4 patra exponátů...
Pohřební vůz (Exkluzivně pro děti a ženy-panny)
Pohřební vůz (Exkluzivně pro děti a ženy-panny)
3-tí patro Andar
Peugeot Roadster 1924
Auta před jejich renovací a umístěním do muzea bývají nalezena v takovémto stavu …
Chevrolet Bel Air Decauville
Vzácné „Edsel“
BMW Sedan 1956
Rolls Royce
Oddělení Mustangů
“Sogra” (Matka)
Opel Kapitán
Fiat Belvedere
Famózní Buick
Stojan s Rolls Royce
Famózní Ferrari
Stánek s Porsche
Stánek s Jaguary
Mercedes pro Ayrton Senna řada CSE 8888 = šampion Senna 1988
Chrysler 300S
Oldsmobile
Alfa Romeo 2300 Ti
Trabant – 1980 „východní“ Německo
Chevrolet Corvette
Morris Mini (auto Mr.Beana)
BMW (s předními dveřmi)
Hanomag (Německo)
Poválečný prototyp Messersmit
Citroën Pallas „ropucha“- 1974
Citroen (starý)
4º patro Národní (domácí) typy
Romi- Isetta (Brazilie 50-tá léta)
Jeep DKW Vemag
DKW
MP Lafer (Brazilie)
VW Karmann Ghia
VW Brazílie – 1981 typ Fiat
VW (oblíbený brouk )
VW Raro Cabriolet
Chrysler Esplana
Dodge Charger R/T - V8 – 1973
Puma GTS
Ford Maverick 4cil
Opala Cupé
Ford Landau - V
Poslední (r. 1998) vyrobený Národní Omega objeven v 2-hé kolekci Vectra (Collection) - vyrobeno v 2-hé tovární generaci.
Kdo by si nepamatoval Lambrettu ?
Motocykl Amazonka (s motorem VW 1.6)
Motocykly Harley Davidson
Harley Davidson
Motocykl Honda 1800 ccm „Zlaté křídlo“
Formule Indy – auto v kterém Emerson Fittipaldi vyhrál 500 mil v Indianapolis v roce 1993
1-ní patro - auta