Elektronická učebnice - II

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Present Simple and Continuous
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_11_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
• Autor • Mgr. Anna Pastuchová • Cílová skupina • Aj5 • Očekávané výstupy • Umět utvořit ústní a písemné sdělení na dané téma • Klíčové kompetence • Pracovní.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Present perfect tense Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ08 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Přítomný čas průběhový
Elektronická učebnice - I
5.1 Months, dates, time Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Mgr.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_30.
English grammar next.
12.1 Present continuous (Přítomný čas průběhový)
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
2.1 School Practise „have got“
Adele – poslech, práce s textem.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Shopping VY_22_INOVACE_36 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – revision Autor:
Unit 4 Infinitiv Příslovečné určení místa a času What ´s the time? Číslovky násobné - ingový tvar.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-19-Služby Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Elektronická učebnice - II
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_15.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Škola1. ZŠ T.G.Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo VY_32_INOVACE_62 Název Sloveso být – to be Téma hodiny Záporné tvary slovesa „být“ Předmět.
Sporty a aktivity e Anotace: Žáci si v prezentaci osvojí základní výrazy a fráze na téma Sporty a aktivity. Fráze si mohou procvičit dle zadání v prezentaci.
? PRESENT SIMPLE OR PRESENT CONTINUOUS. PRESENT SIMPLE PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ We read a lot. We read every day. We usually read books of fiction. Our friend,
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 5. ročník – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – My day.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_23.
20.1 Expressing the future, weather (vyjadřování budoucnosti, počasí)
36.1 VERBS - to infinitives, -ing forms, used to, jobs Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace.
55.1 At the doctor Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Autor: Mgr. Jitka.
40.1 If clauses - 2nd and 3rd conditional
VY_22_ZAZNAM_ Aj.I. 5.B.33. Přítomný průběhový čas.
Přítomné časy, budoucí – will, minulý čas prostý - 6. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu.
Předpřítomný čas Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ondřej Hoberla. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.107/1.500/ Název aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_01_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Mgr. Martina Hulenková
Cvičení 2: Přítomný čas průběhový (Vyber správnou možnost)
Present Continuous question
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_80 NázevPast continuous Téma hodinyMinulé časy PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Škola1. ZŠ T.G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_70 NázevPresent continuous Téma hodinyKladné a záporné tvary přítomného.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Present simple Autor: Mgr.
28.1 Agreeing with negative and affirmative statements (vyjadřování souhlasu se zápornými a kladnými tvrzeními) Elektronická učebnice - II. stupeň Základní.
Modal Verbs = způsobová slovesa.
42.1 Reported statements (Nepřímá řeč)
35.1 Question tags (Tázací dovětky)
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_05 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: UNIT 1.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past Simple Practice II VY_22_INOVACE_17 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Zjisti, o čem se mluví 1 VY_22_INOVACE_26 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Wh- questions.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_32_INOVACE_16_TO BE PREZENTACE
PRESENT, PAST AND FUTURE FORM Have to. Have to - must I must go to school. - I have to go to school. Musím jít do školy. Must – vnitřní přesvědčení Have.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Future with „Going to“ Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ11 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present simple – Yes/No questions.
Present Simple Přítomný čas prostý. Použití Děje obvyklé nebo pravidelně se opakující I go to bed at 10. Trvalé pravdy, tvrzení, kt. mají obecnou platnost.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_68 NázevPresent simple - negative Téma hodinyČinnosti doma i ve škole PředmětAnglický.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Present Continuous Practice VY_22_INOVACE_14 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
PRESENT SIMPLE questions
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová Číslo Název Téma hodiny PředmětAnglický jazyk Ročník/y/ Anotace Očekávaný výstup Druh učebního.
My day – daily routine NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_13_ Jazyk anglický TEMA:
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
I haven´t seen your ID card.
VY_32_INOVACE_Sei_I_15 My day Název projektu: OP VK
Transkript prezentace:

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.1 My daily programme Autor: Mgr. Jitka Šolcová

Elektronická učebnice - II Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.2 What do we already know? We can use present simple to talk about routines. I play tennis. You play tennis. He plays tennis. She plays tennis. We play tennis. They play tennis. Present simple: third person he walks he reads he watches she writes she likes she goes it sleeps it lives it does For the third person singular, you add……………. or …………………

6.3 Daily activities tidy up get up have a shower watch TV Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.3 Daily activities tidy up get up have a shower watch TV go shopping have lunch brush teeth walk the dog go to school have breakfast.

6.4 Adverbs of frequency 100% 85% 70% 50% 0% rarely hardly ever Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.4 Adverbs of frequency 100% 85% 70% 50% 0% rarely hardly ever Always usually often sometimes never … go after the verb be I´m never late for school. We´re always nervous before tests. … go before other verbs I sometimes take the dog for a walk. I always have a shower in the morning.

6.5 Exercises 1) Make sentence order: Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.5 Exercises 1) Make sentence order: 2) Rewrite the sentences putting the adverbs in the correct position: does/He / his/ at 4 p.m./homework. Matt/seven a.m./ gets up /at/ half past . a shower/He/ has / and /dressed/get. Matt/ has/ got / breakfast/a rich / in/ the kitchen. Then/ brushes /his / he/ teeth/and/his/puts/ on/ jacket. At/ quarter/ eight/past/goes/ he / to /school. Ten/ to/nine/ His/ lessons /start /at . I get up at seven o´clock. (usually) I have a shower before breakfast. (often) I go to school by bus. (sometimes) I´m late for school. (never) I have lunch at school canteen. (always) I get home at 3.30. (usually) I tidy my room at the weekend. (often) I´m bored at the weekend. (sometimes)

6.6 Questions with ever Questions with ever Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.6 Questions with ever Questions with ever We only use ever with questions. Are you ever in trouble at school?  Yes, I am. Yes, sometimes.  No, I´m not. No, never. Do you ever sing in the shower?  Yes, I do.  No, I don´t. Never has a negative meaning. We don´t use other negatives with it. I never play tennis. She is never late for school.

Are you a perfect pupil? 6.7 Quiz Analysis Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.7 Quiz Are you a perfect pupil? Are you ever late for school? A) I´m never late for school.  B) I´m sometimes late for school.  C) I´m usually late for school.  4. Do you ever draw pictures in class? A) Yes, often.  B) Yes, sometimes.  C) No, never.  2. Do you ever forget your homework? A) Yes, I often forget my homework.  B) I sometimes forget my homework.  C) No, I never forget my homework.  5. Do you ever stay up late? A) No, I never stay up late.  B) Yes, I usually stay up late.  C) I sometimes stay up late.  3. Do you always pay attention in class? A) No, I never pay attention.  B) Yes, always.  C) I usually pay attention in class.  6. Are you ever in trouble at school? A) No, I´m never in trouble at school.  B) Sometimes, but not often.  C) I´m always in trouble at school .  Mostly  You´re not perfect but you´re a good student. Well done! Mostly  Youŕe perfect! But are you too good to be true? Mostly  You´re often in trouble. Is that right? Analysis

6.8 Revision test 3. Complete the sentences with the suitable word: Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.8 Revision test 3. Complete the sentences with the suitable word: „I go to ……… at eleven o´ clock.“ a) football b) home c) lunch d) bed Choose the correct answer for the question: „Are you ever late for the school bus?“ a) Yes. I always tidy my room. b) Perhaps. I sleep ten hours a day. c) No, because I always walk to school. d) I sometimes get up at six. 4. Choose the right sentence to the picture: She washes her face. She does her hair. She brushes her teeth. She has breakfast.. Complete the sentence with the correct word: „Does …….. forget his homework?“ a) he ever b) you always c) always you d) ever he Correct answers: C A D

6.9 Použité zdroje a citace Obrázky z databáze Klipart Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.9 Použité zdroje a citace Obrázky z databáze Klipart Johnston, O.: Student´s Book TEMPO 1, Macmillan Publishers 2005.s.79 (slide 7)

6.10 Anotace Autor Mgr. Jitka Šolcová Období 01-06/2013 Ročník Elektronická učebnice - II. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Anglický jazyk 6.10 Anotace Autor Mgr. Jitka Šolcová Období 01-06/2013 Ročník 6. ročník Klíčová slova Adverbs of frequency, daily activities, present simple tense Anotace Prezentace zaměřená na denní aktivity s použitím příslovcí času, zjišťování, jak často je aktivita konána .