Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
Kdo je BOOM TISK? Rok založení 1995 Hybridní zpracovatel dokumentů a dat (ofsetový i digitální tisk) Kapacita 1 mil. barevných digitálních stran A4 denně a 4 mil. ofsetových Unikátní technologie na trhu (Boomailer, Kodak Versamark) Návrh vzhledu dokumentů včetně TransPromo Cross-media řešení, elektronická podoba dokumentů
Projekt TransPromo Zkratka slov „transactional-promotional“ Produkt, který propojí transakční tiskovinu (např. výpis z účtu) s marketingovou informací (např. nabídka služby či produktu), která je „šita na míru“ pro konkrétního příjemce (CRM, one-to-one marketing) Plnobarevná tiskovina (možnost použití obrázků) Produkt je vhodný zejména pro finanční instituce, telekomunikační firmy a utility V ČR je BT lídrem trhu
Projekt TransPromo – GE Money Lícová strana výpisu z účtu. Rubová strana transakcí. Digitální přítisk místo přílože.
Projekt TransPromo – Cetelem Lícová strana výpisu se složenkou. Rubová strana transakcí s aktuální inzercí. Lícová strana bez složenky.
Projekt TransPromo – RSTS Lícová strana výpisu z účtu. Rubová strana transakcí s aktuální inzercí. Placené slevové kupóny.
Případová studie Colruyt Výzva Využít zákaznická data z klientské karty k relevantnější nabídce klientům. Zákazník musí dostat odpovídající nabídku, která mu přinese maximální benefit. Zasílat nabídku pouze zákazníkům, kteří ji využívají. Ušetřit zákazníkům čas při výběru z velkého množství nabídek. Snížit spotřebu papíru a šetřit tak životní prostředí Colruyt Group je velký Belgický retailový obchodník s více než dvoustovkou prodejen.
Řešení Přepracovat původní tištěnou nabídku (32 stran, stovky produktů) na vysoce personifikovanou brožuru (4 strany, 30 produktů) a to na základě nákupních zvyklostí a socio-demografického profilu. Rozesílka 2x měsíčně do 1,6 mil. domácností 400 různých typů slev
Případová studie Colruyt Lícová strana obálky Rubová strana obálky Vnitřní stránky Source: PODi,
Benefity Na straně klienta Zákazník dostává novou, cílenou nabídku. Nakupování je efektivnější díky eliminaci nepřehledného množství nabídek. Na straně obchodníka Růst obratu o 6–9 % dle obchodu (tj. o 360 mil. EUR ročně celkem!). Počet domácností, které využívají zákaznickou kartu se zvýšil o 2 %. Dramatická úspora papíru o 600 mil. stran ročně vedla ke snížení nákladu na výrobu a ochraně životního prostředí. Zvýšení zákaznické loajality. Source: PODi,
Děkuji za pozornost! Robert Domnosil CEO BOOM TISK, spol. s r.o. Ovčárecká Kolín – Sendražice tel.: fax: