Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BANKOVNÍ AKADEMIE Vlkova 12, Praha 3 – Žižkov
Advertisements

Prémiová automatická objednávka
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Sleva -73,80 Suma EUR 418,18 Celkem před slevou 491,98
Operational Method Sheets CLEVER Soft s.r.o., Sluneční 127, Kolín II, tel.: ,
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Produkty finančního trhu
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
MODELY DISKRÉTNÍ VOLBY 3. cvičení
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
Kohezní politika EU – současnost a perspektiva Radomír Špok Institut pro evropskou politiku EUROPEUM.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
„Každá generace má technologii, která umožní některé věci dělat jinak.“
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Rovnovážná cena je cena, při níž je trh v rovnováze Při rovnovážné ceně nedochází k tlakům na její zvýšení (převis poptávky) ani k tlakům na její snížení.
Ebilling a agregace účtů VŠE Praha, 5. listopadu 2002 Nikola Rafaj, Villusion, a.s.
Česká spořitelna – banka pro franchising!
Aplikace používané pro podporu Trade Marketingu a možnosti jejich použití s různými komerčně dostupnými CRM systémy. BLOK 2: 13/10/2014, Aquapark Čestlice.
Odborná sekce Rady kvality ČR „Kvalita v průmyslu a stavebnictví“ Poradenské služby v programech Operačního programu Podnikání a inovace 5. ledna 2009.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
11 Konečný spotřebitel a SEPA Libor Dupal Předseda SČS.
„TransPromo“ Propojení transakčního mailu a marketingové informace.
PDS - způsob předávání dat Operátorovi trhu Jednání s provozovateli LDS Miroslav Řehoř.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Tvorba dokumentů – kritéria Obsah a forma –aktuálnost a správnost informací, variabilní data, –forma adekvátní příjemci, estetika, –účelná struktura, členění.
FILMFEST, s.r.o Talent marketingových komunikací.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
2.Marketingové prostředí
Podnikatelské koncepce
Daně na energie z pohledu velkého odběratele paliv a elektřiny Ing. Petr Matuszek Seminář AEM/SVSE – Spotřební daně na energie Praha 27. listopadu 2007.
Využití Smart Meteringu při řízení spotřeby energie
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Mgr. Martin Turnovský, MBA Sekce rozvoje podnikatelského prostředí a konkurenceschopnosti © Ministerstvo průmyslu a obchodu Strategické záměry a.
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
Pravidla přeshraničního přenosu Ing. Pavel Šolc, ČEPS, a.s.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
CRM a jeho možné využití
Základní informace o programu PS ESPON Území programu a rozpočet Programové území - 28 států EU + 4 partnerské státy - Švýcarsko, Norsko, Lichtenštejnsko.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Charakteristika a členění bankovních produktů
KAPITOLA 9: ZÁKLADNÍ DRUHY OPERACÍ - KOMERČNÍ BANKOVNICTVÍ Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Komerční banka - partner pro příjemce dotací Jitka Haubová zástupce výkonné ředitelky korporátního bankovnictví KB 190. Žofínské fórum, Čerpání.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Finanční trh. Pojmy Úrok- peněžitá odměna za půjčení peněz Úroková míra- velikost úroků v procentech, procentní vyjádření navýšení půjčené částky za určité.
Ing. Veronika Dostálková MBA BANKOVNÍ PRODUKTY Finanční gramotnost 3. ročník Září 2012.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
1 ČLFA  založena 1991 (ALS ČSFR, ALS ČR, ČLFA)  42 členů  cíle:  prosazuje prostředí vhodné pro rozvoj leasingu, úvěrů a factoringu  těžištěm je financování.
Příjmy a výdaje domácností – Pracovní list
Elektronický obchod z pohledu České republiky
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketing farmářských produktů
Podnikatelské koncepce
Transkript prezentace:

Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.

Kdo je BOOM TISK?  Rok založení 1995  Hybridní zpracovatel dokumentů a dat (ofsetový i digitální tisk)  Kapacita 1 mil. barevných digitálních stran A4 denně a 4 mil. ofsetových  Unikátní technologie na trhu (Boomailer, Kodak Versamark)  Návrh vzhledu dokumentů včetně TransPromo  Cross-media řešení, elektronická podoba dokumentů

Projekt TransPromo  Zkratka slov „transactional-promotional“  Produkt, který propojí transakční tiskovinu (např. výpis z účtu) s marketingovou informací (např. nabídka služby či produktu), která je „šita na míru“ pro konkrétního příjemce (CRM, one-to-one marketing)  Plnobarevná tiskovina (možnost použití obrázků)  Produkt je vhodný zejména pro finanční instituce, telekomunikační firmy a utility  V ČR je BT lídrem trhu

Projekt TransPromo – GE Money Lícová strana výpisu z účtu. Rubová strana transakcí. Digitální přítisk místo přílože.

Projekt TransPromo – Cetelem Lícová strana výpisu se složenkou. Rubová strana transakcí s aktuální inzercí. Lícová strana bez složenky.

Projekt TransPromo – RSTS Lícová strana výpisu z účtu. Rubová strana transakcí s aktuální inzercí. Placené slevové kupóny.

Případová studie Colruyt  Výzva  Využít zákaznická data z klientské karty k relevantnější nabídce klientům.  Zákazník musí dostat odpovídající nabídku, která mu přinese maximální benefit.  Zasílat nabídku pouze zákazníkům, kteří ji využívají.  Ušetřit zákazníkům čas při výběru z velkého množství nabídek.  Snížit spotřebu papíru a šetřit tak životní prostředí Colruyt Group je velký Belgický retailový obchodník s více než dvoustovkou prodejen.

Řešení  Přepracovat původní tištěnou nabídku (32 stran, stovky produktů) na vysoce personifikovanou brožuru (4 strany, 30 produktů) a to na základě nákupních zvyklostí a socio-demografického profilu.  Rozesílka 2x měsíčně do 1,6 mil. domácností  400 různých typů slev

Případová studie Colruyt Lícová strana obálky Rubová strana obálky Vnitřní stránky Source: PODi,

Benefity  Na straně klienta  Zákazník dostává novou, cílenou nabídku.  Nakupování je efektivnější díky eliminaci nepřehledného množství nabídek.  Na straně obchodníka  Růst obratu o 6–9 % dle obchodu (tj. o 360 mil. EUR ročně celkem!).  Počet domácností, které využívají zákaznickou kartu se zvýšil o 2 %.  Dramatická úspora papíru o 600 mil. stran ročně vedla ke snížení nákladu na výrobu a ochraně životního prostředí.  Zvýšení zákaznické loajality. Source: PODi,

Děkuji za pozornost! Robert Domnosil CEO BOOM TISK, spol. s r.o. Ovčárecká Kolín – Sendražice tel.: fax: