Filip Hofmann, C3A, 2011/2012.  Definice  Počátky  Itálie  Německo  Španělsko  Šíření do světa.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDEOLOGIE A STÁT III. FAŠISMUS A KOMUNISMUS.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ Dějepis 18 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Mgr. Lenka Zedníková.
Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Mgr. Lenka Zedníková 20. století
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
DUM - Digitální Učební Materiál
NACISMUS A FAŠISMUS Martin Kostelník, V8A.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Totalitní ideologie 20.století
Člověk a společnost Dějepis Světové války Nové ideologie VY_32_INOVACE_11 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
9. ročník Novověk, moderní dějiny
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „ Výuka na gymnáziu podporovaná.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
MNICHOV NÁZEV: REPUBLIKA ČESKOSLOVENSKÁ –
Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ OP: Vzdělávání pro konkurenceschopnost Zvyšování vzdělanosti pomocí e-prostoru Název a adresa školySoukromá.
T o t a l i t a r i s m u s.
Jméno autora: Mgr. Barbora Jášová Datum vytvoření:
příprava na 2. světovou válku
Totalitní režimy.
Nástup fašismu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavel Poštulka. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Identifikátor materiálu: EU OPVKICT2-4/Vl13 ŠkolaZákladní škola Olomouc, Heyrovského 33 Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuMáme šanci číst,
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hrušková Datum: Název: VY_ 32 _INOVACE.
Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Mgr. Lenka Zedníková 20. století
Socialismus Průmyslová revoluce a převratné změny ve společnosti
Totalitní režimy svět mezi dvěma válkami
Číslo v digitálním archivu školy
VY_32_INOVACE_51_15 ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/
Baroko II. Sochařství. Baroko II. Sochařství Anotace: Materiál je určen pro práci žáků 4. ročníku ZŠ v předmětu Výtvarná výchova na téma barokní sochaři.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_564 _Sámova říše AUTOR: Mgr. Michaela Vašíčková ROČNÍK, DATUM:
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Svátek 28.října.
Mastičkář.
Člověk a společnost Dějepis Světové války Fašismus VY_32_INOVACE_13 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracovala:
Nástup fašismu Itálie.
Nástup A. Hitlera k moci Německo jako fašistická diktatura
Baroko III. stavitelé. Baroko III. stavitelé Anotace: Materiál je určen pro práci žáků 4. ročníku ZŠ v předmětu Výtvarná výchova na téma barokní architektura.
Božena Němcová VY_III/2_INOVACE_82_Božena Němcová Mgr. Jana Svobodová.
Fašistická Itálie Petr Machala.
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA Autor PhDr. Ivana Preislerová Číslo materiálu 2_3_D_09 Datum vytvoření 3. prosince 2012 Druh učebního materiálu prezentace –
FAŠISMUS.
Počátky fašismu v ČSR.
Fašismus Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98 VY_32_INOVACE_3D.9.06
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Soňa Patočková Název šablonyIII/2.
Totalitní režimy Fašismus v Itálii
1 ITÁLIE - fašismus.
Nedemokratické státní režimy OB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_ Fašismus - opakování Název sady: Moderní dějiny 1914.
Fašismus BARBORA VÍTOVÁ, C3A POLITICKÉ HNUTÍ, IDEOLOGIE.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jindřiška Řehořková Název DUM: VY_32_Inovace_7.2.5 Fašismus v Itálii Název sady: Moderní dějiny
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
T o t a l i t a r i s m u s Italský fašismus.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a společnost VZDĚLÁVACÍ OBOR: Dějepis
Komunismus a fašismus.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Občan, žák a společnost 6. -9
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
FAŠISMUS V ITÁLII.
TOTALITNÍ REŽIMY Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
20. století 20. léta.
SŠ-COPT Uherský Brod Mgr. Jana Krchňáčková 6. Totalitní režimy
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
T o t a l i t a r i s m u s Italský fašismus.
KOMUNISMUS levicový extremismus Rusko (SSSR) communis (lat. společný)
TOTALITNÍ STÁTY; FAŠISMUS
Totalitní režimy Fašismus v Itálii
Hitlerova agrese ve 30. letech
Transkript prezentace:

Filip Hofmann, C3A, 2011/2012

 Definice  Počátky  Itálie  Německo  Španělsko  Šíření do světa

 Ideologie, polit. hnutí a státní forma v meziválečné Itálii  Není rasistický, není antisemitský, nezabavuje majetek, extrémně pravicový, nezakazuje církev  Třídní společnost

 Vznik mezi válkami v Itálii  Podrývání víry v konzervatismus, liberalismus a socialismus  -> posílení vlastenectví, důvěry v organizační a mocenské schopnosti státu, potřeba vůdcovství a podřízení se

 Představitel: Benito Mussolini (Duce) - Fasci italiani di combattimento  – Pochod na Řím  Viktor Emanuel III. ho jmenoval ministerským předsedou)  Ovládal parlament vydíráním a úplatky  Velká fašistická rada

 Po nástupu Mussoliniho ho začali kritizovat ,,záhadné‘‘ zmizení poslance Matteottiho ▪ (tělo nalezeno o 14 dní déle v příkopu u silnice)  Opětovné,,záhadné‘‘ zmizení posl. Amendoly ▪ Chtěl vyšetřovat Matteottiho zmizení -> sám zmizel  qk qk

 Skrze Itálii se to dostalo do Německa – A.Hitler (Führer) nacismus Rasistický, antisemitistický,extrémně pravicový

 Francisco Franco – Caudillo -> Falanga (porazil opozici v obč. válce) -> přátelil se s Mussolinim a Hitlerem

 Polsko  Maďarsko  Česko  Japonsko

 A teď, prosím přivítejte český fašismus

Filip Hofmann, C3A, 2011/2012

 o.C5.99eny o.C5.99eny  C5%A1ismus C5%A1ismus  der_Nationalsozialistische_Deutsche_Arbeiterp artei_(1933%E2%80%931945).png der_Nationalsozialistische_Deutsche_Arbeiterp artei_(1933%E2%80%931945).png  ome_1.png ome_1.png  werwerwerwerwer--478x270.jpg werwerwerwerwer--478x270.jpg