Nielsen ACNielsen Czech Republic s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Představení společnosti
Advertisements

Velké příležitosti pro malé (nezávislé) obchodníky Marta Nováková, U&Sluno a.s., červen 2002.
managementu znalostí podle
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Nabídka personálních služeb
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Informační systémy podnikové systémy CRM
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
SCHÉMA MODELU PERSONÁLNÍ PRÁCE VE SKUPINĚ ČEZ
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
TRH A CÍLENÝ MARKETING.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
ÚTVAR TRANSFERU TECHNOLOGIÍ Praxe centra pro transfer technologií Pomoc komerčnímu uplatnění poznatků vznikajících na VUT v Brně Seminář k třetí roli VŠ.
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Thomas International Analýza osobních a pracovních profilů
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Graduate Recruitment Zakladatelé Deloitte Touche Tohmatsu.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Aim high. Achieve higher.. Graduate Recruitment.
Copyright © 2005 Accenture All Rights Reserved. Accenture, its logo, and High Performance Delivered are trademarks of Accenture. Představení společnosti.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Personální strategie mezinárodní firmy
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Crux information technology, s.r.o. Ostravská universita, information technology.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Informační průmysl 2013/14 Petr Šmejkal
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Společenská odpovědnost a školy
Assessment centrum.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Úloha marketingu v řízení organizace
Ekonomika malých a středních podniků
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS
Prezentace obchodního plánu
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Nielsen ACNielsen Czech Republic s.r.o. Kdo jsme? Jaké služby poskytujeme?

Úspěch společnosti Nielsen začíná úspěchem našich zákazníků VIZE: Být známí po celém světě jako vedoucí poskytovatel vysoce profesionálních služeb v oblasti marketingových informací, měření audience a ostatních služeb v mediální oblasti. HLAVNÍ CÍL: Přispíváme k celosvětovému úspěchu našich zákazníků poskytováním lepšího porozumění jejich trhů.

Nielsen Základní hodnoty, které vyznáváme : open simple integrated

ACNielsen Czech Republic s.r.o. Vznik Nielsen v České republice je datován 11. listopadu 1992. Hned od svého začátku byla společnost Nielsen považována za vedoucí firmu v oblasti marketingových průzkumů. Nabízíme klientům široký rozsah služeb v oblasti maloobchodního auditu (RMS), analýzy v oblasti maloobchodních řetězců (Retail services), tzv. služby Modeling and Analytics, Merchandising a služby spotřebitelského průzkumu. Dnes máme přes 200 zaměstnanců Sídlo společnosti je v Praze

Obchody u čerp.stanic, večerky a Sledování maloobchodu Sbíráme data přes četné prodejny . . . Velkoobchody Nezávislé obchody s potravinami Drogerie Supermarkety Prodejní potravinové řetězce Hypermarkety Obchody u čerp.stanic, večerky a minimarkety

Maloobchodní audit Co je maloobchodní audit? Proč maloobchodní audit? měří chování trhu a detaily o tom, jaké prodeje jsou uskutečňovány v maloobchodě, v místě, kde koncový spotřebitel rozhoduje o tom, co si koupí Proč maloobchodní audit? - zajišťuje nezávislé informace o trhu - jeho vývoj a segmentaci - stav konkurence Tržní podíly Distribuce Cena Velikost trhu Vývoj trhu Segmentace Významnost prodejních kanálů

Komu jsou data určena? Top management Marketing Obchod - pro přípravu strategických rozhodnutí, monitorování trendů, pro kontrolu dosahování vytyčených podnikatelských cílů, definování motivace Marketing - velikost trhu, tržní podíly, sledování konkurence, sledování pozice nových výrobků na trhu, tržní segmentace, preferované varianty, srovnání úspěchu promočních akcí, definice ceny Obchod - důležitost obchodních kanálů, doporučení pro pracovníky obchodního oddělení, vytváření rozhodnutí o frekvenci a množství dodávek do obchodů, kontrola distribuce a vyprodanosti, monitorování ceny

Proč si klienti vybírají Nielsen? Skvělý tým zaměstnanců Zaměření na potřeby klienta a porozumění klientovy strategie Zaměření na kvalitu Globální síť - možnost mezinárodních studií Možnost získání zpětných dat Lokální zpracování dat Category a Space Management Široký výběr služeb

A proč si Nielsen vybrali naši zaměstnanci? Jaroslav Pešek Client Executive 3 roky u společnosti Karel Týra, Client Service Director 5 let u společnosti Společnost Nielsen jsem si vybral jako čerstvý absolvent, kdy jsem hledal uplatněni na poli výzkumu trhu. Nielsen mne zaujal kombinací uplatněni analytické práce a komunikace s klienty. Po více než pěti letech, které mám aktuálně ve společnosti Nielsen za sebou, mohu říci, že má očekávání byla více než naplněna. Pro mě osobně je práce v této společnosti zajímavá osobním rozvojem – člověk se zde neustále učí nové věci a má možnost se postupně rozvíjet - jak po analytické strance, tak po komunikační či v rámci řízení projektů a lidí. I když práce s čísly může někomu přijít na první pohled nudná, je zde opravdu každý den jiný a člověk stále čelí novým výzvám. Benefitem a motivací pro další práci je určitě i to, že máme možnost podílet se na tvorbě strategií našich klientů a pomocí konzultaci dávat doporučení, která na základě lepšího porozumění trhu vedou k přímému a měřitelnému benefitu na straně klienta. Do společnosti Nielsen jsem nastoupil pár týdnů po ukončení studií jako čerstvý absolvent. Přestože jsem si při hledání zaměstnání našel spoustu informací o této společnosti, realita samotná mne při nástupu naprosto ohromila. Tolik možností spolupráce s různými zajímavými výrobci, počínaje prezentováním růstu tržních podílů a přehledu trhu jako takového, přes domluvu samotné skladby služeb až po participaci při optimalizaci portfolia. Nejenže jsem dostal příležitost setkat se a komunikovat s marketingovými odborníky, brand managery a generálními řediteli v řadě různých mezinárodních FMCG společností, ale zároveň jsem měl i možnost neustále se dále vzdělávat za pomoci profesionálů z globální rodiny úspěšné poradenské a konzultační společnosti Nielsen.

A proč si Nielsen vybrali naši zaměstnanci? Rostislav Zábranský, Client Executive, 1. rok u společnosti Společnost Nielsen je obrovskou příležitostí pro získávání zkušeností v oblasti FMCG. Každý den je tu jako bonboniéra - nikdy nevíte, čemu novému se naučíte. Nastupoval jsem zde na pozici Client Support a zanedlouho jsem se dostal na pozici Client Executive a dostal na starost vlastní portfolio klientů, za které nesu odpovědnost. A že je to portfolio opravdu pestré - mj. pivaři z Plzeňského Prazdroje, cigaretáři z British American Tabacco či výrobce čokoládových tyčinek, společnost Mars. Součástí práce je tvorba prodejních analýz, návrhů řešení, jejich implementace, prezentace klientům a vůbec, poskytování takových služeb, díky kterým pomáháme našim klientům růst. V Nielsenu je navíc skvělý kolektiv mladých lidí, ve kterém se rozhodně nudit nebudete! Mirka Opičková Client Executive 1 rok u společnosti O společnosti Nielsen jsem získala pozitivní reference již v době mých studií oboru Mezinárodní obchod na VŠE, a to od známého, který pro tuto firmu již dva roky pracuje. Proto jsem odpověděla na inzerát personálního oddělení a po úspěšném zvládnutí přijímacího řízení jsem nastoupila na pozici Client Service Support. Nyní pracuji již jako Client Executive, kdy mám na starosti několik klientů z oblasti rychloobrátkového zboží, se kterými společně hledáme možnosti jejich dalšího rozvoje na domácím trhu FMCG. Jedná se o analytickou a současně pestrou práci, která je skloubená s každodenním kontaktem s klienty, což mi vyhovuje. Na Nielsenu se mi líbí kolektiv lidí, se kterými spolupracuji a kteří jsou vždy ochotni pomoci. Velmi oceňuji systém osobního rozvoje formou úvodních tréninkových prezentací a programu školení zaměřených na různé oblasti v daném oboru.

Pokud jsme Vás zaujali, neváhejte kontaktovat naše personální oddělení Silvie Daňková silvie.dankova@nielsen.com 242438712