkript prezentace:

JAK ČESKO MLUVILO O VZDĚLÁVÁNÍ?

CO JSME OD KAMPANĚ CHTĚLI? 1/ Definovat cíle vzdělávání. 2/ Nalézt způsob, jak zajistit kontinuitu vzdělávací politiky. 3/ Mluvit s těmi, s nimiž jsme ještě nemluvili.

K ČEMU JSME DOŠLI?

HLAVNÍ CÍLEM moderní školy je SOCIALIZACE

CO JE S TÍMTO CÍLEM V ROZPORU VE SHODĚ Postoj k selekci Rozpad řízení vzdělávacího systému Málo peněz, bez kterých už učitelé odmítají změnám věřit Postoj ke společné škole Podpůrné hodnocení Původní záměr reformy

KONTINUITA VZDĚLÁVACÍ POLITIKY Ministerstvo slibuje udělat Národní program vzdělávání Naše doporučení NÁRODNÍ RADA VZDĚLÁVÁNÍ

BUDOUCNOST A VZDĚLÁVÁNÍ NEUMÍME UVAŽOVAT O BUDOUCNOSTI, JE TO PRO NÁS PŘÍLIŠ NOVÉ PROVÁZANOST FORMÁLNÍHO A NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ PRODLOUŽENÍ VŠEOBECNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ PODPORA UČITELSKÉ PROFESE (SABATICAL) PROVÁZANOST S REALITOU KONZERVATIVNOST A SETRVAČNOST – NEBEZPEČÍ ROZPADU

EDUin BUDE DÁLE POKRAČOVAT Města vzdělávání Chciučit.cz Badge Česko podporuje vzdělávání ZVEME KE SPOLUPRÁCI

A na závěr, jak to tedy běželo...

DĚKUJEME ZA SPOLUPRÁCI